halski67 Zgłoś #1 Napisano 6 Października 2010 witam! Zimny pali od strzala, z cieplym jest tak, ze kiedy go zgasze i odpale doslownie za chwilke np. za 5 sek. - zapali od strzala, jezeli zgasze na cieplym i odpale za minute i dalej to musi pare razy pokrecic zanim odpali. Czy zawor zwrotny na wezu paliwowym cos pomoze? Jezeli tak to gdzie go dokladnie zamontowac? pozdrawiam!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #2 Napisano 6 Października 2010 (edytowane) dla mnie zawór nie bo po nocy tez by ciężko palił na moje to coś z jakim czujnikiem temperatury na vagu wszystko jest oki ?? to moje zdanie ale chętnie zobacze co powiedzą inni Ps jak juz chcesz zawór to ja nie polecam zwrotny tylko elektrozawór założyć za filtrem paliwa na powrocie do baku w 2.5 TDI 4X4 to działa ale są inne objawy Edytowane 6 Października 2010 przez dominik_110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2010 vag - 0 bledow, czujniki temp sprawdzane rano - roznica nie wieksza niz 3 stopnie pomiedzy nimi, filtr nowy. Rano to w sumie tez jest roznie raz zapali od strzala a raz pokreci ze 3 razy - ale to max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #4 Napisano 6 Października 2010 ja ten zawór koledze w tym 2.5 założył i dziala (a wymienił pompe wtryskową wtryski filtry obuwody regeneroł całoścw baku i nic tyle ze wie ze ma nowe:) ) nie wiem czy 1.9 jest tez ten bak w tymi pąpkami spietrzającymi itd zawór tak jakpisalem za 50 zł z allegro podłącz pod prąd + po przekręceniu stacyjki Poczekaj moze co inni powiedza zreszta najprosciej jest wstawic kawałek przezroczystego wężyka i wtedy albo powietrze jest albo go nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2010 U mnie była padnięta pompa taki sam objaw.Jaki będzie ciepły silnik to polej pompę wtryskową zimną wodą i wtedy zobacz jak pali.Jak od razu zapali to też masz pompę do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #6 Napisano 6 Października 2010 pompa nie dawno byla wymieniona - na poprzedniej bylo identycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #7 Napisano 6 Października 2010 w wielu AFN-ach dupcą się mapy w kompie i od tego to jest - koszt przemapowania kompa jakieś 600-800zł , w takim przypadku pomyśl nad chiptuningiem - zaplacisz 400zł wiecej a zrobia Ci i mapy i 130 kucy ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #8 Napisano 10 Października 2010 (edytowane) cos z rana mi pasztet pokrecil chwilke wiec zmierzylem dzis wartosci dla czujnika wody i paliwa, czujnik przy temp wody 15 pokazal 3200 om wiec ok jednak czujnik temp paliwa cos chyba nie tak. Z opisu wynika iz napiecie powinno byc 5v u mnie wynosi 7v rezystencja przy temp paliwa 20 2700 om wiec ok napisane zeby sprawdzic 4 i 7 pin z polaczeniem do ecu. Jesli ktos kojarzy niech napisze ktore piny w ecu odpowiadaja 4 i 7 koncowki pompy. Aha mimo ze czujnik wody niby dobry po jego odlaczeniu autko odpala od strzala... Edytowane 10 Października 2010 przez halski67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #9 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) hej kupilem wczoraj czujnik temperatury wody w serwisie jednak po sprawdzeniu dzis rano gdy przez vag wchodze w silnik MS grupa 007 pokazuje 10 stopni a w instruments MS grupa 003 pokazuje 30 stopni????? Na starym bylo identycznie z grupa 003 tak ma byc??? Edytowane 12 Października 2010 przez halski67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #10 Napisano 12 Października 2010 hej panowie napiszcie czy tak ma byc choć nie sądzę a jak mi dali zepsuty czujnik to dzwonię jeszcze dzis o wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #11 Napisano 12 Października 2010 Moze sie jednak ktos wypowie na ten temat??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek_g60 Zgłoś #12 Napisano 12 Października 2010 Prawdo podobnie mapy startowe rozjechane, łatwo sprawdzić to zapalasz auto niech silnik złapie 90 stopni gasisz i próbujesz odpalić jak ciężko odpala ( długo trzeba kręcić ) to odpinasz czujnik temperatury i wtedy zapalasz, jak odpali szybko to mapy startowe, jak tak samo długo to inna przyczyna ( po odpięciu czujnika temperatura na kąpie powinna być -49stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #13 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) j/w tak sie dzieje nagrzany kreci 3 4 razy z czujnikiem bez czujnika na "dotyk"!!! czyli te mapy sa odpowiedzialne za magiczne 30 stopni g2 z rana gdzie g62 pokazywal 10 stopni?? bo chyba mi bubla w serwisie nie wcisneli:dupablada A te ma py to odpowiedzialne za prace wlaczonego silnika? bo jakis taki zamulony... w jeden dzien mul - trzeba duzo gazu wcisnac zeby sie bujnal a w drugi zapier... przy leciutkim wcisnieciu gazu... dawka rozruchowa na max w/g forum golfa! Edytowane 12 Października 2010 przez halski67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek_g60 Zgłoś #14 Napisano 12 Października 2010 nie to jest przypadlosc VW tak zwane mapy startowe ( rozruchowe ) trzeba korekte softu zrobic, bedzie po problemie zobacz allegro : http://allegro.pl/listing.php/search?string=ciezko+tdi&from_showcat=1&category=0&sg=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #15 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) oko niech mi ktos jeszcze napisze cos o tym g2 czemu on pokazuje 30 stopni jak na polu jest 5 a g62 pokazuje 10? ---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 21:31 ---------- panowie napiszcie jak cos wiecie bo nie wiem cz wyminic ten czujnik czy to cos innego? Edytowane 12 Października 2010 przez halski67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #16 Napisano 25 Kwietnia 2011 Powrócę do tematu odpalania .Niestety w dalszym ciągu borykam się z odpalaniem ciepłego silnika które trwa kilkanaście sekund .W zimę jakoś było teraz przy wyższych temp.problem powrócił.Szukając pompy paliwa na allegro znalazłem takie urządzeniehttp://allegro.pl/zle-odpala-bmw-opel-omega-vw-seat-skoda-audi-i1574707268.htmlCzy ktoś z forum już miał z ty6m styczność?Szukałem na necie info i właściciele opli jak i bmw dość pozytywnie to oceniają.W sumie nie chcę już ładować w paska gdyż po wakacjach idzie na sprzedaż . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #17 Napisano 25 Kwietnia 2011 kolego masz reczna pompke za filtrem diesla ? u mnie pojawil sie problem z ta pompka bo diesel cofa sie do baku i na cieplym silniku kreci bo paiwo sie cofa a na zimnym zapala dosc zwawo bo pewnie wieksze cisnienie idzie bo silnik jest zimny ta pompa ma zaworek zwrotny ktory sie sypna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #18 Napisano 25 Kwietnia 2011 Właśnie byłem sprawdzić i pompki nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #19 Napisano 25 Kwietnia 2011 jesli masz przezroczyste przewody zobacz czy ci nie cofa ropy do baku bo musisz miec jakis zaworek zwrotny w ukladzie masz podobne problemy z autem co ja auto po odpaleniu chodzi jak by nigdy nic a tylko jest problem z odpaleniem z 2 tyg sie z tym bawilem ale doszlo do mnie co jest problemem teraz podchodze 5 razy podpompuje i pali na dotyk pompka zamowiona dojdzie i bedzie git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #20 Napisano 25 Kwietnia 2011 Powrócę do tematu odpalania .Niestety w dalszym ciągu borykam się z odpalaniem ciepłego silnika które trwa kilkanaście sekund .W zimę jakoś było teraz przy wyższych temp.problem powrócił.Szukając pompy paliwa na allegro znalazłem takie urządzeniehttp://allegro.pl/zle-odpala-bmw-opel-omega-vw-seat-skoda-audi-i1574707268.htmlCzy ktoś z forum już miał z ty6m styczność?Szukałem na necie info i właściciele opli jak i bmw dość pozytywnie to oceniają.W sumie nie chcę już ładować w paska gdyż po wakacjach idzie na sprzedaż . Podobne urządzenie miałem w Omedze 2.5 TD , tam zdawało egzamin palił na dotyk. Objawy były podobne jak opisujesz. Jak to urządzonko działa w 1,9 tdi nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach