Skocz do zawartości
halski67

dziwne odpalanie na cieplym silniku

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

Zimny pali od strzala, z cieplym jest tak, ze kiedy go zgasze i odpale doslownie za chwilke np. za 5 sek. - zapali od strzala, jezeli zgasze na cieplym i odpale za minute i dalej to musi pare razy pokrecic zanim odpali.

Czy zawor zwrotny na wezu paliwowym cos pomoze?

Jezeli tak to gdzie go dokladnie zamontowac?

pozdrawiam!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie zawór nie bo po nocy tez by ciężko palił na moje to coś z jakim czujnikiem temperatury na vagu wszystko jest oki ?? to moje zdanie ale chętnie zobacze co powiedzą inni

Ps jak juz chcesz zawór to ja nie polecam zwrotny tylko elektrozawór założyć za filtrem paliwa na powrocie do baku w 2.5 TDI 4X4 to działa ale są inne objawy

Edytowane przez dominik_110

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vag - 0 bledow, czujniki temp sprawdzane rano - roznica nie wieksza niz 3 stopnie pomiedzy nimi, filtr nowy. Rano to w sumie tez jest roznie raz zapali od strzala a raz pokreci ze 3 razy - ale to max.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ten zawór koledze w tym 2.5 założył i dziala (a wymienił pompe wtryskową wtryski filtry obuwody regeneroł całoścw baku i nic tyle ze wie ze ma nowe:) ) nie wiem czy 1.9 jest tez ten bak w tymi pąpkami spietrzającymi itd zawór tak jakpisalem za 50 zł z allegro podłącz pod prąd + po przekręceniu stacyjki Poczekaj moze co inni powiedza zreszta najprosciej jest wstawic kawałek przezroczystego wężyka i wtedy albo powietrze jest albo go nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie była padnięta pompa taki sam objaw.Jaki będzie ciepły silnik to polej pompę wtryskową zimną wodą i wtedy zobacz jak pali.Jak od razu zapali to też masz pompę do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa nie dawno byla wymieniona - na poprzedniej bylo identycznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w wielu AFN-ach dupcą się mapy w kompie i od tego to jest - koszt przemapowania kompa jakieś 600-800zł , w takim przypadku pomyśl nad chiptuningiem - zaplacisz 400zł wiecej a zrobia Ci i mapy i 130 kucy ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos z rana mi pasztet pokrecil chwilke wiec zmierzylem dzis wartosci dla czujnika wody i paliwa,

czujnik przy temp wody 15 pokazal 3200 om wiec ok

jednak czujnik temp paliwa cos chyba nie tak. Z opisu wynika iz napiecie powinno byc 5v u mnie wynosi 7v rezystencja przy temp paliwa 20 2700 om wiec ok napisane zeby sprawdzic 4 i 7 pin z polaczeniem do ecu. Jesli ktos kojarzy niech napisze ktore piny w ecu odpowiadaja 4 i 7 koncowki pompy.

Aha mimo ze czujnik wody niby dobry po jego odlaczeniu autko odpala od strzala...

Edytowane przez halski67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej kupilem wczoraj czujnik temperatury wody w serwisie

jednak po sprawdzeniu dzis rano gdy przez vag wchodze w silnik MS grupa 007

pokazuje 10 stopni a w instruments MS grupa 003 pokazuje 30 stopni?????

Na starym bylo identycznie z grupa 003 tak ma byc???

Edytowane przez halski67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej panowie napiszcie czy tak ma byc choć nie sądzę a jak mi dali zepsuty czujnik to dzwonię jeszcze dzis o wymianę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze sie jednak ktos wypowie na ten temat???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdo podobnie mapy startowe rozjechane, łatwo sprawdzić to

zapalasz auto niech silnik złapie 90 stopni gasisz i próbujesz odpalić jak ciężko odpala ( długo trzeba kręcić ) to odpinasz czujnik temperatury i wtedy zapalasz, jak odpali szybko to mapy startowe, jak tak samo długo to inna przyczyna ( po odpięciu czujnika temperatura na kąpie powinna być -49stopni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

j/w tak sie dzieje nagrzany kreci 3 4 razy z czujnikiem bez czujnika na "dotyk"!!!

czyli te mapy sa odpowiedzialne za magiczne 30 stopni g2 z rana gdzie g62 pokazywal 10 stopni?? bo chyba mi bubla w serwisie nie wcisneli:dupablada

A te ma py to odpowiedzialne za prace wlaczonego silnika? bo jakis taki zamulony...

w jeden dzien mul - trzeba duzo gazu wcisnac zeby sie bujnal a w drugi zapier... przy leciutkim wcisnieciu gazu...

dawka rozruchowa na max w/g forum golfa!

Edytowane przez halski67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie to jest przypadlosc VW tak zwane mapy startowe ( rozruchowe ) trzeba korekte softu zrobic, bedzie po problemie

zobacz allegro : http://allegro.pl/listing.php/search?string=ciezko+tdi&from_showcat=1&category=0&sg=0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oko niech mi ktos jeszcze napisze cos o tym g2 czemu on pokazuje 30 stopni jak na polu jest 5 a g62 pokazuje 10?

 

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 21:31 ----------

 

panowie napiszcie jak cos wiecie bo nie wiem cz wyminic ten czujnik czy to cos innego?

Edytowane przez halski67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powrócę do tematu odpalania .Niestety w dalszym ciągu borykam się z odpalaniem ciepłego silnika które trwa kilkanaście sekund .W zimę jakoś było teraz przy wyższych temp.problem powrócił.Szukając pompy paliwa na allegro znalazłem takie urządzeniehttp://allegro.pl/zle-odpala-bmw-opel-omega-vw-seat-skoda-audi-i1574707268.htmlCzy ktoś z forum już miał z ty6m styczność?Szukałem na necie info i właściciele opli jak i bmw dość pozytywnie to oceniają.W sumie nie chcę już ładować w paska gdyż po wakacjach idzie na sprzedaż .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego masz reczna pompke za filtrem diesla ? u mnie pojawil sie problem z ta pompka bo diesel cofa sie do baku i na cieplym silniku kreci bo paiwo sie cofa a na zimnym zapala dosc zwawo bo pewnie wieksze cisnienie idzie bo silnik jest zimny :) ta pompa ma zaworek zwrotny ktory sie sypna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie byłem sprawdzić i pompki nie znalazłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli masz przezroczyste przewody zobacz czy ci nie cofa ropy do baku bo musisz miec jakis zaworek zwrotny w ukladzie masz podobne problemy z autem co ja auto po odpaleniu chodzi jak by nigdy nic a tylko jest problem z odpaleniem z 2 tyg sie z tym bawilem ale doszlo do mnie co jest problemem teraz podchodze 5 razy podpompuje i pali na dotyk :) pompka zamowiona dojdzie i bedzie git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powrócę do tematu odpalania .Niestety w dalszym ciągu borykam się z odpalaniem ciepłego silnika które trwa kilkanaście sekund .W zimę jakoś było teraz przy wyższych temp.problem powrócił.Szukając pompy paliwa na allegro znalazłem takie urządzeniehttp://allegro.pl/zle-odpala-bmw-opel-omega-vw-seat-skoda-audi-i1574707268.htmlCzy ktoś z forum już miał z ty6m styczność?Szukałem na necie info i właściciele opli jak i bmw dość pozytywnie to oceniają.W sumie nie chcę już ładować w paska gdyż po wakacjach idzie na sprzedaż .

 

Podobne urządzenie miałem w Omedze 2.5 TD , tam zdawało egzamin palił na dotyk. Objawy były podobne jak opisujesz. Jak to urządzonko działa w 1,9 tdi nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności