bbartt1986 Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2010 Witam,mam pytanie odnośnie n75,co się może stać jeśli podmienie w/w zawór z mojego 2.0 TDI 140 ps na zawór pochodzący z passata b5 fl 2.5 tdi 163 ps. Oba wyglądaja identycznie,różnią sie jedynie numerami. Mam od jakiegos czasu dziwne objawy tj. 1. Podczas jazdy ok 1600 obrotow w momencie przyspieszania praktycznie nic sie nie dzieje do pewnego momentu kiedy mu cos odbije a wtedy wrecz wciska w fotel. 2.Następny przykład tj podjezdzajac do skrzyzowania i powoli odpuszczajac gaz mam wrazenie jakby zaczal przyspieszac a w momencie calkowitego odpuszczenia gazu slyszalne jest delikatne wycie turbiny poczym na chwile ustaje i znow zaczyna delikatnie wyc (oczywiscie na biegu jalowym) brzmi to tak jakby turbo nie chcialo zejsc z obrotow. 3.Kolejna sprawa to,to ze jak go przycisne zaczynajac od 1,potem 2 jest ok a jak wrzuce 3 i gaz w podloge to zachowuje sie tak, jakbym wcisnal hamulec. trwa to z jakies kilka sekund a potem znow sie budzi i rwie do przodu. Przy tych dziwnych objawach towarzyszy dziwnie buczenie tak jakby z tłumika koncowego. Podopowie ktos co moze byc powodem tych objawow? N75, Filtr dpf?nieszczelne wezyki podcisnieniowe a moze turbina sie wiesza? dodam jeszcze ze objawy zdazaja sie po bardziej dynamicznej jezdzie. Czekam na sugestie.:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlin142 Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2010 Mój znajomy miał podobne objawy tzn. słychać było wycie turbiny i tak jakby się zacinała. Efekt: podczas dania w p... turbo padło. Koszt regenerowanej 900. Może jednak się uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość milano251 Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2010 Witam mam problem z zaworem N75 mam problem jeden z mechaników powiedział mi że siedzi mi zawór N75 więc co ?kupiłem go i sam wymieniłem. bo to żadna mecyja. 3 wężyki i wtyczka i po sprawie. Ale niestety jak go wymieniłem to zaczęły się dziwne rzeczy jak gazuje to nie chce wejść na obroty Smile po chwili wchodzi i pędzi jak szalony. po zgaszeniu ponownie brak obrotów. Moje pytanie czy muszę go podłączyć i wykasować jakiś błąd?? bo jak była odłączona wtyka to może załapał błąd? proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #4 Napisano 7 Października 2010 Jeżeli mechanik tak powiedział to zaprowadź mu auto i niech wymieni, chciałeś być sprytniejszy i zaoszczędzić, przed wymianą uzgodnij kwotę za naprawę i oznacz swój N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #5 Napisano 7 Października 2010 a czy ktos jeszcze zapoda jakies sugestie odnosnie mojego problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisio Zgłoś #6 Napisano 2 Września 2013 Witam, po powrocie z serwisu zauważyłem, że jeden przewód od N75 (diesel) jest niepodłączony (trzeci dolny przewód). Gdzie on powinien być podłączony i jakie są konsekwencje jego niepodłączenia? Czy mogę to zrobić bez wizyty w serwisie? dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #7 Napisano 4 Września 2013 Możesz. w drugim Twoim temacie masz rysunek. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #8 Napisano 20 Marca 2014 (edytowane) Wiatm. Chcialem sie zapytac czy to mozliwe aby nowy N75 sie jakos zapowietrzal. Otoz zdarza sie ze czuje ze Passek z dnia na dzien traci moc. Wtedy wypinam wezyk ten na samym czubku N75 jest wtedy takie sykniecie(jakby powietrze schodzilo) zakladam wezyk z powrotem i passek odzyskuje moc(na starym tez tak mialem i myslalem ze jest walniety i wymienilem na nowy). Musze to robic tak raz na miesiac. I teraz pytanie czy to jes normale takie sykniecie czy to moze znaczyc ze lapie jakies lewe powietrze albo cos innego. Kazda opinia mile widziana. Edytowane 20 Marca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #9 Napisano 20 Marca 2014 Witam, czy moze ktos powiedziec czy taki sykniecie z N75 jak opisalem wyzej powinno byc czy nie? Dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darom Zgłoś #10 Napisano 21 Maja 2017 (edytowane) Witam. Mam zapytanie. Czy N75 1K0906627A 50/05 Mogę zamienić na 1K0906627B ? np 44/12 Nowszy jest pewnie B ? (ale czy będzie pasował ?) lub 1J0 906 627 A. Dlaczego o to pytam. BMR 170km bez DPF. Samochód do 140 przyspiesza płynie ( przy pełnym gazie) po 140 przyśpiesza ale faluje... tzn 140 1 s przerwy ciągnie np do 150 1 s przerwy 160 1 s przerwy 170 1 s przerwy 175 1 s 180.... itd... ( 1 s oznacza ze zanik mocy- wystarczający do utrzymania ale nie przyspieszenia) dziś go przegoniłem do 225km/h z gazem wciśniętym na 90% bez falowania. Przy 225 km/h gaz w podłogę w plecach CZUJESZ że jeszcze pojedzie ale już falowanie nie pozwala przyspieszyć ( w plecach przy takiej szybkości czuć nagły przyrost mocy). Najciekawsze jest to że jeśli przyspieszamy do pełnej szybkości ale powoli np z gazem wciśniętym na 85-90% auto przyśpiesza bez zmienności mocy. Niestety autko znowu zaczęło dymić na czarno przy ostrym bucie. Mam wrażenie że od dołu jest znacznie słabszy. (turbo ciche- przy 4 tys da się zauważyć że mam coś takiego w samochodzie - ale to tylko przy full gaz). Edytowane 21 Maja 2017 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1. regulaminu forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darom Zgłoś #11 Napisano 25 Czerwca 2017 czy ktoś wie czy ktoś zna odpowiedź ? "Czy N75 1K0906627A 50/05 Mogę zamienić na 1K0906627B ? np 44/12 lub 1J0 906 627 A." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach