Skocz do zawartości
marcin445

Problem z pasatem b4 1,9tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów mam problem z moim pasatem na luzie wkręca się tylko do 2500obr i go odcina a podczas jazdy osiągnięcie 2200 obr graniczy z cudem wymieniony filtr paliwa i powietrza sprawdzany vagiem zero błędów nie kopci a do 2200 obr jedzie normalnie .Morze ktoś z was miał kiedyś taki problem :help

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień z jakimś kolegą na próbę przepływkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie próbowałem bo nie mam od kogo wyciągnąć ale przepływomierz był jakiś rok temu wymieniany na nowy przy okazji regenerowania pompy wtryskowej a przepływka nie wyszła by jako błąd na kompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływke mozna tylko sprawdzić podczas logów dynamicznych inaczej Ci nie pokaze błedu jak jest walnieta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ddoobb jak można sprawdzić te logi dynamiczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz vaga, to albo na 3 albo 4 biegu lepiej na 4 biegu bierzesz głównie grupe 010 mierzysz ale zrób 001,010,011 od 1,5tyś obrotów bierzesz loguj i pedał do podłogi i tak jedziesz do 4tys obrotów ale u Ciebie pewnie nie pojedzie tyle. potem wrzuc na forum zobaczymy co jest. wrazie czego pytaj:) aha jakbys nie wiedział to silnik musi byc powyzej 80 stopni nagrzany i tu masz pomoce dydaktyczne wrazie czego Twoj motor ma praktycznie to samo co AHU http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przepływkę można też sprawdzić: po prostu odpiąć wtyczkę i sprawdzić jak jedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtedy to komputer bedzie dawał stała mase powietrza niezaleznie od predkosci obrotowej silnika i obciazenia wiec mysle ze to nic nie da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po odłączeniu przepływki totalny muł i dalej to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo jak odepniesz przepływke to dzieje sie tak jak napisałem wyżej, zrob loga bedzie widać czy przepływomierz padł czy nie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekam na kumpla co z vagiem przyjedzie i w tedy próba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ddoobb a czy wagiem 2,9 lub 4,5 idzie zrobić te logi bo jak kumpel próbuje robić logowanie to traci połączenie ze sterownikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac to powiem ze nie wiem, niech zainstaluje sobie 311,2 najlepiej i najłatwiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam gr 003 do przepływki badania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam forumowiczów mam problem z moim pasatem na luzie wkręca się tylko do 2500obr i go odcina a podczas jazdy osiągnięcie 2200 obr graniczy z cudem wymieniony filtr paliwa i powietrza sprawdzany vagiem zero błędów nie kopci a do 2200 obr jedzie normalnie .Morze ktoś z was miał kiedyś taki problem :help
Jeszcze jedno czy masz katalizator? jeżeli tak to może być uszkodzony(zapchany).Sprawdz jeszcze vagiem czujnik położenia pedału gazu. A co do wypowiedzi kolegów to przy odpięciu przepływki auto jest mułowate ale na obroty by się wkręciło.Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proponuje sprawdzić filtr paliwa

Wymieniony :P

wymieniony filtr paliwa i powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kata brak a na vagu padał gazu działa bez zarzutu i na tym wykresie przepływka do 2500obr jak i wszystko idzie niby dobrze jak wejdzie na 2500obr silnik tak jak by mu odcinało paliwo na luzie jak wcisnę pedał gazu jakiś 1 centymetr to idzie do końca później zaś kapa zaś to samo

 

---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

 

i mam jeszcze jedno pytanko cz przepływka z anf podejdzie na próbę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinna podejsc:) afn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kata brak a na vagu padał gazu działa bez zarzutu i na tym wykresie przepływka do 2500obr jak i wszystko idzie niby dobrze jak wejdzie na 2500obr silnik tak jak by mu odcinało paliwo na luzie jak wcisnę pedał gazu jakiś 1 centymetr to idzie do końca później zaś kapa zaś to samo

 

---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

 

i mam jeszcze jedno pytanko cz przepływka z anf podejdzie na próbę

Podejdzie.Podłącz jeszcze wężyki paliwa bezpośrednio z pompą wtryskową <wystarczy jakaś butelka 0,5L> może masz przytkane przewody paliwowe.Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności