sojkis Zgłoś #1 Napisano 17 Września 2010 (edytowane) Witam Chciałbym poznać krótką opinię użytkowników passat b6 3c Przykład:; 1)silnik: 1,9tdi 101km 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: 6,7l 4)awarie: elektronika 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 140tys km 8)co bym zmienił: sterowanie centralnego zamka, miejsce na moduł od komfortu (bo jest pod nogami kierowcy) - nie wiem jak w passacie 3c ale passaty b5 i b5fl tak mają Ankieta to pomoże zakup passata b6, z którego będziemy zadowoleni i może nie będzie tak krytykowany za awaryjność. Może są w VW model silników, które trzeba omijać z uwagi na awaryjność Edytowane 17 Września 2010 przez sojkis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #2 Napisano 17 Września 2010 1)Silnik: 2.0 TDI-PD DPF 140 km BMP 6-manual 2)rodzaj nadwozia: variant 3)spalanie: mieszany 6.2 l/100 miasto 7 litrów trzeba liczyc z tym że Cz-wa to małe miasto jest 4)awarie: koło 2-masowe, uszczelka pod głowicą, czujnik róznicy cisnien DPF (te rzeczy psują sie w kazdym be6 ) 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK Proponuje dodać orientacyjny przebieg 7) około 170 tys km. 8) co bym zmienił, światła H7 to kiszka ;/ (proponuje bixenon przy kupnie auta), zawias sportline na dziurach w pl sprawdza sie tak sobie, ale troszkę obnizony jest co dodaje mu uroku i super sie jeździ ALE na równej drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertkamyk Zgłoś #3 Napisano 17 Września 2010 1)silnik: 2,0 tdi BKP 2)rodzaj nadwozia: sedan 3)spalanie: mam lekką nogę więc na baku robię ok. 1100 plus rezerwa 4)awarie: pompowtryskiwacz, tylny drążek kierowniczy, przednie amortyzatory 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 230tys km 8)co bym zmienił: denerwuje mnie na nierównościach że czasami skrzypi np. w okolicy radia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #4 Napisano 17 Września 2010 1)silnik: 2.0tdi 140km BKP bez DPF 2)rodzaj nadwozia: sedan 3)spalanie: średnie 6,8l 4)awarie: słychać dwumas 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: jak dotąd: TAK 7)przebieg: 125ys km Jeżdżę nim 15 tkm, zrobiłem rozrząd i przednie zwieszenie poza tym i kończącym sie kołem 2 masowym jak na razie odpukać OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #5 Napisano 18 Września 2010 1)silnik: 2.0tdi 140km BMP z DPF 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: średnie 6,5 , miasto 7,5 , ciezka noga 8,5 :manga 4)awarie: co to ? 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: jak dotąd: TAK 7)przebieg: 180tys km Jeżdżę nim ponad 60 tkm, zrobiłem hamulce przod, amortyzatory ( ten wiek ) Jak na razie najmniej awaryjne auto jakie mialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #6 Napisano 18 Września 2010 SILNIK : 2.0TDi 140KM BMP Z DPF RODZAJ NADWOZIA: VARIANT SPALANIE: MIASTO 9L, TRASA 7.5L, MIESZANE ~7L AWARIE: CZUJNIK DPF-u, KOMPLETNE SPRZĘGŁO WYMIENIONE, DWUMASA CZY SILNIK JEST WYSTRACZAJĄCY DO TEJ MASY? : Czasem nie . CZY JESTEŚ ZADOWOLONY Z ZAKUPU: TAK PRZEBIEG: 160 000KM. Jakoś się turla, zobaczymy co dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #7 Napisano 18 Września 2010 1) 2.0tdi 140km BKP bez DPF 2005r. 2) sedan 3) min.5l , średnie 6,2l , max 7l 4) koło dwumasowe + sprzęgło , pompa paliwa 5) tak 6) na tą chwilę jestem zadowolony lecz jeśli dopadną mnie pozostałe usterki które wypisałem niżej to już nie będę 7) 172tys km 8) obawiam się jeszcze awarii kolumny kierowniczej, pompowtryskiwaczy, napędu pompy oleju, głowicy. Passat powinien być lepiej zabezpieczony antykorozyjnie ponieważ znalazłem oznaki pierwszej rdzy na tylnych drzwiach, choć auto jest garażowane i bezwypadkowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #8 Napisano 18 Września 2010 1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF-em 2. rodzaj nadwozia: VARIANT 3. spalanie: minimalne: 5.2; średnie: 6.5; max: 8 4. awarie: pompa paliwa, kolumna kierownicy, moduł mocy światła kierowanego (bixenony) 5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: tak 6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak 7. przebieg: 164tyś. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja18 Zgłoś #9 Napisano 18 Września 2010 1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF 2. rodzaj nadwozia: Variant 3. spalanie: średnie w mieście 8l 4. awarie: luźna linka w drzwiach kierowcy klamka nie otwierała drzwi. 5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: tak 6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak 7. przebieg: 155tyś. km. gdy kupiłem miał 130tys.km 8. kiepskie oświetlenie drogi (brak bixenonów) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tropico Zgłoś #10 Napisano 18 Września 2010 1)silnik: 1.8 TSI (BZB) 160 2)rodzaj nadwozia: CC 3)spalanie: miasto: 10-12, trasa 6,6-9,5 przy mocnym bucie 4)awarie: brak 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 60tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #11 Napisano 18 Września 2010 (edytowane) 1.) 1.9 TDI BXE 2.) Variant 3.) spalanie trasa 5 - 5,5 litra / 100 km, miasto : 6 - 7,5 litra na 100km 4.) awarie : brak 5.) Jestem zadowolony (jedyny mankament to mała moc) 6.) przebieg 210.000 km, w tym ja zrobiłem 20.000 Edytowane 18 Września 2010 przez luccass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #12 Napisano 18 Września 2010 1)2.0 125 kW (170KM) BMR z DPF DSG 2)sedan 3)trasa 6-6,8 miasto 7,6-8 4)2 x pompowtryskiwacz , zacisk elektr.hamulca ,przycisk ham.pomocn. 5)tak 6)tak 7)123 000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #13 Napisano 18 Września 2010 (edytowane) witam super oto mi właśnie chodziło, czyli na razie nie jest tak źle jak to piszą na innych forach, że passat b6 to jest bardzo awaryjny samochód np: http://www.autocentrum.pl/autorentgen/volkswagen/passat/b6/awaria-wtryskow-paliwa-w-modelu-20-tdi-124015841 P.S Zapraszam do dalszej zabawy, bo będzie ciekawie i pomoże kupującym wybrać ofertę idealną do swoich potrzeb. Wydaje mi się że awarie w dzisiejszych dieslach to nic nowego, bo za duże jest w nich elektroniki a bardzo mało mechanicznych elementów tak jak było to kiedyś. Elektronika bardzo podana jest na wilgoć i niskie temperatury też trochę szkodzą i potem mam właśnie takie wydatki. Pompowtryski padają podobno elektronicznie, a nie mechanicznie i wydaje mi się że paliwo nie ma nic wspólnego bo to siada elektronika z firmy Siemens. Pompki z firmy bosch są lepsze, tylko jak to rozpoznać przecież one są bardzo schowane przed nami Edytowane 18 Września 2010 przez sojkis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #14 Napisano 19 Września 2010 1.) 1.9 TDI BXE5.) Jestem zadowolony (jedyny mankament to mała moc) Kolego , polecam "zaczipowac". Znajomy ma taki sam silnik - po czipie 148 PS - Inne auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #15 Napisano 19 Września 2010 (edytowane) 1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF 2. rodzaj nadwozia: Variant Comfortline 3. spalanie: średnie w mieście 6,9 do 7,5 4. awarie:ppompa paliwa,czujnik różnicy ciśnień DPF (nigdy nie stanął w drodze narazie:fajny) 5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: w zupełności 6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak 7. przebieg: 160 tyś w tym moje 20 8. korozja przy lampce rejestracji,skrzypienie tapicerki na nierównościach,trochę głośny klimatronik. Edytowane 19 Września 2010 przez maxel2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #16 Napisano 19 Września 2010 1) Silnik: 2,0TDI DPF 140KM BMP 2) Nadwozie: VARIANT 3) Spalanie: 7,5-9, W TRASIE PONIŻEJ 7L NIE DA SIĘ ZEJŚĆ 4) Awarie: NIE DOTYCZY 5) Czy moc jest wystarczająca: RACZEJ TAK 6) Czy jestem zadowolony: TAK 7) Przebieg: 162tys, 30tys moje 8) co bym zmienił: KILKA MAŁO ZNACZĄCYCH DROBIAZGÓW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #17 Napisano 19 Września 2010 1) Silnik: 2,0TDI DPF 140KM BMP z DPF 2) Nadwozie: VARIANT 3) Spalanie: średnie na kompie 7,3 w trasie 6,5 4) Awarie: przepływomierz i czujnik różnicy ciśnień przy 80kkm 5) Czy moc jest wystarczająca:TAK 6) Czy jestem zadowolony: TAK 7) Przebieg: 165tys, 86tys moje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guutson Zgłoś #18 Napisano 19 Września 2010 1) silnik: 2.0 TDI 170KM DPF DSG 2) rodzaj nadwozia: kombi 3) spalanie: średnie w komputerze 6,8 (3/4 w trasie) 4) awarie: przetarcie się wężyka płynu do spryskiwaczy - płyn uciekał ze zbiorniczka 5) czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6) czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7) przebieg: 81 tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #19 Napisano 19 Września 2010 witam czyli nie jest tak źle z tym passat b6, czy tylko my go tak chwalimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #20 Napisano 19 Września 2010 1)silnik: 2.0 TDI-CR CBB 170 6-bieg 2)rodzaj nadwozia: sedan 3)spalanie: średnio 6,5 udaje się czsem 5,8 ale to na trasie 4)awarie: kampania na czujnik ciśnienia 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: Oj TAK;) 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 60tys km 8)co bym zmienił: Narazie nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach