Skocz do zawartości
sojkis

Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym poznać krótką opinię użytkowników passat b6 3c

 

Przykład:;

1)silnik: 1,9tdi 101km

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: 6,7l

4)awarie: elektronika

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 140tys km

8)co bym zmienił: sterowanie centralnego zamka, miejsce na moduł od komfortu (bo jest pod nogami kierowcy) - nie wiem jak w passacie 3c ale passaty b5 i b5fl tak mają

 

Ankieta to pomoże zakup passata b6, z którego będziemy zadowoleni i może nie będzie tak krytykowany za awaryjność. Może są w VW model silników, które trzeba omijać z uwagi na awaryjność

Edytowane przez sojkis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)Silnik: 2.0 TDI-PD DPF 140 km BMP 6-manual

 

2)rodzaj nadwozia: variant

 

3)spalanie: mieszany 6.2 l/100 miasto 7 litrów trzeba liczyc z tym że Cz-wa to małe miasto jest :)

 

4)awarie: koło 2-masowe, uszczelka pod głowicą, czujnik róznicy cisnien DPF (te rzeczy psują sie w kazdym be6 :P )

 

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

 

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

 

Proponuje dodać orientacyjny przebieg :)

 

7) około 170 tys km.

 

8) co bym zmienił, światła H7 to kiszka ;/ (proponuje bixenon przy kupnie auta), zawias sportline na dziurach w pl sprawdza sie tak sobie, ale troszkę obnizony jest co dodaje mu uroku i super sie jeździ ALE na równej drodze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2,0 tdi BKP

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: mam lekką nogę więc na baku robię ok. 1100 plus rezerwa

4)awarie: pompowtryskiwacz, tylny drążek kierowniczy, przednie amortyzatory

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 230tys km

8)co bym zmienił: denerwuje mnie na nierównościach że czasami skrzypi np. w okolicy radia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0tdi 140km BKP bez DPF

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: średnie 6,8l

4)awarie: słychać dwumas

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: jak dotąd: TAK

7)przebieg: 125ys km

Jeżdżę nim 15 tkm, zrobiłem rozrząd i przednie zwieszenie poza tym i kończącym sie kołem 2 masowym jak na razie odpukać OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0tdi 140km BMP z DPF

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: średnie 6,5 , miasto 7,5 , ciezka noga 8,5 :manga

4)awarie: co to ?

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: jak dotąd: TAK

7)przebieg: 180tys km

Jeżdżę nim ponad 60 tkm, zrobiłem hamulce przod, amortyzatory ( ten wiek ;) )

Jak na razie najmniej awaryjne auto jakie mialem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SILNIK : 2.0TDi 140KM BMP Z DPF

RODZAJ NADWOZIA: VARIANT

SPALANIE: MIASTO 9L, TRASA 7.5L, MIESZANE ~7L

AWARIE: CZUJNIK DPF-u, KOMPLETNE SPRZĘGŁO WYMIENIONE, DWUMASA

CZY SILNIK JEST WYSTRACZAJĄCY DO TEJ MASY? : Czasem nie .

CZY JESTEŚ ZADOWOLONY Z ZAKUPU: TAK

PRZEBIEG: 160 000KM.

Jakoś się turla, zobaczymy co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) 2.0tdi 140km BKP bez DPF 2005r.

2) sedan

3) min.5l , średnie 6,2l , max 7l

4) koło dwumasowe + sprzęgło , pompa paliwa

5) tak

6) na tą chwilę jestem zadowolony lecz jeśli dopadną mnie pozostałe usterki które wypisałem niżej to już nie będę

7) 172tys km

8) obawiam się jeszcze awarii kolumny kierowniczej, pompowtryskiwaczy, napędu pompy oleju, głowicy. Passat powinien być lepiej zabezpieczony antykorozyjnie ponieważ znalazłem oznaki pierwszej rdzy na tylnych drzwiach, choć auto jest garażowane i bezwypadkowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF-em

2. rodzaj nadwozia: VARIANT

3. spalanie: minimalne: 5.2; średnie: 6.5; max: 8

4. awarie: pompa paliwa, kolumna kierownicy, moduł mocy światła kierowanego (bixenony)

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: tak

6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak

7. przebieg: 164tyś. km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF

2. rodzaj nadwozia: Variant

3. spalanie: średnie w mieście 8l

4. awarie: luźna linka w drzwiach kierowcy klamka nie otwierała drzwi.

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: tak

6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak

7. przebieg: 155tyś. km. gdy kupiłem miał 130tys.km

8. kiepskie oświetlenie drogi (brak bixenonów)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.8 TSI (BZB) 160

2)rodzaj nadwozia: CC

3)spalanie: miasto: 10-12, trasa 6,6-9,5 <- przy mocnym bucie

4)awarie: brak

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 60tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.) 1.9 TDI BXE

2.) Variant

3.) spalanie trasa 5 - 5,5 litra / 100 km, miasto : 6 - 7,5 litra na 100km

4.) awarie : brak

5.) Jestem zadowolony (jedyny mankament to mała moc)

6.) przebieg 210.000 km, w tym ja zrobiłem 20.000

Edytowane przez luccass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)2.0 125 kW (170KM) BMR z DPF DSG

2)sedan

3)trasa 6-6,8 miasto 7,6-8

4)2 x pompowtryskiwacz , zacisk elektr.hamulca ,przycisk ham.pomocn.

5)tak

6)tak

7)123 000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

super oto mi właśnie chodziło, czyli na razie nie jest tak źle jak to piszą na innych forach, że passat b6 to jest bardzo awaryjny samochód np:

http://www.autocentrum.pl/autorentgen/volkswagen/passat/b6/awaria-wtryskow-paliwa-w-modelu-20-tdi-124015841

 

P.S

Zapraszam do dalszej zabawy, bo będzie ciekawie i pomoże kupującym wybrać ofertę idealną do swoich potrzeb. Wydaje mi się że awarie w dzisiejszych dieslach to nic nowego, bo za duże jest w nich elektroniki a bardzo mało mechanicznych elementów tak jak było to kiedyś. Elektronika bardzo podana jest na wilgoć i niskie temperatury też trochę szkodzą i potem mam właśnie takie wydatki.

 

Pompowtryski padają podobno elektronicznie, a nie mechanicznie i wydaje mi się że paliwo nie ma nic wspólnego bo to siada elektronika z firmy Siemens.

 

Pompki z firmy bosch są lepsze, tylko jak to rozpoznać przecież one są bardzo schowane przed nami

Edytowane przez sojkis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1.) 1.9 TDI BXE

5.) Jestem zadowolony (jedyny mankament to mała moc)

Kolego , polecam "zaczipowac". Znajomy ma taki sam silnik - po czipie 148 PS - Inne auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF

2. rodzaj nadwozia: Variant Comfortline

3. spalanie: średnie w mieście 6,9 do 7,5

4. awarie:ppompa paliwa,czujnik różnicy ciśnień DPF (nigdy nie stanął w drodze narazie:fajny)

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: w zupełności

6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak

7. przebieg: 160 tyś w tym moje 20

8. korozja przy lampce rejestracji,skrzypienie tapicerki na nierównościach,trochę głośny klimatronik.

Edytowane przez maxel2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Silnik: 2,0TDI DPF 140KM BMP

2) Nadwozie: VARIANT

3) Spalanie: 7,5-9, W TRASIE PONIŻEJ 7L NIE DA SIĘ ZEJŚĆ

4) Awarie: NIE DOTYCZY

5) Czy moc jest wystarczająca: RACZEJ TAK

6) Czy jestem zadowolony: TAK

7) Przebieg: 162tys, 30tys moje

8) co bym zmienił: KILKA MAŁO ZNACZĄCYCH DROBIAZGÓW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Silnik: 2,0TDI DPF 140KM BMP z DPF

2) Nadwozie: VARIANT

3) Spalanie: średnie na kompie 7,3 w trasie 6,5

4) Awarie: przepływomierz i czujnik różnicy ciśnień przy 80kkm

5) Czy moc jest wystarczająca:TAK

6) Czy jestem zadowolony: TAK

7) Przebieg: 165tys, 86tys moje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) silnik: 2.0 TDI 170KM DPF DSG

2) rodzaj nadwozia: kombi

3) spalanie: średnie w komputerze 6,8 (3/4 w trasie)

4) awarie: przetarcie się wężyka płynu do spryskiwaczy - płyn uciekał ze zbiorniczka

5) czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6) czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7) przebieg: 81 tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

czyli nie jest tak źle z tym passat b6, czy tylko my go tak chwalimy.

 

:provw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0 TDI-CR CBB 170 6-bieg

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: średnio 6,5 udaje się czsem 5,8 ale to na trasie

4)awarie: kampania na czujnik ciśnienia

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: Oj TAK;)

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 60tys km

8)co bym zmienił: Narazie nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności