ArturW Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2010 witam problem jak w temacie - czasami (wydaje mi się że częściej przy zimnym silniku) po puszczeniu kluczyka przy odpalaniu silnik od razu wchodzi na wysokie obroty - od 1500 do czasami (chyba) ponad 2000. Piszę chyba bo przeważnie obrotomierz nie nadąża pokazać zanim obroty spadną. Po osiągnięciu tego maxa obroty spadają i robi się spokój. miał to ktoś kiedyś? PS. tak, szukałem w wyszukiwarce ale nie bardzo wiedziałem jakie słowa wpisać i ostatecznie nic nie wyszło. z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bibo2 Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2010 kiedyś tak miałem na pompie wtryskowej jest zawór na samej górze przychodzi do niego jeden kabel wyczyść styk umnie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturW Zgłoś #3 Napisano 12 Września 2010 no - tyle że ja nie mam pompy wtryskowej (tak mi się przynajmniej wydaje) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2010 jak odpialem kabel od czujnika temperatury chlodziwa to mi tez tak wskakiwal na obroty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturW Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2010 znaczy się chyba by trzeba wymienić czujnik temperatury... to by się chyba zgadzało bo gdzieś tu wyczytałem że on też może powodować problemy z grzaniem świec żarowych. tyle że teraz zaczynają się schody - gdzie jest ten czujnik? znam podstawy ale to już dla mnie nieco za trudne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaminta Zgłoś #6 Napisano 12 Września 2010 winą tego będzie najprawdopodobniej czujnik temperatury wody, aby się upewnić sprawdź błędy. a czujnik znajduje się z tyłu silnika miedzy silnikiem a przegrodą czołową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #7 Napisano 13 Września 2010 moze trzeba tylko styki czujnika przeczyscic, i jest to prosta sprawa, nie boj sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_gtc Zgłoś #8 Napisano 13 Września 2010 znaczy się chyba by trzeba wymienić czujnik temperatury... witaj kolego, miałem podobne objawy jak Ty. Czasem jak silnik był zimny przy zaraz po tym jak silnik "zaskoczył" - wchodził na chwile na obroty rzędu 1500-2000 obr/min. Ponadto lubił przy tym "grubo" zakopcić przy owym odpalaniu. Z biegiem czasu nawet przy rozgrzanym silniku i wciśnięciu sprzęgła potrafił wjeść na obroty. Problem rozwiązała, wymiana czujnika temp. chłodziwa. pozdr, Sebastian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #9 Napisano 13 Września 2010 błedów moze nie pokazac bo wartosci mieszcza sie w normie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturW Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2010 hmm - dzisiaj poszukałem na allegro zdjęć tego czujnika coby wiedzieć jak on wygląda i obawiam się że mam teraz problem. wydawało mi się że mam szukać takiego małego, kompaktowego czujniczka z zieloną kopułką (w komplecie z uszczelką) a na allegro takich nie znalazłem. było też coś co jest montowane na wężu - tam mam tego szukać? pomożecie (może jakies foto?) PS. właśnie znalazłem coś czego szukałem: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a3-a4-a6-vw-bora-passat-i1216356523.html czy to tego mam szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #11 Napisano 20 Września 2010 czy to tego mam szukać? Tak to jest czujnik temperatury cieczy. Występują dwa kolory (zielony i niebieski) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturW Zgłoś #12 Napisano 3 Października 2010 miałem wczoraj troszkę czasu (a nie zdarza mi się to zbyt często) i wziąłem się za szukanie tego czujnika... rezultat - lipa, nie znalazłem. Pomóżcie towarzysze - gdzie tego szukać? Na jakimś wężu czy w korpsie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #13 Napisano 3 Października 2010 Artur, na moje na srodku przy scianie grodziowej w krućcu co wychodzi z głowicy podlączona kostka na 4 piny bedziesz mial chyba okrągłą nie wiem czy nie musisz zdjąć górnej osłony silnikaszukaj idac po węzu od wody idącym do silnika przy wejsciu od sciany grodziowej bedzie czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturW Zgłoś #14 Napisano 3 Października 2010 no namacałem cosik takiego na wężu - miało taką dziwną plastikową zawleczkę w kształcie litery U wsuwaną z boku, wąż na moje oko jakieś 2 cm średnicy - sądzisz że to to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #15 Napisano 3 Października 2010 z tego co pamietam wtyczka kolory zielonego u ciebie ewentulnie niebieska waz napewno taki ze 4 cm na wprost wyjsci taki cienki mozebyc na przelew do zboirniczka nie pamietam dokladnie jak to w 131PS te U wciskasz i wtedy pociagasz wtyczke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo87 Zgłoś #16 Napisano 3 Października 2010 no namacałem cosik takiego na wężu - miało taką dziwną plastikową zawleczkę w kształcie litery U wsuwaną z boku, wąż na moje oko jakieś 2 cm średnicy - sądzisz że to to? tak sie wtrące i powiem ze kolega dobrze wymacał sasiad to robil latem to pamietam jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #17 Napisano 3 Października 2010 ja mam ten sam objaw tylko że auto benzyna,na zimnym w momencie odpalania wchodzi na 2000tys obr ,i potem od razu schodzi z ssania,wymieniłem czujnik temp (zielony) i jest to samo,bez różnicy,już ten temat kiedyś opisywałem na forum ,nic nie udało mi się z tym zrobić.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr@rM! Zgłoś #18 Napisano 5 Października 2010 U mnie przy odpalaniu wskoczy na jakieś 1000-1100 obr i zaraz spada na 900. czy tak powinno być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #19 Napisano 6 Października 2010 Zaznaczyłem dla was umiejscowienie czujnika w silniku AJM, ATJ, AVF i inne diesle Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekm Zgłoś #20 Napisano 6 Października 2010 Mam tak samo. Czujnik płynu do wymiany. Kupiłem właśnie taki zielony jak na aukcji powyżej. Natomiast niebieski czujnik znajduje się na dolnym wężu przy chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach