Gość skb Zgłoś #1 Napisano 17 Lutego 2006 Drodzy posiadacze B5 mozecie mi powiedziec czy w tym modelu blach jest ocynkowana jesli tak to od ktorego roku zaczeli cynkowac blachy? bo jakos niedawno mialem stycznosc z B5 z 97 roku i nie wydawalo mi sie ze tam byl ocynk bo np na drzwiach byly liczne slady korozji. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dadun Zgłoś #2 Napisano 17 Lutego 2006 Drodzy posiadacze B5 mozecie mi powiedziec czy w tym modelu blach jest ocynkowana jesli tak to od ktorego roku zaczeli cynkowac blachy? bo jakos niedawno mialem stycznosc z B5 z 97 roku i nie wydawalo mi sie ze tam byl ocynk bo np na drzwiach byly liczne slady korozji.pozdrawiam moze faktycznie juz tam niebylo ocynku... moze byl bity, ja mam B5 z 97 i niemam rdzy, ale mam oryginal :610: lecz z drugiej strony nic nie jest wieczne i pewnie zaraz sie cos pojawi tu i owdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passek Zgłoś #3 Napisano 17 Lutego 2006 ja mam 98' i tez niemam sladu rdzy,a wydaje mi sie ze wszystkie paski byly ocynkowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #4 Napisano 17 Lutego 2006 Ocynk to standard VW I AUDI już od ponad 15 lat - obecnie w najnowzych modelach stosuje się maski i klapy całkowicie aluminiowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skb Zgłoś #5 Napisano 17 Lutego 2006 Ocynk to standard VW I AUDI już od ponad 15 lat Odnosnie Audi to wiedzialem bo juz raczej na koncu lat 80 zaczeli cynkowac ale o VW to nie bylem przekonany, teraz wszystko jasne wielkie dzieki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość markus227 Zgłoś #6 Napisano 17 Lutego 2006 Zauważyłem, że u mnie i u kolesia w B5 na jednym ze słupków {lakierowanych na czarno} co są na drzwiach przy szybach lubi pojawiać się jednomiejscowa spuchlizna,i to w tym samym miejscu, widocznie miejsce przy dolnej krawędzi szyby jest ulubionym miejscem na rdzę, inne miejsce to, że w uszczelkach gumowych szyb drzwiowych u dołu też pojawia się opuchlizna , ze względu na stalowy profil zatopiony w gumie.............najlepiej jakby ten profil był z plastiku lub aluminium-wtedy wieczność od rdzy :647: ---może są takie zamienniki ??? w serwisie chcą za ten metalowy malowany 120zł------ 1,9/TDI/AFN/KOMBI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #7 Napisano 17 Lutego 2006 Zauważyłem, że u mnie i u kolesia w B5 na jednym ze słupków {lakierowanych na czarno} co są na drzwiach przy szybach lubi pojawiać się jednomiejscowa spuchlizna,i to w tym samym miejscu, widocznie miejsce przy dolnej krawędzi szyby jest ulubionym miejscem na rdzę OOooo właśnie! I u mnie też! Znaczy się choroba wrodzona? :619: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogalPraga Zgłoś #8 Napisano 17 Lutego 2006 Mój Pasek 1997 nie ma śladu rdzy. Z tego co słyszałem to na paski od 1996 roku dawali 12 lat gwar. na perforację blachy. Widziałem Passaty od 1996 wszystkie zdrowe a jeżeli rdzawe to tylko rozbite i niestety kitowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #9 Napisano 22 Listopada 2008 Zauważyłem, że u mnie i u kolesia w B5 na jednym ze słupków {lakierowanych na czarno} co są na drzwiach przy szybach lubi pojawiać się jednomiejscowa spuchlizna,i to w tym samym miejscu, widocznie miejsce przy dolnej krawędzi szyby jest ulubionym miejscem na rdzę, inne miejsce to, że w uszczelkach gumowych szyb drzwiowych u dołu też pojawia się opuchlizna , ze względu na stalowy profil zatopiony w gumie.............najlepiej jakby ten profil był z plastiku lub aluminium-wtedy wieczność od rdzy :647: ---może są takie zamienniki ??? w serwisie chcą za ten metalowy malowany 120zł------ 1,9/TDI/AFN/KOMBI Odgrzebuje wątek, żeby nie pisac nowego jak juz cos jest na ten temat. mam te sam problem ale tylko na prawym słupku od drzwi kpasażera. Czy ten element moze przeniść rdze na dzwi? Dzwi mam zdrowe zero rdzy ale pod ta osłona czarna mam duze purchle. Czy to jest kestia wymiany tej nakładki? Robił ktoś coś z tym kiedys? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbylut Zgłoś #10 Napisano 22 Listopada 2008 W kombiakach tylna klapa to chyba ocynkowana nie jest bo rdza wychodzi po obu stronach uchwytu/zamykacza/oświetlacza tablicy rejestracyjnej. To samo widziałem w Skodzie Oktawii kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #11 Napisano 22 Listopada 2008 W kombiakach tylna klapa to chyba ocynkowana nie jest bo rdza wychodzi po obu stronach uchwytu/zamykacza/oświetlacza tablicy rejestracyjnej. To samo widziałem w Skodzie Oktawii kombi. Z tego co wyczytalem gdzies w necie to od poczatku produkcji wszystkie modele (cale nadwozie-sedan i kombi) pasatta sa pokryte ocynkiem na goraco na co jestudzielana 11 letnia gwarancja, a od pazdziernika 2000 udzielano 12 letniej gwarancji na ochrone antykorozyjna. To ze rdzerieje nieznaczy, ze nadwozie niejest ocynkowane, jedna z przyczyn moze byc ze dana czesc ktora rdzewieje jest wymieniona na podrobke lub naprawiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #12 Napisano 22 Listopada 2008 Siemka, a u mnie sedan 02rok i lipa,rdzewieje przy uszczelce szyby (tył),żeby to zrobić muszę wyciągać tylną szybę i malować dach ale przy oświetleniu tablicy nie wspomnę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #13 Napisano 22 Listopada 2008 Wiesz co e gwarancje to mozna sobe wsadzic gdzies taka naprawde bo w książce masz napisane ze obowiązuje tylko wtedy gdy masz robiona kontrole przy kazdym przeglądzie nawet w książce serwisowej jest miejsce do wypelnienia. Ale załoze sie o browar ze moze jedna osoba na 1000 moze na tym forum albo i mniej moze ma jeden wpis:/ Wiec co do gwarancji to nie ma co patrzec. Ale mimo wszystko napewno lepiej to wyglada niz na przykład w Oplu Omedze jaki wczesniej mialem bo tam to go z każdej strony jadło. Odpiweidziałby mi ktos na poprzedniego posta http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=383973&postcount=9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #14 Napisano 22 Listopada 2008 Ja mam sedana 100% bezwypadkowy i ślady korozji były wokół lampek oswietlających w tylnek klapie sedan, ponoć to norma w tych modelach, kumpel ma to samo. Niemcy dali uszczelkę piankową i pije wode z sola jak stary pijak i efekt widać ale nie trzeba lakierować całej klapy tylko do załamania i bazą i klarem dużo konserwacji a uszczelki wymieniłem na gumowe i po sprawie pozdrowiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #15 Napisano 22 Sierpnia 2009 Ja mam sedana 100% bezwypadkowy i ślady korozji były wokół lampek oswietlających w tylnek klapie żeby nie zakładać nowego tematu odświeżę Mam to samo i jeszcze wychodzi trochę u dołu przy uszczelce tylnej szyby A tak przy okazji to może ma ktoś jakieś sprawdzone środki czym zabezpieczyć i jaki podkład dać od rdzy żeby nie wyszła dłuższy czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fox24 Zgłoś #16 Napisano 14 Października 2009 Witam wszystkich, mam pytanie co do ocynkowanych blach, otóż miałem niedawno stłuczkę i mam uszkodzony przedni prawy błotnik i oczywiście chce wymienić na ocynkowany (nowy). moje pytanie brzmi jak poznać czy błotnik jest ocynkowany żeby lakiernik nie wpuścił mnie w przysłowiowe maliny. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam nowy użytkownik tego forum oraz od niedawna posiadacz Passatka B5fl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawka Zgłoś #17 Napisano 15 Października 2009 Passaty nie były ocynkowane, audi wprowadziła ocynk w połowie lat osiemdziesiątych, natomiast vw na to nie poszedł, mój pasek z 98 ma oznaki korozji przy przedniej szybie na dachu, oraz na rancie tylnych drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #18 Napisano 15 Października 2009 Passaty nie były ocynkowane Co Ty kolego opowiadasz, cos Ci sie pomyliło, jak nie były ocynkowane jak były , ehhhhh Korozje masz przy przedniej szybie pewnie dlatego, że była zmieniana i jakis druciarz jak wycinał szybe uszkodził powłoke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAROTEDO Zgłoś #19 Napisano 15 Października 2009 tak zgodzę się ze "sledziem" mam swojego paska z 98r i żadnego śladu korozji i wiem co nie co i to że na 100% były passaty ocynkowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #20 Napisano 15 Października 2009 FOX 24 , najlepiej kup błotnik używany, oczywiście w super stanie. Zamienniki nie są tak dobre jak oryginalne. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach