Skocz do zawartości
Gość skb

Jaka blacha w B5 ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość skb

Drodzy posiadacze B5 mozecie mi powiedziec czy w tym modelu blach jest ocynkowana jesli tak to od ktorego roku zaczeli cynkowac blachy? bo jakos niedawno mialem stycznosc z B5 z 97 roku i nie wydawalo mi sie ze tam byl ocynk bo np na drzwiach byly liczne slady korozji.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dadun
Drodzy posiadacze B5 mozecie mi powiedziec czy w tym modelu blach jest ocynkowana jesli tak to od ktorego roku zaczeli cynkowac blachy? bo jakos niedawno mialem stycznosc z B5 z 97 roku i nie wydawalo mi sie ze tam byl ocynk bo np na drzwiach byly liczne slady korozji.

pozdrawiam

 

moze faktycznie juz tam niebylo ocynku... moze byl bity, ja mam B5 z 97 i niemam rdzy, ale mam oryginal :610:

 

lecz z drugiej strony nic nie jest wieczne ;-) i pewnie zaraz sie cos pojawi tu i owdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 98' i tez niemam sladu rdzy,a wydaje mi sie ze wszystkie paski byly ocynkowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:!: Ocynk to standard VW I AUDI już od ponad 15 lat - obecnie w najnowzych modelach stosuje się maski i klapy całkowicie aluminiowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość skb
Ocynk to standard VW I AUDI już od ponad 15 lat

Odnosnie Audi to wiedzialem bo juz raczej na koncu lat 80 zaczeli cynkowac ale o VW to nie bylem przekonany, teraz wszystko jasne ;) wielkie dzieki

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość markus227

Zauważyłem, że u mnie i u kolesia w B5 na jednym ze słupków {lakierowanych na czarno} co są na drzwiach przy szybach lubi pojawiać się jednomiejscowa spuchlizna,i to w tym samym miejscu, widocznie miejsce przy dolnej krawędzi szyby jest ulubionym miejscem na rdzę, inne miejsce to, że w uszczelkach gumowych szyb drzwiowych u dołu też pojawia się opuchlizna , ze względu na stalowy profil zatopiony w gumie.............najlepiej jakby ten profil był z plastiku lub aluminium-wtedy wieczność od rdzy :647: ---może są takie zamienniki ??? w serwisie chcą za ten metalowy malowany 120zł------

 

 

 

1,9/TDI/AFN/KOMBI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zauważyłem, że u mnie i u kolesia w B5 na jednym ze słupków {lakierowanych na czarno} co są na drzwiach przy szybach lubi pojawiać się jednomiejscowa spuchlizna,i to w tym samym miejscu, widocznie miejsce przy dolnej krawędzi szyby jest ulubionym miejscem na rdzę

 

 

OOooo właśnie! I u mnie też! Znaczy się choroba wrodzona? :619:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Pasek 1997 nie ma śladu rdzy. Z tego co słyszałem to na paski od 1996 roku dawali 12 lat gwar. na perforację blachy. Widziałem Passaty od 1996 wszystkie zdrowe a jeżeli rdzawe to tylko rozbite i niestety kitowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zauważyłem, że u mnie i u kolesia w B5 na jednym ze słupków {lakierowanych na czarno} co są na drzwiach przy szybach lubi pojawiać się jednomiejscowa spuchlizna,i to w tym samym miejscu, widocznie miejsce przy dolnej krawędzi szyby jest ulubionym miejscem na rdzę, inne miejsce to, że w uszczelkach gumowych szyb drzwiowych u dołu też pojawia się opuchlizna , ze względu na stalowy profil zatopiony w gumie.............najlepiej jakby ten profil był z plastiku lub aluminium-wtedy wieczność od rdzy :647: ---może są takie zamienniki ??? w serwisie chcą za ten metalowy malowany 120zł------

 

 

 

1,9/TDI/AFN/KOMBI

 

Odgrzebuje wątek, żeby nie pisac nowego jak juz cos jest na ten temat.

 

mam te sam problem ale tylko na prawym słupku od drzwi kpasażera.

Czy ten element moze przeniść rdze na dzwi?

 

Dzwi mam zdrowe zero rdzy ale pod ta osłona czarna mam duze purchle. Czy to jest kestia wymiany tej nakładki?

 

Robił ktoś coś z tym kiedys?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kombiakach tylna klapa to chyba ocynkowana nie jest bo rdza wychodzi po obu stronach uchwytu/zamykacza/oświetlacza tablicy rejestracyjnej. To samo widziałem w Skodzie Oktawii kombi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W kombiakach tylna klapa to chyba ocynkowana nie jest bo rdza wychodzi po obu stronach uchwytu/zamykacza/oświetlacza tablicy rejestracyjnej. To samo widziałem w Skodzie Oktawii kombi.

Z tego co wyczytalem gdzies w necie to od poczatku produkcji wszystkie modele (cale nadwozie-sedan i kombi) pasatta sa pokryte ocynkiem na goraco na co jestudzielana 11 letnia gwarancja, a od pazdziernika 2000 udzielano 12 letniej gwarancji na ochrone antykorozyjna.

To ze rdzerieje nieznaczy, ze nadwozie niejest ocynkowane, jedna z przyczyn moze byc ze dana czesc ktora rdzewieje jest wymieniona na podrobke lub naprawiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka, a u mnie sedan 02rok i lipa,rdzewieje przy uszczelce szyby (tył),żeby to zrobić muszę wyciągać tylną szybę i malować dach ale przy oświetleniu tablicy nie wspomnę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co e gwarancje to mozna sobe wsadzic gdzies taka naprawde bo w książce masz napisane ze obowiązuje tylko wtedy gdy masz robiona kontrole przy kazdym przeglądzie nawet w książce serwisowej jest miejsce do wypelnienia. Ale załoze sie o browar ze moze jedna osoba na 1000 moze na tym forum albo i mniej moze ma jeden wpis:/ Wiec co do gwarancji to nie ma co patrzec. Ale mimo wszystko napewno lepiej to wyglada niz na przykład w Oplu Omedze jaki wczesniej mialem bo tam to go z każdej strony jadło.

 

Odpiweidziałby mi ktos na poprzedniego posta http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=383973&postcount=9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sedana 100% bezwypadkowy i ślady korozji były wokół lampek oswietlających w tylnek klapie sedan, ponoć to norma w tych modelach, kumpel ma to samo. Niemcy dali uszczelkę piankową i pije wode z sola jak stary pijak i efekt widać :) ale nie trzeba lakierować całej klapy tylko do załamania i bazą i klarem dużo konserwacji a uszczelki wymieniłem na gumowe i po sprawie :))

pozdrowiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam sedana 100% bezwypadkowy i ślady korozji były wokół lampek oswietlających w tylnek klapie

 

żeby nie zakładać nowego tematu odświeżę

 

Mam to samo i jeszcze wychodzi trochę u dołu przy uszczelce tylnej szyby

 

A tak przy okazji to może ma ktoś jakieś sprawdzone środki czym zabezpieczyć i jaki podkład dać od rdzy żeby nie wyszła dłuższy czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam pytanie co do ocynkowanych blach, otóż miałem niedawno stłuczkę i mam uszkodzony przedni prawy błotnik i oczywiście chce wymienić na ocynkowany (nowy). moje pytanie brzmi jak poznać czy błotnik jest ocynkowany żeby lakiernik nie wpuścił mnie w przysłowiowe maliny. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam nowy użytkownik tego forum oraz od niedawna posiadacz Passatka B5fl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passaty nie były ocynkowane, audi wprowadziła ocynk w połowie lat osiemdziesiątych, natomiast vw na to nie poszedł, mój pasek z 98 ma oznaki korozji przy przedniej szybie na dachu, oraz na rancie tylnych drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passaty nie były ocynkowane

 

Co Ty kolego opowiadasz, cos Ci sie pomyliło, jak nie były ocynkowane jak były , ehhhhh

 

Korozje masz przy przedniej szybie pewnie dlatego, że była zmieniana i jakis druciarz jak wycinał szybe uszkodził powłoke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zgodzę się ze "sledziem" mam swojego paska z 98r i żadnego śladu korozji i wiem co nie co i to że na 100% były passaty ocynkowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FOX 24 , najlepiej kup błotnik używany, oczywiście w super stanie.

Zamienniki nie są tak dobre jak oryginalne.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności