Andy123 Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2010 Kolejną nockę włączał mi się fabryczny alarm w B6. Odłączałem na godzinkę akumulator, ale nie pomogło. Dalej to samo. Jak zamknę na pilocie to czasami po kilku godzinach "wyje". Po otwarciu samochodu chwila spokoju i znowu to samo. Czy można z poziomu obsługi komputera pokładowego wyłaczyć działanie fabrycznego alarmu ? Może jakoś na pilocie da się to deaktywować. Co może być przyczyną takiego samoczynnego włączania ? Dziękuje za podpowiedzi, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2010 Co może być przyczyną takiego samoczynnego włączania ? Mikrostyk w zamku drzwi bądź tylnej klapy, albo czujnik ruchu wewnątrz auta (jeśli takowy posiadasz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2010 Alarm oryginalny czy dokładany??? Czujniki jakie i gdzie są??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterrr20 Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2010 Pytanie: Alarm oryginalny czy dokładany??? Odpowiedź: Kolejną nockę włączał mi się fabryczny alarm w B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andy123 Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2010 Alarm jest bez czujnika ruch. Taki fabryczny, oryginalny. Może te mikrostyki w zamkach da się jakoś przeczyścić. Nie wiem jak wyglądają, ale ostatnio przy myciu auta trochę mi się wody nachlapało po wewnętrznej stronie klapy bagażnika ( kombi ) i może to jest przyczyną. Czy woda i wilgoć mogły uszkodzić ? Przeważnie włącza się od wieczora to znaczy kiedy powietrze robi się bardziej wilgotne. Może to ma jakiś wpływ. Najlepiej jakby można ten fabryczny alarm całkiem wyłączyć to w nocy nie musiałbym wstawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2010 Może te mikrostyki w zamkach da się jakoś przeczyścić. Możesz spróbować je przeczyścić. Zawsze można alarm od nowa zaprogramować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2010 Sprawdź VAG-iem źródło alarmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 6 Września 2010 Dokładnie, na VAG wychodzi który czujnik i ile razy włączył alarm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andy123 Zgłoś #9 Napisano 6 Września 2010 23:20 i znowu wyje. Szlag by trafił ! W ciągu dnia był spokój, teraz zimniej i bardziej wilgotno jest. To musi mieć jakiś związek. Aha i jeszcze jedna ważna rzecz - po włączeniu zapłonu pokazuje się żółta kontrolka świec i komunikat Engine fault , visit workshop. Zapalam kilka razy na dzień ale pokazuje się tylko raz. Czasami wcale. Kurcze nie mam żadnych problemów z silnikiem. Normalnie zapala i żadnego spadku mocy w trakcie jazdy. Zacząłem kojarzyć fakty i tak się stało od momentu zatankowania na innej stacji parę dni temu. Zwykle tankowałem na Shellu. Tylko co ma silnik i paliwo do alarmu ?? Może zbieg okoliczności a może daje sygnały że się coś sypie. Takie inteligentne powiadamianie syreną alarmową :manga W trakcie jazdy zauważyłem dziś jak parę razy zapikał i pokazał na wyświetlaczu obrys auta i podświetloną klapę bagażnika jakby była niedomknięta, ale była na pewno. Pokazał też krótko, bez podświetlenia klapy, tylko cały obrys. Dziwne. O co chodzi ?? VAG chyba jest konieczny. Muszę zapytać w serwisie kiedy podjechać i ile kasują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 6 Września 2010 No to sprawa wydaje mi się jasna. Zalałeś zamek w klapie zapewne. A jeśli nie ty, to coś sie tam samo z zamkiem dzieje badź wiązką w klapie się uszkodziła. Masz juz odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #11 Napisano 7 Września 2010 Z tyłu w zamku jest krańcówka , która pada , zamek jest nie rozbieralny . W ASO koszt około 250 zł i 2 tygodnie czekania . Ja kupiłem na Allegro za 60 zł i wszystko jest ok . Pracy max na 1 godzinę . Zamek nie pasuje od B5FL choć jest podobny tylko od B6 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andy123 Zgłoś #12 Napisano 9 Września 2010 W trakcie jazdy pokazuje dalej czasami otwartą klapę bagażnika ( kombi ). Jak stanę i zamknę to znowu jest spokój. Jestem pewien, że to jest wina włączania się alarmu. Spróbuje rozebrać i przeczyścić co się da w okolicach zamka (mikrostyki ). Czy ktoś może rozbierał w kombi pod klapą plastiki żeby dostać się do zamka. Jak to zrobić żeby nie pourywać jakiś zaczepów ? Jak nie pomoże czyszczenie i suszenie to kupię pewnie tą krańcówkę. Niestety ale przy myciu chyba zalałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #13 Napisano 9 Września 2010 Kolego jak wcześniej napisałem krańcówka jest w zamku a zamek jest nie rozbieralny (zanitowany) . Ja go roznitowałem ale krańcówka jest zalana i brak możliwości dojścia do niej . Żeby dostać się do zamka trzeba zdemontować osłonę , dwa wkręty w miejscach na ręce do zamykania klapy i potem trzeba od dołu podważyć aby odczepić plastikowe kołki . Zacznij od dołu bo jak zaczniesz od góry to przy siłowaniu się można uszkodzić linie do podgrzewania szyby . Potem tylko wtyczka i dwie śruby mocujące . Wymiana na nowy i po kłopocie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andy123 Zgłoś #14 Napisano 10 Września 2010 OK. Dziękuje za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trancee81 Zgłoś #15 Napisano 14 Września 2010 Witam ! Tak jak w temacie, chciałbym podłączyć oryginalne czujniki ruchu znajdujące się w oświetleniach tylnej kanapy Passat B5 FL (2001) pod alarm firmy SEO. Chodzi mi dokładnie jakie przewody ( przy lampkach) odpowiadają za czujniki ruchu i czy jest możliwość podpięcia ich do osobnej centrlaki (SEO). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bossman121 Zgłoś #16 Napisano 11 Lutego 2011 Witam Panowie! Mam problem ze swoim fabrycznym alarmem w B6. Po zamknięciu samochodu alarm włącza się po jakiś 20 minutach. Bez różnicy czy zamknę przyciskając przycisk na pilocie raz czy dwa, i tak się włączy. Wcześniej było wszystko ok, dzieje się tak od około tygodnia. Może coś ktoś poradzić? Cenna będzie dla mnie nawet informacja jak całkowicie odpiąć ten alarm. Bardzo proszę o pomoc. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 11 Lutego 2011 Musisz się podpiać do kompa, bo zapewne któryś mikrostyk w zamku szwankuje. Ale bez VAG-a się nie dowiesz który. Ewentualnie zamek w klapie bagażnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bossman121 Zgłoś #18 Napisano 11 Lutego 2011 OK, dzięki za odp. Jutro postaram się podjechać pod kompa i mam nadzieję że znajdzie się przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 11 Lutego 2011 Przypomniało mi się, że jak masz wewnątrz czujniki ruchu, to też mogą być przyczyną załączania alarmu. Ale wszystko powinno wyjść na kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_sob Zgłoś #20 Napisano 7 Kwietnia 2011 Czy da sie wyłaczyc całkowice fabryczny alarm? Vagiem badz innym sposobem? Mam taki problem: ZALAŁ MI SIE ZAMK W TYLNEJ KLAPIE, I WŁACZAŁ MI SIE ALARM SAMOCZYNNIE. wYCZYSCIULEM KARNCOWKE I BYŁ SPOKOJ. OSTATNIO ZAUWAZYLEM ZE PO ZAPALENIU SILNIKA NIE WYLACZALO MI SIE SWIATŁOL W SRODKU SAMOCHODU. WIEC WYLACZALEM SWIATLO RECZNIE. PO PARU TYGODNIACH: WLACZYL MI SIE ALARM ZNOWU, WIEC 0DLACZYLEM CALKOWICIE TA KRANCOWKE W KALPIE BAGAZNIKA. ZAUWAZYLEM ZE SWIATŁO ZNOWU NORMALNIE SIE GASI W SAMOCHODZIE. A ALARM ZNOWU SIE ZALACZA, NAWET JAK WEPNE TA KRANCOWKE WKLAPIE. JEST SUCHA, ZAMEK TEZ PRZECZYSZCZONY. JAKA MOZE BYC U MNIE PRZYCZYNA WLACZANIA ALARMU? NAJCHETNIEJ CALKOWICIE BYM GO WYLACZYL ZEBY NIE MIEC Z NIM PROBELMU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach