mr_grze Zgłoś #1 Napisano 5 Września 2010 Witam Mam następujący problem, może banalny ale szukam wszędzie i nie znalazłem rozwiązania a mianowicie: Usiłuję uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym (jestem na etapie wymiany tylnych tarcz hamulcowych) problem polega na tym iż w zbiorniczku poziom płynu spada poniżej minimum a jak otwieram korek i dolewam płyn nie wchodzi. Próbowałem na włączonym zapłonie bo gdzieś wyczytałem że to ma znaczenie i nadal to samo. Z góry dzięki za jakieś wskazówki bo auto uziemione a mocno potrzebne Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 5 Września 2010 Witam Mam następujący problem, może banalny ale szukam wszędzie i nie znalazłem rozwiązania a mianowicie: Usiłuję uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym (jestem na etapie wymiany tylnych tarcz hamulcowych) problem polega na tym iż w zbiorniczku poziom płynu spada poniżej minimum a jak otwieram korek i dolewam płyn nie wchodzi. Próbowałem na włączonym zapłonie bo gdzieś wyczytałem że to ma znaczenie i nadal to samo. Z góry dzięki za jakieś wskazówki bo auto uziemione a mocno potrzebne Pozdr czyli nie masz odpowietrzonego układu wg mnie al mogę się mylić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #3 Napisano 5 Września 2010 a jak otwieram korek i dolewam płyn nie wchodzi. sitko może zapchane, spróbuj je wyjąć ciężko trochę idzie ale wyjdzie:D. A jak nie to odkręć to coś żółte obok a może masz wystarczająco płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_grze Zgłoś #4 Napisano 5 Września 2010 kwestia jest tego typu że zanim zabrałem się za wymianę tarcz poziom płynu w zbiorniczku miałem w granicach minimum (zużyte klocki itp. naturalny objaw że poziom płynu się obniżył) hamulce działały jak najbardziej poprawnie ale w chwili gdy usiłowałem uzupełnić poziom płynu na max-a miałem dokładnie ten sam problem - płynu wchodzi tyle co w korek, jak przekręciłem sitkiem wewnątrz zbiorniczka to troszkę poszło ale niewiele (30-50ml) ale widzę że dalej jest go za mało ... boje się że jak zacznę odpowietrzać hamulce (musiałem wymontować jeden zacisk) zapowietrzę cały układ a podobno w takim przypadku ciężko (domowymi metodami) doprowadzić do właściwego stanu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2010 jak przekręciłem sitkiem wyjmij je Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_grze Zgłoś #6 Napisano 5 Września 2010 ok, spróbuje je wyjąć zobaczę co się będzie działo, mam nadzieje że pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_grze Zgłoś #7 Napisano 15 Września 2010 witam dla zainteresowanych, obyło się bez wyjmowania sitka, ale pojawił się kolejny problem (po wymianie tarcz i klocków przez ponad tydzień wszystko było ok, zrobiłem około 1000km) dzisiaj z rana otwieram garaż a tu niespodzianka - świecą światła stop, sprawdziłem poziom płynu hamulcowego (trochę go ubyło podczas wymiany i wtedy po raz pierwszy same zapaliły się stopy ale uzupełniłem, odpowietrzyłem hamulce)- generalnie wszystko było ok. Odpaliłem dzisiaj auto, wcisnąłem pedał hamulca i zgasły (jednorazowa akcja czy jakiś problem?) A może po takiej robocie wymagana jest jakaś ingerencją w komputer? Kasowanie błędów itp.? Często ludzie piszą że ulega uszkodzeniu czujnik stopu ale u mnie podczas jazdy wszystko działa ok. Załączył na postoju przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczyku ze stacyjki. Z góry dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach