Skocz do zawartości
animalx

przekaźnik pompy paliwa 1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam pytanie czy przekaźnik pompy paliw w 1.8t aeb ma coś wspólnego z przepływomierzem, wtryskami i może innymi podzespołami?Chodzi mi o to w jaki sposób zdiagnozować czy jest ok.Czy jest możliwość jego uszkodzenia bez wykrycia błędu na vag-u.Pytam,ponieważ ostatnio sprawdzałem przepływkę i nie znalazłem na wtyczce 4v a po schemacie wydaje mi się,że jest połączenie z przekaźnikiem a poza tym po odpięciu silnik pracował bez zmian,ale pokazał błąd 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - - Przejechałem się i różnica była niewielka chociaż podczas logów wychodziło wszystko ok,że mierzy w porządku.Proszę o jakieś porady.

Pozdrawiam Wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,mam pytanie czy przekaźnik pompy paliw w 1.8t aeb ma coś wspólnego z przepływomierzem, wtryskami i może innymi podzespołami?Chodzi mi o to w jaki sposób zdiagnozować czy jest ok.Czy jest możliwość jego uszkodzenia bez wykrycia błędu na vag-u.Pytam,ponieważ ostatnio sprawdzałem przepływkę i nie znalazłem na wtyczce 4v a po schemacie wydaje mi się,że jest połączenie z przekaźnikiem a poza tym po odpięciu silnik pracował bez zmian,ale pokazał błąd 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - - Przejechałem się i różnica była niewielka chociaż podczas logów wychodziło wszystko ok,że mierzy w porządku.Proszę o jakieś porady.

Pozdrawiam Wszystkich.

no to raczej przepływka do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to raczej przepływka do wymiany

A to niby dlaczego?? :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to niby dlaczego?? :hmm
dlatego ze wywaliło ci błąd przepływki Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlatego ze wywaliło ci błąd przepływki Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

Czy ty umiesz czytać??

a poza tym po odpięciu silnik pracował bez zmian,ale pokazał błąd 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

błąd wywaliło po odpięciu przepływki, i wcale mnie to nie dziwi. Problem przepływki może zaczynać się w momencie kiedy wywali błąd jak jest podpięta.

Po drugie, nie mi wywaliło błąd tylko koledze który założył temat.

A po trzecie pytanie było czy przekaźnik pompy paliwa ma połączenie z przepływka. :mlotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,czy pomożecie w temacie?Co niektórym dziękuję za zainteresowanie.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik steruje pompą-ot co ;) Jeżeli chodzi o przepływkę,to mierzy ona tylko ilość (niektóre także temperaturę) przepływającego przez nią powietrza.Nie wiem jak z wtryskami,ale ilość paliwa jest stosowna do ilości powietrza i obciążenia silnika.To tak najprościej jak się da ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta...

Na jak długo powinien przekaźnik włączać pompę.

U mnie wygląda to tak, że po przekręceniu zapłonu odpala na jakies 2sek. i stop.

Sprawdziliśmy na pompie manometrem że przez ok 1,5 h schodzi ciśnienie z ok 3,5-4 barów do ok 1,5bara.

Zastanawiam się czy pompa do wymiany( bo nie trzyma ciśnienia - a nie wiem czy tak powinno być ) czy kwestia przekaźnika który za krótko podaje prąd na pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ani nie pompa ani przekaznik,podobne objawy daje uszkodzony regulator ciśnienia paliwa(taka gruszka srebrna na listwie wtryskowej),pewnie poleciała w nim membrana,i dlatego ciśnienie spada.

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej , przy wymianie chłodnicy objawił mi się problem z odpaleniem auta . mianowicie chłodnica wymieniona , włączam zapłon , i kręci kręci i nie odpala . Na vagu błędów brak. Bezpiecznik pompy ok , pompę podłączyłem na krótko słychać że działa , przekaźnik wymieniłem bo stary nie dawał zadnej oznaki życia . Nowy ze szrotu 2szt niby cyka jak podłącze pod aku , ale po przekręceniu zapłonu dalej nie słyszę pompy , po ściągnięciu obudowy jak docisnę styki przekaźnika słychać że pompa pompuje. Po przekręceniu zapłonu przekaźnik nie cyka , więc to wina przekaźnika czy przekaźnik nie dostaje napięcia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli ten przekaźnik przy ECU??

Zmierz czy dochodzi napięcie i będziesz wiedział.

Często styki w gnieździe przekaźnika nie łączą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekaźnik 372 pod kierownicą , jutro zmierze co tam się dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak , przy przekaźniku nie ma masy , podałem masę z okolic bezpieczników na przekaźnik , właczyłem zapłon i pompa dobija non stop , nie ma przerwy po 2 sek. Skoro nie ma masy a przekaźnik jest sterowany masą chyba , to winę ponosi ECU ? Czy jak odłaczę ECU to będę musiał na nowo programować imo/klucze żeby odpalić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz jakieś dodatkowe zabezpieczenie i padło.

ECU możesz spokojnie odłączać nic się nie stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdzę gdzie idzie kabel od dodatkowej diody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowa dioda jest od alarmu idzie do puszki alarmu . Zmieniłem dziś komputer ale to nic nie dało , dalej nie odpala , natomiast już po wymianie przekaźnika (już 3) po przekręceniu zapłonu słychać że zwiera , ale pompa dobije tylko raz na ileś tam przekręceń kluczyka , a nawet zdarzyło się że dobiła 3 razy z rzędu a potem już nic , więc nie wiem co dalej o tym myśleć .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności