animalx Zgłoś #1 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam,mam pytanie czy przekaźnik pompy paliw w 1.8t aeb ma coś wspólnego z przepływomierzem, wtryskami i może innymi podzespołami?Chodzi mi o to w jaki sposób zdiagnozować czy jest ok.Czy jest możliwość jego uszkodzenia bez wykrycia błędu na vag-u.Pytam,ponieważ ostatnio sprawdzałem przepływkę i nie znalazłem na wtyczce 4v a po schemacie wydaje mi się,że jest połączenie z przekaźnikiem a poza tym po odpięciu silnik pracował bez zmian,ale pokazał błąd 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Przejechałem się i różnica była niewielka chociaż podczas logów wychodziło wszystko ok,że mierzy w porządku.Proszę o jakieś porady. Pozdrawiam Wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam,mam pytanie czy przekaźnik pompy paliw w 1.8t aeb ma coś wspólnego z przepływomierzem, wtryskami i może innymi podzespołami?Chodzi mi o to w jaki sposób zdiagnozować czy jest ok.Czy jest możliwość jego uszkodzenia bez wykrycia błędu na vag-u.Pytam,ponieważ ostatnio sprawdzałem przepływkę i nie znalazłem na wtyczce 4v a po schemacie wydaje mi się,że jest połączenie z przekaźnikiem a poza tym po odpięciu silnik pracował bez zmian,ale pokazał błąd 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Przejechałem się i różnica była niewielka chociaż podczas logów wychodziło wszystko ok,że mierzy w porządku.Proszę o jakieś porady. Pozdrawiam Wszystkich. no to raczej przepływka do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 26 Sierpnia 2010 no to raczej przepływka do wymiany A to niby dlaczego?? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 26 Sierpnia 2010 A to niby dlaczego?? :hmm dlatego ze wywaliło ci błąd przepływki Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 26 Sierpnia 2010 dlatego ze wywaliło ci błąd przepływki Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low Czy ty umiesz czytać?? a poza tym po odpięciu silnik pracował bez zmian,ale pokazał błąd 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low błąd wywaliło po odpięciu przepływki, i wcale mnie to nie dziwi. Problem przepływki może zaczynać się w momencie kiedy wywali błąd jak jest podpięta. Po drugie, nie mi wywaliło błąd tylko koledze który założył temat. A po trzecie pytanie było czy przekaźnik pompy paliwa ma połączenie z przepływka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #6 Napisano 27 Sierpnia 2010 Koledzy,czy pomożecie w temacie?Co niektórym dziękuję za zainteresowanie.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 27 Sierpnia 2010 Przekaźnik steruje pompą-ot co Jeżeli chodzi o przepływkę,to mierzy ona tylko ilość (niektóre także temperaturę) przepływającego przez nią powietrza.Nie wiem jak z wtryskami,ale ilość paliwa jest stosowna do ilości powietrza i obciążenia silnika.To tak najprościej jak się da Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #8 Napisano 28 Sierpnia 2010 Dzięki Kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #9 Napisano 14 Sierpnia 2014 Odgrzewam kotleta... Na jak długo powinien przekaźnik włączać pompę. U mnie wygląda to tak, że po przekręceniu zapłonu odpala na jakies 2sek. i stop. Sprawdziliśmy na pompie manometrem że przez ok 1,5 h schodzi ciśnienie z ok 3,5-4 barów do ok 1,5bara. Zastanawiam się czy pompa do wymiany( bo nie trzyma ciśnienia - a nie wiem czy tak powinno być ) czy kwestia przekaźnika który za krótko podaje prąd na pompę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #10 Napisano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) To ani nie pompa ani przekaznik,podobne objawy daje uszkodzony regulator ciśnienia paliwa(taka gruszka srebrna na listwie wtryskowej),pewnie poleciała w nim membrana,i dlatego ciśnienie spada. Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #11 Napisano 17 Października 2015 Hej , przy wymianie chłodnicy objawił mi się problem z odpaleniem auta . mianowicie chłodnica wymieniona , włączam zapłon , i kręci kręci i nie odpala . Na vagu błędów brak. Bezpiecznik pompy ok , pompę podłączyłem na krótko słychać że działa , przekaźnik wymieniłem bo stary nie dawał zadnej oznaki życia . Nowy ze szrotu 2szt niby cyka jak podłącze pod aku , ale po przekręceniu zapłonu dalej nie słyszę pompy , po ściągnięciu obudowy jak docisnę styki przekaźnika słychać że pompa pompuje. Po przekręceniu zapłonu przekaźnik nie cyka , więc to wina przekaźnika czy przekaźnik nie dostaje napięcia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 17 Października 2015 Masz na myśli ten przekaźnik przy ECU?? Zmierz czy dochodzi napięcie i będziesz wiedział. Często styki w gnieździe przekaźnika nie łączą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #13 Napisano 17 Października 2015 przekaźnik 372 pod kierownicą , jutro zmierze co tam się dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #14 Napisano 18 Października 2015 A więc tak , przy przekaźniku nie ma masy , podałem masę z okolic bezpieczników na przekaźnik , właczyłem zapłon i pompa dobija non stop , nie ma przerwy po 2 sek. Skoro nie ma masy a przekaźnik jest sterowany masą chyba , to winę ponosi ECU ? Czy jak odłaczę ECU to będę musiał na nowo programować imo/klucze żeby odpalić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #15 Napisano 18 Października 2015 Może masz jakieś dodatkowe zabezpieczenie i padło. ECU możesz spokojnie odłączać nic się nie stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #16 Napisano 18 Października 2015 jutro sprawdzę gdzie idzie kabel od dodatkowej diody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #17 Napisano 19 Października 2015 Dodatkowa dioda jest od alarmu idzie do puszki alarmu . Zmieniłem dziś komputer ale to nic nie dało , dalej nie odpala , natomiast już po wymianie przekaźnika (już 3) po przekręceniu zapłonu słychać że zwiera , ale pompa dobije tylko raz na ileś tam przekręceń kluczyka , a nawet zdarzyło się że dobiła 3 razy z rzędu a potem już nic , więc nie wiem co dalej o tym myśleć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach