Skocz do zawartości
radzik24

Dziwny odgłos przy dodawaniu gazu.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim passacie b6 z 2006 z silnikiem 2.0 TDI DSG zaczął wydobywać się dziwny odgłos z przodu raz go słychać z lewej raz po środku a raz z prawej stronie bardzo ciężko do zlokalizowania a mianowicie. Jadąc tak od prędkością ok 80km/h i w górę przy każdej prędkości w chwili dodania gazu mocniej gdy samochód się unosi słychać dziwny odgłos tak jak by coś obcierało, odgłos taki jakby podstawa od silnika obcierała o asfalt. Dodam ze podstawę od silnika zdjąłem boczne też przejechałem się i dalej słychać. Niektórzy majstrzy mówią ze to może być wina przegubu wyciągnąłem lewy przegub przemyłem dałem nowy smar i dalej to samo teraz pytanie czy robić to z prawym przegubem? Miał ktoś może taki przypadek albo jakieś sugestie co z tym dalej robić bo to zaczyna mnie coraz bardziej drażnić

Edytowane przez rainman777
Poprawiony tytul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdź poduszki pod silnikiem i zawieszenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele. Przeguby, łożyska, sprężyny amortyzatorów. Możesz spróbować na podnośniku tak aby było można włączyć bieg i posłuchać z kąt dochodzi ten hałas. Sprawdź też czy wszystko jest dobrze przykręcone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

W moim passacie b6 z 2006 z silnikiem 2.0 TDI DSG zaczął wydobywać się dziwny odgłos z przodu raz go słychać z lewej raz po środku a raz z prawej stronie bardzo ciężko do zlokalizowania a mianowicie. Jadąc tak od prędkością ok 80km/h i w górę przy każdej prędkości w chwili dodania gazu mocniej gdy samochód się unosi słychać dziwny odgłos tak jak by coś obcierało, odgłos taki jakby podstawa od silnika obcierała o asfalt. Dodam ze podstawę od silnika zdjąłem boczne też przejechałem się i dalej słychać. Niektórzy majstrzy mówią ze to może być wina przegubu wyciągnąłem lewy przegub przemyłem dałem nowy smar i dalej to samo teraz pytanie czy robić to z prawym przegubem? Miał ktoś może taki przypadek albo jakieś sugestie co z tym dalej robić bo to zaczyna mnie coraz bardziej drażnić

 

Jaki masz przebieg tego samochodu. Może już masz dwumasę w takim stanie, że daje takie odgłosy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przebiek mam ok 230tys i dwumas mialem zmieniany tylko ze uzywany :( ten odglos tak mnie drazni ze nie mam słów juz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam dwumasę , rozpocznij inspekcję od tego .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a na moje to opony.

zamień przód tył i zobacz co się bedzie działo,

zresztą to najtańszy sposób,

potem mozesz wymianiać dwumasy :)

jak to koledzy polecają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo.Ja obstawiam przegub, tez dodawałem smar do każdego i to nic nie dało. Dopiero wymiana półosi lewej z przegubami pomogła (kupiłem tanio używkę) i po sprawie. Ponoć częsta przypadłość w paskach z tymi przegubami niby całe osłony i nie trzeszczą przy skręcaniu a przy ostrym przyspieszaniu 4 i 5 bieg chrobocze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo, niedawno naprawilem, chrobotanie przy dodawaniu gazu na 4,5 biegu, przeglub zewnetrzny wymineilem, nie schylac wady przy calkowitym skrecie kierownicy. Wczesniej probowalem zamienic lewy z prawym, ale nic nie dalo, dopiero wymiana jednego, pierwszego gorszego wedlug oceny mechanika wyelminowala problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kupiłem przez allegro całą półoś z przegubami lewą strone po przebieku 12tyś. DO soboty powinna być u mnie. Jak zmienie poinformuje was. Mam nadzieje ze to będzie to ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, może jakieś nowe fakty, wnioski w tym temacie? Mam również podobnie, od 80km jakieś chrobotanie takie niewiadomo co. Codziennie robię trasę więc jest to irytujące. Jak widać czy diesel czy benzyna nie ma znaczenia. Po zdjęciu nogi z pedału gazu problem znika.

Edytowane przez mariuszcom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Miałem dokładnie to samo.Ja obstawiam przegub, tez dodawałem smar do każdego i to nic nie dało. Dopiero wymiana półosi lewej z przegubami pomogła (kupiłem tanio używkę) i po sprawie. Ponoć częsta przypadłość w paskach z tymi przegubami niby całe osłony i nie trzeszczą przy skręcaniu a przy ostrym przyspieszaniu 4 i 5 bieg chrobocze.

 

Ja wlasnie tak zrobilem i okazalo sie ze opony. Po zamianie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem to samo, ale zdenerwowało mnie jak pojechalem w trase i przy 150 tak chcrobotalo ze radia nie bylo slychac. zmiana polosi lewej i auto jak nowe, stara polos nie miała luzu na przegubie wewn. a nowa miala calkiem pokaźny luz a kupiłem SPIDANa wiec oryginał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności