pingwin_corp Zgłoś #1 Napisano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) Siema, Jako że moj oryginalny centralny "łapie" z bardzo małej odległości postanowiłem zamontować jakiś uniwersalny z allegro, np.: http://allegro.pl/item1173442948_syrena_centralny_4d_scyzoryk_duzo_funkcji_logo.html I tutaj pojawia się problem z montażem, ale wymyśliłem sposób i proszę o jego potwierdzenie / zaprzeczenie / zaproponowanie innego (niepotrzebne skreślić). Mój pomysł: do nowego kluczyka (scyzoryka) przełożyć immobilizer z oryginału. W drzwiach kierowcy zamontować siłownik i podpiąć go pod centralkę z zestawu. Pod centralkę podpiąć syrenkę. Działało by to tak, że gdy na kluczyku kliknę zamknięcie samochodu, to siłownik w drzwiach zamknąłby drzwi kierowcy (zamykając jednocześnie pozostałe drzwi jak to ma miejsce przy zamykaniu z kluczyka), tym samym uzbrajając seryjny alarm, i wydawając dźwięk z dołożonej syrenki. Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez pingwin_corp Zmiana linku do aukcji (ta odpowiedniejsza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #2 Napisano 2 Sierpnia 2010 a załóż zwykłego pilota nowego bez żadnych siłowników i przełóż delikatnie sam immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #3 Napisano 2 Sierpnia 2010 Kolega mógłby jaśniej? W sensie sam sterownik tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #4 Napisano 2 Sierpnia 2010 mi chodziło żeby kupić jakąś nie centralkę z pilotami (scyzoryk) normalnie się podpiąć tak jak by auto nie miało seryjnego pilota, tylko musisz sobie znaleźć centralkę z takim zasięgiem jaki będzie ci odpowiadał i tylko sam ten malutki immobilizer z kluczyka oryginalnego przełożyć do nie oryginalnego tak u mnie chłopaki robili. a ty masz alarm czy chcesz założyć dopiero? ---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:10 ---------- u mnie chłopaki mieli zwykłe kluczyki a chcieli mieć scyzoryki to kupowali takie centralki robili groty i przekładali immo z oryginalnych i działą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #5 Napisano 2 Sierpnia 2010 daruj sobie te piloty scyzoryki, groty się łamią i będziesz miał tylko problem, dołóż sobie tylko sterownik do centralnego zamka z pilotem, do podłączenia będziesz miał 4 przewody i po krzyku. Kluczyk zostanie oryginalny i tylko pilocik będzie przy nim wisiał, na alledrogo masz pilotów do wyboru, do koloru. Szukaj sterowania centralnego zamka masą, i najlepiej z funkcją wydłużonego sygnału przy zamykaniu, wtedy szybki będą Ci sie domykać NP: http://allegro.pl/item1156792003_sterownik_vw_polo_golf_bora_passat_t4_t5_inne.html Ogólnie z allegro polecam firmy REMOTRONIX i STIG kilkanaście różnych rzeczy od nich montowałem i nigdy nie było problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #6 Napisano 2 Sierpnia 2010 a alarm masz czy szukasz centralki z alarmem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #7 Napisano 2 Sierpnia 2010 alarm mam, już poprawiłem linka (właśnie na produkt firmy STIG ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #8 Napisano 2 Sierpnia 2010 a jak zamykasz autko mechanicznie to uzbraja cie sie alarm?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #9 Napisano 2 Sierpnia 2010 Tak, dioda miga, tylko niema potwierdzenia sygnałem dźwiękowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #10 Napisano 2 Sierpnia 2010 dioda nie znaczy ze działa alarm od razu możesz zrobić tak ze jeśli masz czujniki wnętrza i działają to rozebrać tapicerkę drzwi kierowcy znaleźć próbówka przewód zamykający centralny zamek wsiąść do środka zamknąć szyby i drzwi podać impuls masy na ten przewód poczekać chwilę aż się może uzbroi alarm i sprawdzić czy się wzbudzi czynie i wtedy zobaczysz czy dokładany pilot bedzie alarm oryginalny włączał czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #11 Napisano 6 Września 2010 Kolego slaweek czy mógłbyś napisać gdzie te przewody są w autku które mam podpiac bo kupiłem sterownik remotronix i kurcze nijak wiem gdzie ich szukać.. Mam w instrukcji 4schematy sterowanie: plusem, minusem, zamienne i bezpośrednio siłownikiem i nie wiem do którego się zastosować ---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 16:15 ---------- Dobra podpialem się w tej wiazce która widać po zdjęciu boczka drzwi kierowcy. Podpialem brązowo-niebieski z wiązki z białym ze sterownika na "zamknij" i brązowo-zielony z wiązki z biało-czarnym od sterownika na " otwórz". Myśle że dobrze hehe??? i teraz mam jeszcze żółty i żółto- czarny od sterownika i tak się zastanawiam czy mam je zlutować razem i później do masy samochodu, czy inaczej? Szkoda że kolega sławek jest " poza zasięgiem" może ktoś inny taki sterownik montował??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #12 Napisano 7 Września 2010 Problem rozwiązany okazało się że w wiazce w boczku impuls był na innych przewodach, niż te które wymieniłem w poprzednim poscie. Do tego jeszcze dioda, która jest w zestawie rtx musi być wpieta w sterownik, bo bez niej działały tylko kierunkowskazy. Wolnym czasem podebne jeszcze domykanie szyb o ile znajdę właściwy przewód Gdyby ktoś miał kłopoty z podpięciem takiego sterownika, służe pomocą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2011 Witam wszystkich Mam takie pytanko.Montuje do swojego sreberka sterownik centralnego zamka firmy REMOTRONIX i mam pewien problem.Czy może ktoś wie jaki kolor maja przewody od kierunkowskazów i jaki kolor jest przewodu do opcjonalnego siłownika albo jak go podłączyć ??? Prosze o pomoc Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #14 Napisano 10 Lutego 2011 (edytowane) sprawdze jak tylko wyjde z pracy (po 15) jaki kolor tych kabli od kierunków bo juz nie pamietam zerknalem w innym temacie na forum i pisza ze jest to brazowa kostka w nogach kierowcy i czarno-bialy i czarno-zielony kabel idace od tej kostki. Zaraz jeszcze to sprawdze... Edytowane 10 Lutego 2011 przez toto_20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #15 Napisano 10 Lutego 2011 Kolego a mam jeszcze jedno pytanko.ze sterownika wychodzi czerwono czarny kabel i ma byc pod opcjonalny siłownik podpiety musze go tez podpinac jak jest to juz fabrycznie zrobione ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #16 Napisano 10 Lutego 2011 nie nie musisz go nigdzie podpinac aby centralny z pilota dzialal, to jest taki bonus kable teraz sprawdzilem i kolory tak jak wyzej pisalem pamietaj zeby izolacje sciagnac delikatnie i dolutowac te brazowe przewody od sterownika, nie przecinac kabli. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #17 Napisano 10 Lutego 2011 A powiedz mi jeszcze gdzie w ogóle umieściłeś cały sterownik i gdzie podpiąłeś plusa zaraz pod stacyjkę ??? Dzięki wielkie kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #18 Napisano 10 Lutego 2011 nieco wyzej nad tymi przekaznikami gdzie wpinales kierunki sa 2grube czerwone kable, sprawdz na ktorym jest napiecie i tam sie podepnij. Ja kupilem taka jakby samiczke na koniec kabla z takim kolkiem na koncu. Zalozylem na srube, potem ten gruby czerwony kabel nakretka i jest ok. A sam sterownik zaczepilem plastikowa opaska, za bezpiecznikami, w taki sposob aby antenka byla mozliwie jak najwyzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #19 Napisano 10 Lutego 2011 Kolego jeszcze nie umiem znaleść tych dwóch przewodów z centralnego zamka ma być kolor czerwono niebieski i czerwono zielony, mogą być inne kolory ??? czy musze rozbierac drzwi i szukać ich tam bo może przeszły na jakiś inny kolor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #20 Napisano 10 Lutego 2011 musisz sciagnac boczek niestet y. Jest tam taka gruba wiazka przewodow owinieta tasma izolacyjna. Tam masz te kable ktorych szukasz. Pamietaj: bialy od sterownika wlutuj do czerwono/zielonego, a bialo/czarny do czerwono/ niebieskiego. Zolte od sterownika polutuj ze soba a potem do masy. Nie ma z tym tak duzo pracy jak sie wydaje jakbys mial problem jeszcze to pisz smialo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach