filip141 Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2010 Witam mam mały problem gdyż kupiłem oponki o rozmiarze 185/45/15 i okazało sie że auto wyglada jak.... a w zasadzie nie wyglada i trzeba go obniżyć tylko teraz niech ktoś mi mądry powie o ile go obniżyć bo myslałem o tym zawieszeniu http://www.mapet-tuning.com/sklep/passat-sedan-1620-3535-p-8078.html tylko jest napisane że obniża tylko o 35mm to chyba z deka mało wiec co byście polecali i mi doradzili? A o to fotki Passka: http://www.bikepics.com/pictures/2029626/ http://www.bikepics.com/pictures/2029625/ http://www.bikepics.com/pictures/2029624/ http://www.bikepics.com/pictures/2029623/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2010 Szczerze? Obniżenie niewiele da bo i tak po bokach kół będą jeszcze "szpary" lepiej tą kwote na zawieche przeznacz na felgi szesnastocalowe, profil jaki użyłeś teoretycznie jest mniejszy niż trzynastka na 70-tce profilu,stąd ten efekt, jedynie szerszy laczek i 50 do 55 profil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat1as Zgłoś #3 Napisano 31 Lipca 2010 no tak jak kolega wyżej napisał - jak obniżysz to będzie "lepiej" ale nie dobrze, dlatego lepiej by szerszego i wyższego lacza zapodać i wtedy zobaczyłbyś czy Ci pasuje. Zobacz sobie na fotki mojego passka ja mam opony 195/50/15 i jest tak pośrednio - w planach mam obniżenie o 35-40 mm żeby było fajnie. kwestia przemyślenia - sam zdecyduj pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #4 Napisano 2 Sierpnia 2010 oponki są nówki wiec nie ma opcji zmiany wchodzi tylko w gre obnizenie tylko o ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laska404 Zgłoś #5 Napisano 2 Sierpnia 2010 kup gwint, wyreguluj ile potrzebujesz i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #6 Napisano 3 Sierpnia 2010 Jak napisał Maciek tu tylko gwint załatwi sprawę ale jak i również pisali poprzednicy to do felgi 15" profil 50 lub 45 byłby dobry przy szerokości 195. Podaj jeszcze jaką szerokość ma ta felga? Domyślam się że jest to 6j? pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrack007 Zgłoś #7 Napisano 3 Sierpnia 2010 To żeś dał do pieca Następnym razem odpal sobie http://www.willtheyfit.com/ i dobierz odpowiednie opony. A żeby to jakoś wyglądało, to trzeba dać glebę naprawdę konkretną. Nawet przy -80mm biorąc pod uwagę, że koło ma małą średnicę będzie oooostro. ;p Nie ma innego wyjścia jak kupienie gwintu i dobranie jakiegoś kompromisu między możliwościami względnego poruszania się po drogach, a wyglądem. Krótko mówiąc masz nauczkę na przyszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 3 Sierpnia 2010 będzie musiało nieźle wyglądać, gleba z kołem od traktora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #9 Napisano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) czyli w grę wchodzi tylko konkretna gleba.... no to sie z deczka wkopałem ale za to trzyma sie w zakretach jak przyklejony:D a jaki jest koszt wymiany kompletnego zawieszenia ze tak sie zapytam? Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez filip141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #10 Napisano 4 Sierpnia 2010 185 i w zakrętach jak przyklejony? Nie jeździłeś na 205 i gwincie Ja w warszawie płaciłem za wymianę seryjnego zawiasu na gwint, wraz z regulacją gwintu - koło 500 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #11 Napisano 4 Sierpnia 2010 ale w porównaniu do starych opon to przepaść dosłownie... i chyba zdecyduje sie na gwint a jak na dziurach z tym zawieszeniem? odbiło sie tojakoś na innych podzespołach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #12 Napisano 4 Sierpnia 2010 ja mam nalatane na gwincie ponad 20 000 km (montaż kwiecień 09) i póki co nie mam żadnych usterek zawieszenia, ale być może o jakiś nie wiem jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #13 Napisano 4 Sierpnia 2010 a jakiej firmy masz zawias? i jak nisko siedzi Twoje wozidełko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #14 Napisano 5 Sierpnia 2010 Ta-Technix, przód - 50mm tył - 40mm, było bardziej skręcone ale nie da rady tak jeździć więc podniosłem, poza tym mam szeroką felgę 7.5 cala i opony o niemałym profilu. Powiem tak, ten zawias jest wg mnie tylko do "powolnego wożenia" przy większych prędkościach na poprzecznych nierównościach (pofalowana jezdnia) potrafi przód podskakiwać jak piłeczka pingpongowa. Aha no i ważne żeby kupić z regulacją 0-80mm a nie jak ja 40-80mm, gdzie na dzień dobry jest minus 4 cm i niełatwo się jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ma3y Zgłoś #15 Napisano 5 Sierpnia 2010 Popieram gwint tylko załatwi tutaj sprawę w tym przypadku u mapeta ok. 1200zł za ta-technix Nuttie jakoś strasznie drogo Cie to wyszło wymiana znaczy... ze zwykłego na gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #16 Napisano 5 Sierpnia 2010 Kolego jedna rada ode mnie. Kup firmowy gwint, niech będzie używany ale firmowy. Ja w jednym pasku mam H&R na wkładach Bilstein a w drugim FK na wkładach Koni z regulacją twardości i na tych zawieszeniach się po prostu jeździ a nie skacze jak w przypadku Ta technixów i podobnych. Testowałem naprawdę wiele zawieszeń, miałem nawet tego szrota ta technixa i owszem jarałem nim się dopóki nie przejechałem się na normalnym zawieszeniu. Żebyś potem nie żałował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #17 Napisano 5 Sierpnia 2010 u nas takie ceny za wymianę "zawieszenia", a ja auta nie oddaję do rzeźników aha to koszt tylko wymiany, bo ogólnie to za "remont zawieszenia" czyli wymianę wszystkiego co zużyte wraz z geometrią to wyszło trzy razy tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #18 Napisano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Kuman tylko cieżko jest dostać uzywany zawias do Passka... chyba ze masz jakiś kontakt:D a i moje felgi maja szerokość 7J wiec jest delikatny naciąg zrobiony:) ale na tyl jeszcze dystans musi byc:) jak zrobie fotki za dnia to pokazę jak to wszystko w calości wygląda. Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez filip141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomasZ82 Zgłoś #19 Napisano 5 Sierpnia 2010 nie ma nic za free lepiej wydać wiec $$ niż później żałować ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #20 Napisano 5 Sierpnia 2010 nie przesadzajmy z żałowaniem, chłopak jest młody, to ten gwint mts technik albo ta-technix będzie na próbę chyba w sam raz. Ja teraz wiem, że kupiłbym "markowy" ale to tylko dlatego że jeżdżę na tym i nie ma tragedii. Tzn. czasem robię trasę 1000km jednego dnia i nie mam dosyć, chociaż jazda wymaga uwagi, właśnie ze względu na to "podskakiwanie" Ale podejrzewam, że jakbym odkręcił przód w górę jeszcze o 1 cm, to już byłoby znośniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach