Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały problem gdyż kupiłem oponki o rozmiarze 185/45/15 i okazało sie że auto wyglada jak.... a w zasadzie nie wyglada i trzeba go obniżyć tylko teraz niech ktoś mi mądry powie o ile go obniżyć bo myslałem o tym zawieszeniu http://www.mapet-tuning.com/sklep/passat-sedan-1620-3535-p-8078.html tylko jest napisane że obniża tylko o 35mm to chyba z deka mało wiec co byście polecali i mi doradzili?

 

 

A o to fotki Passka:

 

 

http://www.bikepics.com/pictures/2029626/

http://www.bikepics.com/pictures/2029625/

http://www.bikepics.com/pictures/2029624/

http://www.bikepics.com/pictures/2029623/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Obniżenie niewiele da bo i tak po bokach kół będą jeszcze "szpary" lepiej tą kwote na zawieche przeznacz na felgi szesnastocalowe, profil jaki użyłeś teoretycznie jest mniejszy niż trzynastka na 70-tce profilu,stąd ten efekt, jedynie szerszy laczek i 50 do 55 profil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak jak kolega wyżej napisał - jak obniżysz to będzie "lepiej" ale nie dobrze, dlatego lepiej by szerszego i wyższego lacza zapodać i wtedy zobaczyłbyś czy Ci pasuje. Zobacz sobie na fotki mojego passka ja mam opony 195/50/15 i jest tak pośrednio - w planach mam obniżenie o 35-40 mm żeby było fajnie.

 

kwestia przemyślenia - sam zdecyduj :)

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oponki są nówki wiec nie ma opcji zmiany wchodzi tylko w gre obnizenie tylko o ile?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup gwint, wyreguluj ile potrzebujesz i po problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak napisał Maciek tu tylko gwint załatwi sprawę ale jak i również pisali poprzednicy to do felgi 15" profil 50 lub 45 byłby dobry przy szerokości 195. Podaj jeszcze jaką szerokość ma ta felga? Domyślam się że jest to 6j? pozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To żeś dał do pieca :lol Następnym razem odpal sobie http://www.willtheyfit.com/ i dobierz odpowiednie opony. A żeby to jakoś wyglądało, to trzeba dać glebę naprawdę konkretną. Nawet przy -80mm biorąc pod uwagę, że koło ma małą średnicę będzie oooostro. ;p Nie ma innego wyjścia jak kupienie gwintu i dobranie jakiegoś kompromisu między możliwościami względnego poruszania się po drogach, a wyglądem. Krótko mówiąc masz nauczkę na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie musiało nieźle wyglądać, gleba z kołem od traktora :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli w grę wchodzi tylko konkretna gleba.... no to sie z deczka wkopałem ale za to trzyma sie w zakretach jak przyklejony:D

 

a jaki jest koszt wymiany kompletnego zawieszenia ze tak sie zapytam?

Edytowane przez filip141

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

185 i w zakrętach jak przyklejony? Nie jeździłeś na 205 i gwincie :D

 

Ja w warszawie płaciłem za wymianę seryjnego zawiasu na gwint, wraz z regulacją gwintu - koło 500 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale w porównaniu do starych opon to przepaść dosłownie... i chyba zdecyduje sie na gwint a jak na dziurach z tym zawieszeniem? odbiło sie tojakoś na innych podzespołach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam nalatane na gwincie ponad 20 000 km (montaż kwiecień 09) i póki co nie mam żadnych usterek zawieszenia, ale być może o jakiś nie wiem jeszcze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakiej firmy masz zawias? i jak nisko siedzi Twoje wozidełko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta-Technix, przód - 50mm tył - 40mm, było bardziej skręcone ale nie da rady tak jeździć więc podniosłem, poza tym mam szeroką felgę 7.5 cala i opony o niemałym profilu. Powiem tak, ten zawias jest wg mnie tylko do "powolnego wożenia" przy większych prędkościach na poprzecznych nierównościach (pofalowana jezdnia) potrafi przód podskakiwać jak piłeczka pingpongowa. Aha no i ważne żeby kupić z regulacją 0-80mm a nie jak ja 40-80mm, gdzie na dzień dobry jest minus 4 cm i niełatwo się jeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram gwint tylko załatwi tutaj sprawę w tym przypadku u mapeta ok. 1200zł za ta-technix

 

Nuttie jakoś strasznie drogo Cie to wyszło wymiana znaczy... :P ze zwykłego na gwint

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jedna rada ode mnie. Kup firmowy gwint, niech będzie używany ale firmowy. Ja w jednym pasku mam H&R na wkładach Bilstein a w drugim FK na wkładach Koni z regulacją twardości i na tych zawieszeniach się po prostu jeździ a nie skacze jak w przypadku Ta technixów i podobnych.

 

Testowałem naprawdę wiele zawieszeń, miałem nawet tego szrota ta technixa i owszem jarałem nim się dopóki nie przejechałem się na normalnym zawieszeniu.

 

Żebyś potem nie żałował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u nas takie ceny za wymianę "zawieszenia", a ja auta nie oddaję do rzeźników :) aha to koszt tylko wymiany, bo ogólnie to za "remont zawieszenia" czyli wymianę wszystkiego co zużyte wraz z geometrią to wyszło trzy razy tyle :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuman tylko cieżko jest dostać uzywany zawias do Passka... chyba ze masz jakiś kontakt:D

 

a i moje felgi maja szerokość 7J wiec jest delikatny naciąg zrobiony:) ale na tyl jeszcze dystans musi byc:)

 

jak zrobie fotki za dnia to pokazę jak to wszystko w calości wygląda.

Edytowane przez filip141

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma nic za free lepiej wydać wiec $$ niż później żałować ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajmy z żałowaniem, chłopak jest młody, to ten gwint mts technik albo ta-technix będzie na próbę chyba w sam raz. Ja teraz wiem, że kupiłbym "markowy" ale to tylko dlatego że jeżdżę na tym i nie ma tragedii. Tzn. czasem robię trasę 1000km jednego dnia i nie mam dosyć, chociaż jazda wymaga uwagi, właśnie ze względu na to "podskakiwanie" Ale podejrzewam, że jakbym odkręcił przód w górę jeszcze o 1 cm, to już byłoby znośniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności