Skocz do zawartości
mmariano

Problem ze spalaniem - silnik 1.6 AHL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam poważną zagwozdkę. Nie wiem, czy przyczyną takiego stanu jest jakaś awaria, ale mój Passat ma poważne humory jeśli chodzi o ilość spalonego paliwa. Przy pokonywaniu tej samej trasy, przy takim samym stylu jazdy różnica w spalaniu potrafi sięgać nawet 1,5 litra (od poniżej 8 do powyżej 9 litrów).

Czy ktoś ma pomysł na co zwrócić uwagę?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Sprawdź:

1) błędy pod urządzeniem VAG – czyli podłączenie samochodu pod komputer

2) sprawdź przepływomierz znajduje się z prawej strony samochodu (okolice filtra powietrza) np.: czy nie jest zabrudzony itp.

3) Wymień filtr paliwa

4) Sprawdź szczelność okolice przepływomierza czy nie zabiera fałszywego powietrza

5) Czy samochód oprócz dziwnego spalania paliwa jest jeszcze coś innego niepokojącego np.: brak mocy

6) Czy tankujesz na tych samych stacjach (różne stacje – różny rodzaj paliwa)

:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw sobie zapłon.Nic więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć

Sprawdź:

1) błędy pod urządzeniem VAG – czyli podłączenie samochodu pod komputer

2) sprawdź przepływomierz znajduje się z prawej strony samochodu (okolice filtra powietrza) np.: czy nie jest zabrudzony itp.

3) Wymień filtr paliwa

4) Sprawdź szczelność okolice przepływomierza czy nie zabiera fałszywego powietrza

5) Czy samochód oprócz dziwnego spalania paliwa jest jeszcze coś innego niepokojącego np.: brak mocy

6) Czy tankujesz na tych samych stacjach (różne stacje – różny rodzaj paliwa)

:vw:

 

Dzięki. Spróbuję podziałać.

Mam pytanie odnośnie wymiany filtra paliwa. Czy po rozłączeniu przewodów są potem jakieś problemy z zapowietrzeniem?

 

Paskowi nie brakuje mocy, ale czasem po odpaleniu wchodzi na około 1300 obrotów, co trwa kilkadziesiąt sekund. W serwisie nie wiedzą co się dzieje, bo na ciepło nie ma takich objawów.

Tankuję na dwóch stacjach, zawsze od rezerwy do odbicia i nie ma to wpływu na poziom spalania

 

 

Ustaw sobie zapłon.Nic więcej

 

A w ogóle da radę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć

przewody się nie zapowietrzą ja odłączyłem te które są w pobliżu przegrody silnika (ścianki grodziowej) i nic się złego nie stało

:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności