Skocz do zawartości
Gość GiantVR6

VW Passat B4 VR6 PROBLEM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GiantVR6

Witam mam problem z passatem w silniku waliło coś wiec mechanik powiedział ze to chydropopychacze wiec je wymieniłem i dalej pukają przejechałem ze 300 Km ile jeszcze musze przejechać ???? czekam na odp

 

 

Silnik strasznie osłabł auta 115 KM jadą równo ze mną niewiem co jest czekam na propozycje stało sie to nagle z dnia na dzień mówili ze to przepływka wiec wymieniłem i podobno musze przejechać 100Km zeby sie zaakceptowała przez komputer czy to prawda????

 

 

 

i jak zrobić układ wydechowy zeby był jak najfajniejszy efekt teraz mam wstawioną strumiennice i tłumik koncowy (sportowy) i to wszystko kolega w golfie III miał ardzo przyjemny głos z wydechu czy da sie tak zrobić w passacie czy bedzie inny głos

 

 

 

I chciałbym jeszcze jakieś opisy i zdjecia silnika VR6 i jak naprawiać

 

 

Czekam na odp i POzdrawiam :ok::ok::ok::ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian

1. z ktrorej strony slyczac to "walenie" w silniku? jak od strony skrzyni biegow to prawdopodobnie rozrzad. moja rada zmien mechanika

 

2. patrz pkt1 przy wyciagnietym, luznym lancuchu moga byc takie objawy. Oslabienie moze rozwniez wiazac sie z pkt3 czyli "strumienica" jak znam zycie to jest wspawana w miejsce kata. oryginalnie w kacie jest sada labda i powinna tam pozostac!!!

 

3. w VR nie dotykaj wydechu!!! wystarczy jak zalozysz stozek i efekt bedzie :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a rozrząd w vr6 jest od strony skrzyni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GiantVR6

rozrząd jest ok to walą chydro popychacze juz mi to 4 mechanik mówił dlatego zdecydowałem sie na wymiane a co sie stanie jak uwolnie wydech w vr6 spadnie moc czy coś takiego storzek juz mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian
rozrząd jest ok

 

sprawdzales?

 

to walą chydro popychacze juz mi to 4 mechanik mówił dlatego zdecydowałem sie na wymiane

 

i co po wymianie dalej wala? :hurra:

 

a co sie stanie jak uwolnie wydech w vr6

 

spadnie cisneinie w wydechu i sada glupieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GiantVR6

rozrząd był sprawdzany i jest ok i prawdopodobnie gdzieś ucieka ciśnienie z chydro popychaczy i teraz mam kłopot jak przedaje ze 3 km to cichna ale i tak jeszcze pukają mozliwe jest zeby tak długo wymieniały olej w sobie ?? :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian
mozliwe jest zeby tak długo wymieniały olej w sobie

 

nie mozliwe.

 

na jakiej oliwie jezdzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprostu nie masz właściwego ciśnienia smarowania. Winna może być pompa oleju, lub niestety zużyte panewki na wale korbowym. Jak piszesz że stało to się nagle przyczyną może być obrucona panewka na wale. Zmierz ciśnienie oleju, następnie ciśnienie sprężania, sprawdz czy jest właściwie ustawiony zapłon, podłącz auto pod VAG i sprawdz błędy. Przyczyna czasem może być banalna. Stukanie zaworów zwykle wiaże sie ze złym paliwem, lub żle ustawionym punktem zapłonu, stąd również spadek mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GiantVR6

Teraz mam Quaker state 5W/40 a miałem castrola 0W/30 i 10W60 same syntetyczne

 

był podłączony pod vag i wszystko jest dobrze jak kupowałem passata to koleś mówił ze był remontowany silnik i nie pukał auto wstawili do komisu i nagle zaczeło pukać nie wiedzą od czego prawdopodobnie go orali i to ładnie a moc stracił z dnia na dzień ze colt 115KM jedzie równo ze mną i niewiem co jest????? POMOCY!!!!!

 

//scaliłem - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha, Colt 115 KM waży połowe tego co Passat i wcale się nie zdziwie jak by dmuchnął VR-a. Zmierz ciśnienie oleju i dopiero myśl co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa to zmierzyć kompresje jak będzie poniżej 10 bar. To pewnie pan mechanik przestawił ci rozrząd i masz po zaworach nowe regulatory nie maja prawa stukać !!!!! warto zmierzyć ciśnienie oleju VR6 ma tendencje do obracania panewek ( właśnie mi się kur..a obróciła ) a i jeszcze jedno skrzynia manual czy automat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli jest tak jak piszesz ze rozrzad masz ok. Popychacze wymieniles to pozostaje tak jak chlopaki wspominali cisnienie. Nie ma cisnienie nie ma mocy. Drugie pyt - zmieniales popychacze a robiles glowice? Przeciez to juz wszystko na wierzchu. Zobaczyc stan zaworow, prowadnic - jak nie ma tego to nie ma cisnienia. Ogolnie powiem tak jesli wszystko masz dobrze nie ma bledow w kompie to naprawde ciezko bedzie powiedziec co jest nie tak.

 

A silnik oslabl po wymienie popychaczy? To moze rozrzad zle zlozony i do tego on tak wali.

Moze wez manometr i zmierz cisnienie pompy oleju - jak nie ma wystarczajacego cisnienia to bedzie wszystko gralo jak "orkiestra" slowikow z poznania :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrenaline

Piszecie, że sonda zgłupieje jak sie da nowy wydech.. jakim cudem skoro sonda jest umieszczona PRZED katalizatorem, a nie za... PS. I jak Pasio chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzałeś kotleta...

Jak pewnie widzisz, autora wątku nie ma już na forum, odpowiedzi się nie doczekasz.

 

_zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności