Angel1989 Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2010 Witam zauwazylem ze w moim pasku pasek klinowy bije lekko na boki co to moze byc ??? Prosze o pomoc poniewaz nie znalazlem nigdzie podobnego tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2010 sam nie bije tylko kolko jest krzywe i pasek bije na boki sciagnij go i zobacz wszystkie kolka ktore prowadza pasek tz pokrec nimi bez paska i zobacz czy sie prosto kreca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #3 Napisano 1 Lipca 2010 Witam zauwazylem ze w moim pasku pasek klinowy bije lekko na boki co to moze byc ??? Prosze o pomoc poniewaz nie znalazlem nigdzie podobnego tematu Spraedź kółka i rolki-powinny być wszystkie "równe",czyli nie powinno być że tak powiem po skosie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #4 Napisano 1 Lipca 2010 a czy cos sie moze przez to stac ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 1 Lipca 2010 a czy cos sie moze przez to stac ???? zerwie ci pasek i on potem wkreci ci sie ( moze tak byc ) pod oslone paska rozrzadu i wtedy to juz kanal bo moze cos powazniejszego sie stac szukaj dlaczego ci kopie moze poprostu masz luzne kolko tego paska zobacz tez czy rolka napinacza nie konczy sie i poczytaj na forum wiecej o napi9naczu i co sie dzieje jak sie to ignoruje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #6 Napisano 1 Lipca 2010 ja wymienialem kompletny rozrzad niedawno i dodam ze przed wymiana nic takiego nie bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #7 Napisano 1 Lipca 2010 Koło pasowe ze sprzęgłem na alternator. Polecam sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dobryduch Zgłoś #8 Napisano 1 Lipca 2010 Zobacz też na sprzęgiełko na klimie u mnie to waliło. Dodatkowo radze też popatrzeć na napinacze je też musiałem wymienić ogólnie nie jest to tania sprawa. Posłuchaj też czy łożyska nie "grają" na alternatorze. Radze się też tym szybko zająć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #9 Napisano 1 Lipca 2010 łożyska na alternatorze spradzone sa wporzadku ale widac tylko ze kolo pasowe delikatnie sie przesuwa na boki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #10 Napisano 1 Lipca 2010 łożyska na alternatorze spradzone sa wporzadku ale widac tylko ze kolo pasowe delikatnie sie przesuwa na boki A niema się przesówać Jeżeli pasek będzie nawet nieznacznie krzywo zachodził to w końcu się przetrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #11 Napisano 1 Lipca 2010 Polecam sprawdzić napinacz paska klinowego kiedyś miałem podobny problem pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #12 Napisano 1 Lipca 2010 witam dzis przejechalem okolo 100km i jak podnioslem maske zauwazylem ze pasek juz nie bije ale gdy silnik ostygl to znow to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #13 Napisano 1 Lipca 2010 witam dzis przejechalem okolo 100km i jak podnioslem maske zauwazylem ze pasek juz nie bije ale gdy silnik ostygl to znow to samo Tak jak pisałem sprawdź napinacz paska!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #14 Napisano 1 Lipca 2010 chyba to bedzie napinacz poniewaz jest troszke za daleko wysuniety do chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #15 Napisano 1 Lipca 2010 kolego skonczmy wrozyc tylko nas posluchaj sprawdz co ci kopie i powoduje bicie paska jesli to napinacz to go wymien zanim ci zrobi bajzel pod maska bo juz nie raz koledzy pisali co sie dzieje gdy napinacz padnie do konca i ile to kosztuje jesli kopie ci kolko alternatora to go wymien ale najpierw sprawdz czy alternator nie ma luzow na walku tz wybitych lozysk wez sie za to zanim nic powaznego sie nie stalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #16 Napisano 2 Lipca 2010 usterka zostala naprawiona okazalo sie ze wina byla za slabo dokrecona sruba na kole pasowym teraz juz nie ma zadnego bicia oczywiscie robota zostala zrobiona za darmo poniewaz to winna mechanika ktory wymienial mi rozrzad. dziekuje za pomoc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #17 Napisano 2 Lipca 2010 usterka zostala naprawiona okazalo sie ze wina byla za slabo dokrecona sruba na kole pasowym teraz juz nie ma zadnego bicia oczywiscie robota zostala zrobiona za darmo poniewaz to winna mechanika ktory wymienial mi rozrzad. dziekuje za pomoc pozdrawiam kurcze to jest jakis zart z co poniektorymi mechaniorami - czlowiek oddaje auto do kogos kto sie musi znac na robocie a potem trzeba po nim poprawiac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dobryduch Zgłoś #18 Napisano 3 Lipca 2010 U mnie było tak samo jak mnie rozrząd robili to musiałem 3 razy wracać do nich bo mi nie podłączyli klimy nie resetowali kompa ..... szkoda gadać trudno znaleźć gościa co robi coś porządnie i się do tego przykłada. A takto tylko masówka jadą na ilość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #19 Napisano 3 Lipca 2010 To jest fakt dziś znaleźć dobrego mechaniora to szczęście ale jak już się trafi to go trzymaj, ja teraz u siebie w uk znalazłem i jestem bardzo zadowolony a paru ich przeszedłem.ważne cechy szczerość i nie pijący heheheh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach