Skocz do zawartości
a-s-m-o

szarpanie AHL'a ale nie takie normalne

Rekomendowane odpowiedzi

proszę o pomoc i nie wyrzucanie tego tematu bo ja naprawde przejrzałem wszystkie tematy mniej więcej związane z tym problemem ale u mnie jest trochę inaczej, a wiec zacznę od tego co jest wymienione:

kable, świeczki, czujnik temperatury cieczy chłodzące,j czujnik halla, czujnik położenia wału, żadnych błędów na VAG'u a teraz z czym jest problem,

samochód czy ciepły czy zimny chodzi tak samo no chyba że jak jest nższa temp. na dworze to lepiej, jak jeżdżę spokojnie tzn lekko dodaje gazu jest wszystko wporzo ale jak mu dam buta to nie wie co ma zrobić i zaczyna chodzić jak rasowy amerykaniec czyli nie równo, proszę pomóżcie żaden mechanik u mnie w mieście nie wie co to i każdy mi tylko kable i kable, a ja w garażu już mam 2 komplety nowych kabli

 

aha jeszcze jest wymieniona cewka ale na taką made in china z ori modułem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja na towjim miejscu spróbował bym wymiany sondy u mnie było podobnie tylko tyle że wyskakiwały błędy albo spróbować przeczyścić przepustnice . A najlepszym wyśleciem było by zainwestować w Vaga koszty ok 50-60 zł i sprawdzić czy jakieś błędy podczas jazdy nie występują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez napisałem że vag nie wywala żadnych błędów, wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzłeś podczas jazdy też czy niema żadnych błędów ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtr paliwa i poczytaj o reanimacji filtra węgla aktywnego. Na poczatek to najtańsze rozwiązania. I być może rozwiążą twój problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymień filtr paliwa i poczytaj o reanimacji filtra węgla aktywnego. Na poczatek to najtańsze rozwiązania. I być może rozwiążą twój problem.

Przerabiałam to,prosta sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze zobacz czy nie masz czasem nieszczelnosci w układzie paliwowym dokładniej w błotniku prawym przednim od strony grodzi pod plastikowym nadkolem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtry wymienione, nieszczelności brak ide reanimować filt węglowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz nową wkładkę filcowa? Tylko węgla nie pogub :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra znalazłem wyciągłem ale jak to rozebrać??

Edytowane przez a-s-m-o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz przednie prawe koło, odkręcasz plastikowe nadkole blizej drzwi i zobaczysz takie czarne prostokątne COŚ :D Nie pamietam, czy ten filtr jest mocowany na dwóch czy na trzech śrubach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki a teraz jak to rozebrać?

 

---------- Post added at 09:52 ---------- Previous post was at 09:50 ----------

 

aha i jeszcze jedno czy wymyć ten filterek co jest przykręcany do tego filtra węgla bo mam mase piasku na nim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak się da to wyczyść. A ten filtr to na dole filtra odkręcasz i rozłączasz to miejsce co talerzyk plastikowy styka sie z dolna częśćią filtra. I jak to zdejmiesz to zobaczysz plastikową siatkę a za nią filc. Siatkę wycinasz nożem, wkładasz drugi filc i skręcasz z powrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość leonsio

Niestety nie pomogę ale może przy okazji temat mojego szarpania się wyjaśni. 2.0 TDI 140KM, zrobione 82000. Przy wolnej jeździe, np. na dwójce w zakresie 800-1000obr (w korku) szarpie silnikiem i dymi na czarno przy ostrym dodaniu gazu. I czasami jak by mu zdechło parę koni, a później jest dobrze. Przepływomierz wymieniony lecz mimo to co jakiś czas zapala się kontrolka silnika i łapie błąd czujnika masy powietrza. Spalanie bez tragedii bo ok 6.5l po mieście przy spokojnej jeździe. W trasie zejdę do 5.5. Ale szlak mnie trafia jak widzę czarny dym. No i to szarpanie. Tylko nie mówcie, że wtryski. BŁAGAM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

danek czy to małe coś na dole to cały ten filc?? nic więcej nie rozbieram, nie otwieram puszki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dole filtra jest okrągła końcówka, co nie? No i tam wewnątrz - za siatką jest ten filc. Puszki nie rozbieraj :D zresztą ona jest chyba nierozbieralna :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki danek, ciut węgla mi się wysypało ale pozbierałem, teraz do sklepu po filc, chyba że mozna zastosowac coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem - ja to miałem taki miękki centymetrowej grubości filc - od kumpla. A czy cos innego można? Zapewne tak - tylko musi mieć dobrą przepustowośc powietrza.

A jak będziesz ten filc wkładał, to przechyl na bok filtr, włóż filc i dopiero wtedy obróc filtr otworem do dołu i potem skręcaj resztę. To się nic nie wysypie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można by było grubą wełne zastosowac, ale pojade do sklepu jak nie kupie filcu to będzie wełna jeszcze wyczyszcze ten węgiel znaczy wysypie i wsypie go z powrotem bo widzę że tam jest troche zanieczyszczeń, mam nadzieje że to bedzie to jesli ma to wpływ na zachowanie się samochodu bo masakrycznie zawalony był ten filc, jeszcze raz dzięki danek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u paru osób - nawet u mnie - to miało spory wpływ na falowanie obrotów i gaśnięcie auta. Poproś Magdy - może zgrała sobie fote tego filcu, co wrzucałem na forum - bo ja znaleźc nie mogę.

 

Znalazłem :D

Tu masz foty filcu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=148&highlight=falowanie+obrot%F3w&page=11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności