Skocz do zawartości
marcin503

Wyciek z ukladu klimy

Rekomendowane odpowiedzi

Tydzien temu zmienialem chlodnice od klimy po zamontowaniu nowej uklad zostal nabity wszystko jest ok dobrze chlodzi. Dzis z ciekawosci wyciagnolem kratke od ucha cholowniczego aby sprawdzic czy nie ma wycieku przy mocowaniu węża do chlodnicy a tu zaskoczenie okazuje sie ze pod wezem jest mala plamka po przejechaniu palcem pod nakretka palec mokry Pojechalem do mechanika powiedzial ze moge narazie jezdzic :zeco i mam obserwowac moze samo przestanie leciec. Panowie czy moge uszkodzic sprezarke???? dodam ze te gumowe uszczelki byly nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro cieknie, to połączenie nie jest szczelne. A jeśli nie jest szczelne, to może byc luźno lub źle nakręcony wąż i stanie sie pewnego razu tak jak u mnie. Mi strzelił wąż. A moze byc tak, że puści gwint na chłodnicy - gdyz jest aluminiowa. Takie jest moje zdanie. Dodam tylko, że aby usprawnic swoją klimę po zakupie auta - wydałem w sumie ponad 2000 na to cudo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem u jakiego mechanika byleś ale mój ma taką specjalna maszynę ( nie wiem jak się to fachowo nazywa ) do obsługi klimatyzacji i tym urządzeniem sprawdzał mi szczelność układu, więc może warto by było podjechać do takiego serwisu ( u mnie koszt z napełnieniem i dezynfekcją około 150 zł )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego takie maszyny to chyba już wszędzie są,a druga sprawa to zbytnio nie polegaj na tych wskazaniach maszyny odnośnie szczelności-u mnie było wszystko super szczelne a i tak na drugi dzień czynnika chłodzącego już nie było- bo wyciekł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie jeżdziłem na klimie było ciepło. Po odstawieniu samochodu po pewnym czasie wyglądam przez okno a pod moim Paskiem kałuża?

Wyskoczyłem i sprawdziłem organo - leptycznie okazało się że to woda która skropliła się na przewodach klimatyzacji i jak wyłączyłem klimę to się zaczęła skraplać i przez to powstała kałuża.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mylcie Hu....a z palcem :kwasny: Napisane jest jasno, że przy wężu od chłodnicy jest wyciek a nie pod autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie myli reki z palcem ale ma wezah tez skrapla sie woda jak jest wyciek to raczej bedzie to oleista mas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wężach to może się zbierać woda, ale z układu klimy, czyli najprędzej może cieknąć też z osuszacza lub przewodu któregoś czy też łączenia sie tychże przwodów.

Normalny upust wody z klimy, jest poprzez lejek w podłodze i przecież to zupełnie inna lokalizacja :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KrisKRAK

Wyciek z układu klimatyzacji najlepiej sprawdzić lampą UV. Ważne jest tylko czy do układu dany był olej z kontrastem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie w pasku cieknie nie ze mocno ale tak kap, kap robi z weza jak patrze od spodu to ida 2 przewody od klimy i jeden jest taka gumowa oslona owiniety to wlasnie leci z tego taki zielony plyn cos podobny, czy mozna ten przewod pospawac? no i czy odrazu musze jechac to robic czy po prostu narazie tak jeździc?

 

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

 

znalazlem na allegro przewod z ktorego mi cieknie

 

http://moto.allegro.pl/przewod-klimatyzacji-1-8-turbo-passat-b5-lift-awt-i1559904099.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie u mnie w pasku cieknie nie ze mocno ale tak kap, kap robi z weza jak patrze od spodu to ida 2 przewody od klimy i jeden jest taka gumowa oslona owiniety to wlasnie leci z tego taki zielony plyn cos podobny, czy mozna ten przewod pospawac? no i czy odrazu musze jechac to robic czy po prostu narazie tak jeździc?

 

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

 

znalazlem na allegro przewod z ktorego mi cieknie

 

http://moto.allegro.pl/przewod-klimatyzacji-1-8-turbo-passat-b5-lift-awt-i1559904099.html

poka foto gdzie cieknie jeśli rurką aluminiową i nie jest to duża dziura to spec ci to zalutuje jeśli duża dziura to wymiana a te z aukcji są do po liftowego one mają inne osuszacze niż nasze chyba ze twój to polift

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj to po lifcie, a czy jak bedzie mi to lutowal to bede musial od nowa klime nabijac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moj to po lifcie, a czy jak bedzie mi to lutowal to bede musial od nowa klime nabijac?
tak choć wątpię ze teraz masz tam czynnik mój kolega za nowy przewód od klimy wziął 70 zł ale to miało być na wczoraj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klima chlodzi jak nalezy a nie z weza cieknie tylko z rurki aluminiowej bo tak saczy i robi kap i kap co jakis czas, a klima dziala tylko jak to zrobie bede pewnie musial na nowo ja nabic? test szczelnosci pod proznia przeszla prawidlowo a tu **** he

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klima chlodzi jak nalezy a nie z weza cieknie tylko z rurki aluminiowej bo tak saczy i robi kap i kap co jakis czas, a klima dziala tylko jak to zrobie bede pewnie musial na nowo ja nabic? test szczelnosci pod proznia przeszla prawidlowo a tu **** he
a możesz foto zrobić może jest ok bo klima tak robi jak opisujesz i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli trzeba lutować to najlepiej maszyną najpierw wyciągnąc czynnik.("taki zielony płyn")Nic nie powinno cieknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

foto nie mam szukam schematu jakiegos zeby wam tu wrzucic

 

---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:20 ----------

 

ale te przewody ida dolem po prawej stronie od strony pasazera, dwa przewody ida i z jednego z pod tej gumowej oslony robi kap kap i to taki zielony czynnik jakby olej sprezarkowy czy cos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kapie i zostaje na ziemi to podejrzewam że to nie z klimy ale z wspomagania. Jak by było tak jak opisujesz to po nocy by już czynnika nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem juz Tobie.To jest czynnik i on nie powinien wyciekać.Trzeba jak najszybciej wyciągnąć to co zostało i uszczelnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności