saly Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2010 Witam Auto jeździ normalnie pali normalnie jak zimne, jak się rozgrzeje dobrze do 90°C to po chwili postoju (3minuty) nie zapali,możesz kręcić aż aku padnie Jak psikniesz mu w kolektor samostartem odpali i chodzi. Sterownik silnika nie wywala żadnego błędu, temperatura silnika prawidłowa, czujnik temp. sprawny. Jak auto chodzi dawki poszczególnych wtrysków w bloku 13 w normie, bipy prawidłowe. W bloku 001 pole drugie "dawka wtryskiwanego paliwa" 6mg/skok, pole trzecie "Czas trwania początku wtrysku" 7.1° Wiem że te silnik jak są lekko podjechane to mają problem z rozruchem na ciepłym silniku, ale to zaczeło się dziać nagle 2 dni temu wześniej nie było żadnych problemów z odpalaniem na ciepłym silniku. Jak zdejmiesz wtyczkę z czujnika temperatury to czasem odpali na ciepłym ale nie zawsze. Proszę o jakieś sugestie nie wiem czego się zaczepić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyniu Zgłoś #2 Napisano 26 Maja 2010 Pierwsze co sprubuj odlonczyc czujnik temeratury ktory znajduje sie z tylu silnika po lewej stronie na wysokosci turbiny. na cieplym silniku sprubuj go zapalic jezeli baknie to sprawa prosta.czujnik moze pokazywac dobra wartosc temeratury na licznik ale moze wysylac zly sygnal do komputera ze silnik jest zimny -5 i wtedy zwiekszona jest dawka i go zalewa. ---------- Post added at 01:50 ---------- Previous post was at 01:45 ---------- Zapomnialem dodac ze przed odlonczeniem czujnika sproboj zresetowac komputer przez rozloczenie akumulatora i wtedy troche pojezdzij i zobaczysz co sie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny1902 Zgłoś #3 Napisano 26 Maja 2010 Miałem podobne objawy jak opisałeś, tylko na ciepłym silniku po długim kręceniu w końcu zapalał, okazało się że paliwo do dupy, było zmieszane z benzyną (paliło się po zbliżeniu zapałki), po spuszczeniu i zalaniu świeżego problem znikł odrazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #4 Napisano 26 Maja 2010 Spróbuj też jak już będzie miał rozgrzane auto do 90 C odłącz wtyczkę od przepływki i spróbuj odpalić też, tylko u Ciebie jest to dziwne ze on nie chce zapalić wcale, drugi wariant według mnie to może cofające się paliwo ale mówisz że jak psikniesz to zapali, spróbuj na razie z tymi wtyczkami tylko nie odłączaj ich razem tylko pojedynczo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #5 Napisano 26 Maja 2010 Wiem że te silnik jak są lekko podjechane to mają problem z rozruchem na ciepłym silniku Nie słyszałem aby ten problem dotyczył PD-ków. To zdarza się przy silnikach na pompie przy dużym przelocie. Zużywa się jakiś element w pompie, ale nie rusza się tego tylko robi korektę softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maniek9xxl Zgłoś #6 Napisano 1 Czerwca 2010 Czy ten problem został rozwiązany bo mam to samo tyle że mój wogóle nie chce zapalić a jak zimny to pali idealnie.Co to może być bo tego tematu nie dokończono? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eskobare Zgłoś #7 Napisano 7 Grudnia 2011 Czy ten problem został rozwiązany bo mam to samo tyle że mój wogóle nie chce zapalić a jak zimny to pali idealnie.Co to może być bo tego tematu nie dokończono? rozwiązałęś problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1lachowski22 Zgłoś #8 Napisano 29 Października 2013 rozwiązałęś problem Witam od 2dni mam ten sam problen(pasek b5 fl 131 KM tdi) dzi podjechalemdo mechanika od deisli jest to winapaliwa albochszczone albo z dodatkiem AD blue doradzil wlac na caly zbiornik litr w pelni syntetycznego oleju do2taktow wlalem pojezdzilem i juz sa efekty odpalalepiejmoze to byc przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzwonek Zgłoś #9 Napisano 29 Października 2013 Ojciec teraz w B5 Fl z tym samym silnikiem przerabia ten sam problem. Nie wlałeś przypadkiem ON złej jakości/niewiadomego pochodzenia? W serwisie za granicą polecili mu wlać do baku ok 200 ml oleju do silników dwusuwowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #10 Napisano 30 Października 2013 witam ,mialem podobny problem z odpalaniem mojego jak był ciepły ,zimny palił na dotyk a ciepły juz nie i pojechałem do magika od tuningu a ten i kazał tylko zgasić i zapalić ,popatrzył na mnie i sie zaśmiał i jego słowa cytuje " Wymien se pan akumulator ,do widzenia " po wymianie wszystko tak jak trzeba,ale ile myślenia czemu tak sie działo :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #11 Napisano 30 Października 2013 witam ,mialem podobny problem z odpalaniem mojego jak był ciepły ,zimny palił na dotyk a ciepły juz nie i pojechałem do magika od tuningu a ten i kazał tylko zgasić i zapalić ,popatrzył na mnie i sie zaśmiał i jego słowa cytuje " Wymien se pan akumulator ,do widzenia "po wymianie wszystko tak jak trzeba,ale ile myślenia czemu tak sie działo :-) Dziwne a co ma akumulator do tego akurat, jeszcze jak by bylo na odwrot to bym byl w stanie zrozumiec ze nie ma siły podgrzc swiec itp... ale ciepły rozgrzany kreci i nie odpala wiec co ma aku do tego, jesli był by aku by nie krecił lub słabo krecil... Naprawde jestem ciekaw waszych wypowiedzi albo uswiadomienia mnie ze na prawde tak moze byc bo ja bym na pewno tak nie stwierdził nigdy i wysmiał kolesia co kazal by mi aku wymienic przy takiej usterce to tak jak by mi jedno swiatło nie paliło a mechanik powiedział wymien se pan wydech koncowy hehe ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #12 Napisano 2 Maja 2014 cześć!!! mam taki problem ze swoim paskiem iż na zimnym silniku odpala on na dotyk, żadnych problemów a gdy się rozgrzeje i przejadę np. 50 km i go zgaszę ponownie nie mogę go od razu odpalić. postoi on około 1h i znowu bez problemów odpala. dodam jeszcze jak go zgaszę to on odpali ale dopiero za 2-3 razem po dłuższym katowaniu i po dodaniu gazu. na komputerze żadnych błędów. POMOCY!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek718 Zgłoś #13 Napisano 2 Maja 2014 Witam mialem to samo i byla to wina on teraz tylko tankuje na orlenie verve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Overloaded26 Zgłoś #14 Napisano 3 Maja 2014 winą może być również "wyjechany: wałek rozrządu, mechanizmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #15 Napisano 3 Maja 2014 Spr pompke paliwa w zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #16 Napisano 3 Maja 2014 właśnie podejrzewam pompę paliwa lub czujnik temperatury. w poniedziałek sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #17 Napisano 3 Maja 2014 No właśnie powiedzcie czy pompę słychać jak pracuje po włączeniu zapłonu? W poprzednim AVF było słychać a w obecnym nie i też ciężko pali na gorącym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #18 Napisano 3 Maja 2014 U mnie pompkę słychać tak że głuchy by ją usłyszał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #19 Napisano 3 Maja 2014 No właśnie powiedzcie czy pompę słychać jak pracuje po włączeniu zapłonu?W poprzednim AVF było słychać a w obecnym nie i też ciężko pali na gorącym. Pompe paliwa słychac bardzo wyraznie głos dochodzi z tyłu ( okolic bagaznika) czyli ze zbiornika paliwa i po przekreceniu samego zapłonu słychac ja pzez jakies 1-2 sekundy Wiec w AVF na pewno słychac ja dosc wyraznie i ZA KAZDYM RAZEM po przekreceniu kluczyka na zapłon niezaleznie czy zimny czy ciepły silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #20 Napisano 3 Maja 2014 U mnir z rana zapalał ladnie w ciągu dnia też ale przyszedł moment że kręcił i nie zapalał na zaciąg zapalił na 2 metrach i też się głowłem co za grom.jak sprawdzałem pompkę to bzykała cicho ale bzykała.przyszedł vzas że w końcu auto zdechło w czasie jszdy na biegu amen po podpięciu pompki na krótko cisza skończyła żywot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach