zuse Zgłoś #1 Napisano 20 Lutego 2007 Witam. Nie moge sobie poradzic z skrzypieniem. Jak obracam kolem kierownicy to cos skrzypi. Wydaje mi sie ze to cos pomiedzy przebiciem osi kierownicy w przegrodzie czolowej a przelacznikami kierunkow i wycieraczek. Bylem na szarpaku i zawiasiki OK maglownica tez OK KOSZMAR !! !! Dzwiek podobny do piszczenia suchej gumy po metalu. Czy ktos cos takiego mial kiedys?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN Zgłoś #2 Napisano 20 Lutego 2007 U mnie piszczało wspomaganie, ale wymieniłem płyn i jest OK, cichutko. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #3 Napisano 20 Lutego 2007 Zapomnialem dodac ze czym zimniej piszczy mocniej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukldz Zgłoś #4 Napisano 20 Lutego 2007 Zapomnialem dodac ze czym zimniej piszczy mocniej.... U mnie tez piszczy ale tylko czasem a szczególnie jak popada deszczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 20 Lutego 2007 A wiesz co Ci piszczy?? masz jakas sugestie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukldz Zgłoś #6 Napisano 20 Lutego 2007 to musi byc jakis detal, jakas gumka ( mam taka nadzieje ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Angst Zgłoś #7 Napisano 13 Marca 2007 no mi tez piszczy i tez nie zawsze. zazwyczaj rano jak jade do pracy, po poludniu juz tego nie ma. rozmawialem ze znajomym fachowcem z sewisu vw, twierdzi ze to uszczelniacz przy przekladni kierowniczej puszcza i nic nie mozna z tym zrobic, chyba ze wymontowac cala przekladnie i regenerowac. troche mi sie to wszystko nie podoba zwlaszcza ze mowil iz przy puszczajacym uszczelniaczu do przekladni moze dostawac sie woda co tez nic dobrego nie wrozy przeszukuje teraz forum z nadzieja ze cos innego moze byc przyczyna skrzypienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #8 Napisano 13 Marca 2007 A ja juz problem rozwiazalem Zajelo mi to godzine. PISZCZY wkladka plastikowa w przegubie, ktory jest na osi kola kierowniczego (ten przegob ktory jest zaraz przy przebiciu maglownicy z przegroda czolowa). Kupilem wazeline techniczna, nawciskalem srubokretem wazeliny do przegubu, potem wzielem suszarke i podgrzalem przegob. Wazelina sie rozpuscila i wplynela do przegubu. I PO SPRAWIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Wire_Guy Zgłoś #9 Napisano 2 Czerwca 2007 Potwierdzam sposób Radka. U mnie też pomogło. Na poczatku wydaje się, że to skrzypi gdzieś w okolicy kierownicy ale to jest przegub. Nie trzeba nic rozbierać tylko wazelinka i suszarka. Na wszelki wypadek posmarowalem z obu stron. No i w koncu zniknely te wstydliwe odglosy. W sume samochod dobrze zrobiony ale jest w Passacie mnóstwo dupereli, z którymi trzeba walczyc. Mialem Felicie - komfort bez porównania, dużo gorszy ale tam przez szesc lat nie mialem takich problemow, nigdy nic nie piszczalo i nie skrzypialo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #10 Napisano 2 Czerwca 2007 U mnie piszczało wspomaganie, ale wymieniłem płyn i jest OK, cichutko. Pozdrawiam. Witam. A jak wymieniles plyn ? odpowietrzales uklad czy poprotu wymieniles ze zbirniczka bo mi tez piszczy przy pelnym skrecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karson226 Zgłoś #11 Napisano 2 Czerwca 2007 U mnie piszczało wspomaganie, ale wymieniłem płyn i jest OK, cichutko. Pozdrawiam. Witam. A jak wymieniles plyn ? odpowietrzales uklad czy poprotu wymieniles ze zbirniczka bo mi tez piszczy przy pelnym skrecie. To nie musi być wina płynu zobacz na pasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kucu Zgłoś #12 Napisano 2 Czerwca 2007 Ja tez mam podobny problem, chyba wlasnie z wposmaganiem.. Jak krece kierownica to gdy ma lekki opor to slychac jakby swiszczenie, jak nie dotykam i zostaje w jednym polozeniu bez przykladania zadnej sily to jest spokoj. Czy to wlasnie moze byc wina jakiegos paska, lub vczegos innego? czy tez moze to zwiastowac powazniejszy problem? ps. mam nadzieje ze zrozumiale napisalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romano11 Zgłoś #13 Napisano 3 Czerwca 2007 A ja juz problem rozwiazalem Zajelo mi to godzine. PISZCZY wkladka plastikowa w przegubie, ktory jest na osi kola kierowniczego (ten przegob ktory jest zaraz przy przebiciu maglownicy z przegroda czolowa). Kupilem wazeline techniczna, nawciskalem srubokretem wazeliny do przegubu, potem wzielem suszarke i podgrzalem przegob. Wazelina sie rozpuscila i wplynela do przegubu. I PO SPRAWIE Może poradziłbyś coś na takie skrzypienie w lewym zawieszeniu jakie wystepuje w moim pasku podczas przejazdu np.przez hopa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #14 Napisano 16 Lipca 2007 Mnie natomiast coś stuka w czasie jazdy, przy kręceniu kierownicą. Jest to pojedynczy "jakby plastikowy stuk" dobiegający spod tego plastiku pomiędzy kierownicą a zegarami. Stukanie ma miejsce tylko wówczas gdy na zewnątrz jest ciepło i wnętrze auta jest nagrzane od słońca. W dni chłodniejsze problem nie występuje. Ktoś się spotkał z czymś podobnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #15 Napisano 16 Lipca 2007 A ja juz problem rozwiazalem Zajelo mi to godzine. PISZCZY wkladka plastikowa w przegubie, ktory jest na osi kola kierowniczego (ten przegob ktory jest zaraz przy przebiciu maglownicy z przegroda czolowa). Kupilem wazeline techniczna, nawciskalem srubokretem wazeliny do przegubu, potem wzielem suszarke i podgrzalem przegob. Wazelina sie rozpuscila i wplynela do przegubu. I PO SPRAWIE masz moze jakis rysunek z etki ew. zdjecie w ktorym miejscu nasmarowac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Greg_2 Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2007 z chęcia tez bym fotki zobaczył bo z rana mam ten sam problem i nie bardzo wiem jak sie do tego zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilpaw333 Zgłoś #17 Napisano 16 Lutego 2011 U mnie skrzypi cos w prawym kole przy skręcie ale nie zawsze tylko przy minusowych temperaturach. POMOCY??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #18 Napisano 16 Lutego 2011 Witam.Nie moge sobie poradzic z skrzypieniem. Jak obracam kolem kierownicy to cos skrzypi. Wydaje mi sie ze to cos pomiedzy przebiciem osi kierownicy w przegrodzie czolowej a przelacznikami kierunkow i wycieraczek. Bylem na szarpaku i zawiasiki OK maglownica tez OK KOSZMAR !! !! Dzwiek podobny do piszczenia suchej gumy po metalu. Czy ktos cos takiego mial kiedys?? Powiem Ci kolego tak : skrzypi zimering umiejscowiony w przegrodzie . Jak zdejmiesz półę pod kierownicą i popatrzysz na miejsce gdzie kolumna kierownicza wchodzi w przegrodę , tam jest czarny uszczelniacz . Zrobił się suchy i skrzeczy . Uwierz mi . Dosłownie wczoraj rozwiązałem taki sam problem , a miałem go długi czas . Aż w końcu nie wytrzymałem . W sobotę jak jeszcze będziesz zainteresowany to wstawię fotkę tego uszczelniacza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PacoRamires Zgłoś #19 Napisano 16 Lutego 2011 U mnie skrzypi cos w prawym kole przy skręcie ale nie zawsze tylko przy minusowych temperaturach.POMOCY??? a wystarczy tylko poszukać, tutaj na pewno znajdziesz rozwiązanie swojego problemu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9080&highlight=skrzypi+wachacz i tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=59194&highlight=skrzypi+wachacz i jeszcze tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=80356&highlight=skrzypi+wachacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #20 Napisano 7 Marca 2011 Załączam fotkę z zaznaczonym miejscem częstego skrzypienia kierownicy. Jest to punkt między wałkiem kierownicy przechodzącym przez przegrodę, a simeringiem. W miejscu zaznaczonym strzałką należy baardzo cienkim wkrętaczkiem podważyć simering i prysnąć pod niego smar najlepiej jakiś w "spreju". W czasie jazdy wszysko się rozprowadzi. http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=47673&stc=1&d=1299522547 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach