makaron11 Zgłoś #1 Napisano 22 Maja 2010 Witam. Mam pytanie. Mam okazje kupna za śmieszne pieniądze VW passat 2000r. 1.8T w manualu, wersja na USA, z pękniętym rozrządem, jakie są usterki po pęknięciu rozrządu? Czy zawory są do wymiany czy jednak pozostają nie ruszone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopsol Zgłoś #2 Napisano 23 Maja 2010 raczej zawory beda do wymiany i inne graty też mogą być... jakie to sa smieszne pieniadze??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 23 Maja 2010 Jak nie rozkręcisz głowicy to można zgadywać co jeszcze pier..ło. Mogę tylko dodać, że nawet korbowód/ korbowody uległy skrzywieniu. Jeśli masz okazję kupna takiego auta to od razu szukaj do niego silnika na allegro jest ich pełno. Jeden już znalazłem. Pasi? Jak tak to browar z rana się należy:) http://moto.allegro.pl/item1023648870_vw_passat_b5_silnik_apu_1_8t_01r.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #4 Napisano 23 Maja 2010 Kup do niego silnik i po klopocie,nie ma sie co grzebac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #5 Napisano 23 Maja 2010 (edytowane) Kup do niego silnik i po klopocie,nie ma sie co grzebac. dokładnie, relatywnie najtańsza opcja i bez niespodzianek w bliskiej przyszłości... ... najtaniej to kup sam słupek, a osprzęt przełóż z samochodu co masz Edytowane 23 Maja 2010 przez Siwy_223 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #6 Napisano 23 Maja 2010 (edytowane) Wszyscy tak mówią, że to taniej, szybciej i łatwiej. A ja mam zgoła inne podejście. nie skreślałbym silnika po rozwałce rozrządu. Tzn nie tak od razu. Jednak można do niego zajrzeć, bo jeśli dół jest cały (przede wszystkim korby), a wcześniej nie było z nim problemu np. z braniem oleju w połączeniu z dymieniem, to możnaby pokusić się o kupno samej sprawnej głowicy. Kupując silnik i tak i tak musisz robić jego przegląd - czyli tak samo nowy rozrząd, nowa pompa, nowe sprzęgło, filtry oleje itp. Czyli te koszta się znoszą. Koszt zakupu samego słupka to jakieś 1500 - ale nie masz pewności co w nim siedzi i czy za kilka tysi nie zdechnie. A robiąc remont głowicy wydajesz niewiele więcej, bo około 2000, ale za to masz pewność, że jest złożona na nowych elementach, masz na nie gwarancję, i spokój w głowie - nic nie ma prawa się dziać. Przemyśl to, bo kilka razy już miałem do roboty autka gdzie strzelił rozrząd i zmienione były silniki, które po przejechaniu kilku tysi zaczynały dymić, albo dzwonić, i okazywało się, że silnik który miał być "idealny", to padło. Zdemontuj silnik, sprawd stan dołu, jeśli będzie OK, zobacz co można z głowicą zrobić (poza oczywiście wywaleniem w złom) i działaj. A jak okaże się, że dół umarł - wtedy kup silnik. Edytowane 23 Maja 2010 przez carl0s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 23 Maja 2010 Wszyscy tak mówią, że to taniej, szybciej i łatwiej. A ja mam zgoła inne podejście. nie skreślałbym silnika po rozwałce rozrządu. Tzn nie tak od razu. Jednak można do niego zajrzeć, bo jeśli dół jest cały (przede wszystkim korby), a wcześniej nie było z nim problemu np. z braniem oleju w połączeniu z dymieniem, to możnaby pokusić się o kupno samej sprawnej głowicy. Karol na dwoje babka wróżyła albo tak albo siak. Za dobry zakup używanego silnika uważam silnik jeszcze nie wyjęty z dawcy i oczywiście z możliwością przynajmniej posłuchania jego pracy. Uczciwy sprzedawca pozwoli nawet sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 23 Maja 2010 Witam. Mam pytanie. Mam okazje kupna za śmieszne pieniądze VW passat 2000r. 1.8T w manualu, wersja na USA, z pękniętym rozrządem, jakie są usterki po pęknięciu rozrządu? Czy zawory są do wymiany czy jednak pozostają nie ruszone ? to jest 1.8 turbo ja bym przynajmiej przejzal turbo zagladna z dolu jak to wyglada ktos kto sprzedaje przypuszczalnie wie ze zdrowo huknelo ja pasek poszedl wiec spodziewaj sie najgorszego i silnik do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #9 Napisano 23 Maja 2010 Oczywiście nie ma nic do stracenia. Uszkodzony silnik może sobie rozkręcić i oszacować szkody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 23 Maja 2010 Oczywiście nie ma nic do stracenia. Uszkodzony silnik może sobie rozkręcić i oszacować szkody. tylko on go jeszcze nie kupil i trzeba mu poradzic czy to zrobic ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #11 Napisano 23 Maja 2010 Ja wiem o tym. Pierwszy mu doradziłem zakup nowego, używanego silnika. Nie odpisał mi bo szkoda mu na browara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #12 Napisano 23 Maja 2010 tu masz ekstremalna cene ale dostawa gratis i po remoncie http://www.allegro.pl/item1047872965_audi_a3_1_8_turbo_kompletny_silnik_po_remoncie.html tu masz duzo tanszego http://www.allegro.pl/item1038632864_silnik_1_8_turbo_20v_passat_1999r_i_inne_czesci.html kolejny http://www.allegro.pl/item1013434780_silnik_1_8t_1_8_t_turbo_audi_a4_a6_passat_b5_99r.html a tu masz poszukaj zorientuj sie poszukaj kod silnika http://www.allegro.pl/listing.php/search?string=1.8+turbo&from_showcat=1&category=50850&description=1 ---------- Post added at 09:38 ---------- Previous post was at 09:37 ---------- Ja wiem o tym. Pierwszy mu doradziłem zakup nowego, używanego silnika. Nie odpisał mi bo szkoda mu na browara. marku on zbiera na silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron11 Zgłoś #13 Napisano 23 Maja 2010 Witam. Dzięki za odpowiedzi, smieszne pieniądze tzn 500$ pod warunkiem ze nie będzie zagladania co sie mogło zepsuc, Więc pytam co mogło paść. A na browara nie szkoda mi nigdy kasy, jak tylko stawie się w PL to wpadam na jakis zlot i postawie dla kazdego kto postara się pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 23 Maja 2010 Witam. Dzięki za odpowiedzi, smieszne pieniądze tzn 500$ pod warunkiem ze nie będzie zagladania co sie mogło zepsuc, Więc pytam co mogło paść. A na browara nie szkoda mi nigdy kasy, jak tylko stawie się w PL to wpadam na jakis zlot i postawie dla kazdego kto postara się pomóc. kup zrob i sprzedaj tylko sprawdz czy nie trefny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedzior Zgłoś #15 Napisano 23 Maja 2010 pod warunkiem ze nie będzie zagladania co sie mogło zepsuc jakims podstepem tu ciagnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #16 Napisano 23 Maja 2010 jakims podstepem tu ciagnie Normalna natura każdego prawdziwego POLAKA:) Zawsze byliśmy ciekawscy wszystkiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedzior Zgłoś #17 Napisano 23 Maja 2010 moim zdaniem lepiej sprawdzic dwa razy przed zakupem niz pozniej pluc sobie w brode - taka ciekawosc tez jest zla? faktycznie cena jest rewelacyjna wiec w tym wypadku tylko brac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 23 Maja 2010 moim zdaniem lepiej sprawdzic dwa razy przed zakupem niz pozniej pluc sobie w brode - taka ciekawosc tez jest zla? faktycznie cena jest rewelacyjna wiec w tym wypadku tylko brac pisze ze okazja bez sprawdzania ale auto musi koniecznie sprawdzic czy z szybkiej reki nie jest bo super tanio okazyjnie az cudownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron11 Zgłoś #19 Napisano 23 Maja 2010 Auto zostało przyciągnięte wczoraj do warsztatu przez koleżke który prowadzi ten warsztat. Oddał za free mu jego kolega bo jechal po autostradzie i rozrząd strzelił. Przed chwilą rozmawiałem z nim powiedział, że jutro zacznie go rozbierać i konkretnie powie co do wymiany bez podwyżki ceny, więc wstrzymam się do jutra i zdecyduje czy brac czy nie. Ale jak piszecie, ze najlepiej cały silnik wymienić to bardziej jestem nastawiony na NIE. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #20 Napisano 24 Maja 2010 Odezwij się jutro i opisz co z tym silnikiem. Telefonicznie zadaj pytanie mechanikowi czy sprawdził stan korbowodów bo te elementy silnika są bardzo ważne. Jeśli są krzywe to zapomnij o tym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach