Skocz do zawartości
bobek_1987

Ubywający płyn hamulcowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam co może być przyczyną ubywającego płynu hamulcowego u moim pasku, cały zboirniczek wystarcza mi na przejechanie jakieś 300km i znowu musze dolać, gdzie to może uciekać nie mam kanału i nie mam jak sprawdzić, chyba że tego sam nie naprawie.

:[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Stanąć na suchym asfalcie właczyć silnik i naciskać kilka lub kilkanascie minut. Co parę chwil sprawdzaj czy coś pojawia się na asfalcie i w którym miejscu samochodu. Ablo bedize gdzieś nieszczelny odpowietrznik lub przetarty wężyk elastyczny. Może też być gdzieś skorodowany przewód hamulcowy ale to rzadszy przypadek. Może też gdzies puszczać na uszczelnieniu pomiędzy zbiorniczkiem wyrównawczym a pompą hamulcową. Kolejne łaczenia to przy pompie ABS ale tam chyba raczej nie będzie wycieku.

 

Pamiętaj tylko żaby deptać po hamulcu tylko na właczonym silniku bo na wyłączonym sie tego nie robi !!!

 

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopie.

Po wymianie plynu hamulc. i zrobieniu ok 20-30 km uslyszalem sygnal i pokazal sie napis fehler cos tam, czyli za malo plynu. Dolalem ok 50 ml, bo tyle weszlo i ok.

Zrobilem jakie 1000km bez ruszania tego. Pojechalem w trase. W pewnej chwili sytuacja wymagala szybkiego zwolnienia, wiec hamulec mocniej w podloge, a auto niechetnie zwalania. Ups , cos tu ni tak. Wiec na parking, a w zbiorniczku zero plynu ??? Co jest grane??

Kupilem na stacji swiezy plyn i zalalem ok 150ml. Co ok 500-1000km musze dolac jakies 10-20ml.

Po pierwszym dolaniu zaraz po wymianie plynu juz wiecej nie mialem info na kompie o fehler....

 

Wycieku przy kolach nie widac, przy serwie tez sucho, w kabinie rowniez sucho.

Gdzie ten plym ucieka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie ten plym ucieka?

Może przez siłownik wysprzęglający na skrzyni biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może przez siłownik wysprzęglający na skrzyni biegów

Wysprzeglik przerabialem kiedys w Vectra B, ale objaw byl taki ze po odpaleniu auta pedal sprzegla wpadl mi w podloge i tyle ;). Jedna firma zrobila odpowietrzenie ukladu hamulcowego i pomoglo na 100km na powrot do domu. Rano odpalilem Vectre i sprzeglo znowy wpadlo w podloge, wiec wymienilem.

 

 

Hmm... jeszcze jedno mnie zastanawia. Gdy rano ruszam autem na 1 biegu czuje takie lekkie szarpniecia. Z 3-4 ruszenia na 1 biegu i pozniej rusza juz normalnie przez reszte dnia.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Hmm... jeszcze jedno mnie zastanawia. Gdy rano ruszam autem na 1 biegu czuje takie lekkie szarpniecia. Z 3-4 ruszenia na 1 biegu i pozniej rusza juz normalnie przez reszte dnia.

 

Prawdopodobnie któryś zacisk nie odpuszcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie któryś zacisk nie odpuszcza

No wlasnie gdy cofam auto z miejsce parkingowego na samym sprzegle to rusza normalnie, dopiero jak wyjade i ruszam do przodu to taki efekt na samym poczatku pare razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mitu
Witam co może być przyczyną ubywającego płynu hamulcowego u moim pasku, cały zboirniczek wystarcza mi na przejechanie jakieś 300km i znowu musze dolać, gdzie to może uciekać nie mam kanału i nie mam jak sprawdzić, chyba że tego sam nie naprawie.

:[

 

Bobek miałem tak jakiś czas temu w sezonie letnim płyn wystarczał na max 2 tygodnie i trzeba było dolewać albo się hamulce zapowietrzały jak brakło trwało to około 2 miesięcy było sprawdzane na warsztacie nikt nic nie umiał stwierdzić i teraz jest ok nic się nie dzieje płyn w normie wiec nie wiem którędy on uciekał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie OT.

Gdy rano ruszam autem na 1 biegu czuje takie lekkie szarpniecia. Z 3-4 ruszenia na 1 biegu i pozniej rusza juz normalnie przez reszte dnia.

Co do tego objawu, to gdy ustawilem synchronizacje w silniku i spalanie chwilowe wskoczylo na 0,7 przy ustawieniu synchro na 0.0 to objaw calkowicie zniknal.

Na dniachh powrocilem do starych ustawien na 3.0 bo od tamtej zmiany wiecej palil i od razu objaw lekkich szarpniec na zimnym powrocil - czyli za mala dawka paliwa jak mniemam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności