Skocz do zawartości
roro

dziwne stuki lewy przód - sprawdzone chyba wszystko :(

Rekomendowane odpowiedzi

Co to może być?

Przy skręcie w prawo słychać w lewym przodzie stuki.

 

Wymienione:

 

  • wahacze,
  • łączniki,
  • końcówki drążków.

Sprawdzone:

 

  • przeguby (zresztą to inny dźwiek),
  • wszystkie poduszki,
  • maglownica.

Dziś jeszcze zmieniłem gumy stabilizatora na Lemfordera.

 

Dzieje się to nie zawsze ale dosyć często gdy skrecam jadąc już np na 2 biegu i to w małe zakręty lub skrzyżowania. Co to może tam jeszcze uderzać?Mechanik rozkłada ręce twierdzi ze wszystko sztywne.

 

Proszę o jakieś sugestię :dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze przeskakiwac sprezyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to może być?

Przy skręcie w prawo słychać w lewym przodzie stuki.

 

Wymienione:

 

  • wahacze,
  • łączniki,
  • końcówki drążków.

Sprawdzone:

 

  • przeguby (zresztą to inny dźwiek),
  • wszystkie poduszki,
  • maglownica.

Dziś jeszcze zmieniłem gumy stabilizatora na Lemfordera.

 

Dzieje się to nie zawsze ale dosyć często gdy skrecam jadąc już np na 2 biegu i to w małe zakręty lub skrzyżowania. Co to może tam jeszcze uderzać?Mechanik rozkłada ręce twierdzi ze wszystko sztywne.

 

Proszę o jakieś sugestię :dolamam

ja mam zawieszenie super zero wybite jak ruszam kiera lewo prawo to przeskakuje cos i co to moze byc ?? znalazlem ze jest to drazek ukladu kierowniczego przy przekladni tylko nie mylic z koncowka drazka drazek jest w tej harmonijce schowany i stuki sa podobnie jak u kolegi w czasie skretu jak kolo jest na zewnetrznej i sa drobne nierownosci i jak pulsacyjnie hamujesz to tez jest stuk slyszalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy masz skrecona belke pod zderzakiem odkrecana przy wym rozrzadu

sprawdz sprezyny czy cale

czy nie jest zerwany intercooler z mocowan :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze byc tez loże amortyzatora u mnie było podobnie ale dodatkowo stukało gdy koło wpadało w dziure .podniosłem za nadkole i było słychac stukanie i jak kolega pisał o sprezynie moze byc walnieta i nie widac tego daj znac jak rozwiazesz aha sprawdz czy koło dobrze dokrecone:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przypadkiem to nie deska stuka? Z moim Passatem też trochę miałem zagwozdkę, a okazało się że przy skręcaniu pukniecie wydawała z siebie deska. Jeśli jest to pojedyncze puknięcie przy skręcaniu to odrazu przypomina mi się mój poczciwy pasacik :D

 

Sprawdzić to łatwo.. trzeba trochę poruszać deskę, najlepiej do tego zdjąć osłonę bezpieczników i tą z drugiej strony, lepiej słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wymianie wahaczy tez stukalo...okazalo sie ze tylni amortyzator sie wylal, a prawie bylem przekonany ze to stuka z przodu (tak sie niosło), jestem w fazie kupna nowych, ehhh kasiora znowu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupuj tylko marki "Boge"

Oryginalnie fabrycznie montowane w Passatach i najlepsze na świecie.

Na takie ostatnio zmieniłem i jestem zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie łoża sprężyn, bo jak źle sie ułoży sprężyna, to przy skręcie wskakuje na swoje miejsce i wydaje taki włąśnie stukot, pukniecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz drazek wymieniles tylko koncowki podluz auto by zawieszenie wisialo swobodnie i ruszaj kolem lewo prawo ale bardzo szybko takie krotkie ruchy ja tak dowiedzialem sie co mnie w kur.... cze blade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert,a Poduszka amortyzatora (łożysko oporowe) sprawdzałeś??Być może to stuka.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób piszę żeby sprawdzić łoże amortyzatora (chyba chodzi o jakaś gumę). Czy jestem w stanie to sam sprawdzić i czy wymiana jest skomplikowana? Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często na nierównościach stukają poluzowane klocki hamulcowe.

Niby jak się sprawdza to są sztywne, a podczas jazdy potrafią

nieźle hałasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roro ja bym obczaił mocowanie intercoolera - u mnie na szarpaniu wozu była cisza i zawias ideał, a na np. przejeździe kolejowym, na zakręcie szczególnie w prawo tłukło mi się coś własnie z przodu. Okazało się, że IC zerwał się z mocowań i radośnie wisi na rurach, kiwając się w rytm pracy silnika. Póki co mam go zamocowanego na opaski tryktryki - cisza i spokój...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że nie wiem gdzie jest intercooler wiec jak możesz zapodać jakaś fotkę albo jak się do niego dobrać żeby sprawdzić to mocowanie to byłbym bardzo wdzięczny

 

 

... chyba już wiem gdzie on jest od strony kierowcy z przodu tylko żeby sie do tych mocowań dostać to trzeba zdjąć zderzak?

Edytowane przez roro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego -jak odkręcisz lewe nadkole (po stronie kierowcy ) to go będziesz widział i możesz nim poruszać czy jest dobrze zamocowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwórz maskę i spójrz z prawej strony za lampą i trochę niżej. Generalnie kieruj się gumową rurą idącą od kolektora w dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W weekend zdejmuje kolo i nadkole i sprawdzę bo niestety mieszkam w bloku i nie da rady przy takiej pogodzie. Wolałbym żeby to było to a nie łożysko amortyzatora bo jeśli intercooler to sam jakoś zamocuje.

 

Jeśli wasze przypuszczenia się sprawdzą to odpowiednio podziękuję jak zrobię.

 

Pozdrawiam,

Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W długi czerwcowy weekend zdjąłem cały przód żeby sprawdzić intercooler. Wszystko tam jest sztywne i dobrze zamocowane. Zauważyłem że teraz podobny odgłos jest także jak lewym kołem wjeżdzam w małe dołki. Przy skręcie w prawo w lewej stronie nadal stuki a przecież wahacze zmienione 4tys temu wszystko sztywne sprawdzane.. już sam nie wiem...:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba mam podobny efekt...

 

W moim zawieszeniu coś grzechocze. To nie jest jedno puknięcie na nierówności.

Po wymianie sprężyn i amorów oraz tarcz z klockami owo grzechotanie

występuje tylko na przy większych wstrząsach.

 

Także trochę się ograniczyło - ale nadal występuje...

Zawieszenie sprawne.

 

 

Co to może być :/

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności