natalia18 Zgłoś #1 Napisano 12 Maja 2010 Koledzy wystąpił problem z silnikiem 1,6 AHL benzyna a mianowicie : gdy silnik jest zimny samochód ma kopyto a gdy osiągnie temp. 90 stopni nie umie się zebrać i brak przyspieszenia , leko szarpie i powoli śię rozpędza no i jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #2 Napisano 12 Maja 2010 Vag prawde ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #3 Napisano 12 Maja 2010 Jutro pojade do elektryka zobaczymy co wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #4 Napisano 13 Maja 2010 Pojechałem i stwierdzono błąd czujnika położenia wału korbowego usunięto w komp. i wszystko gra .:kwiatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość riyanjason Zgłoś #5 Napisano 17 Lipca 2010 Zdarza się, że kierowca skarży się na znaczne pogorszenie osiągów silnika i jeśli jest to kilkuletnie auto ze sporym przebiegiem, to mechanik trochę na wyrost stawia diagnozę, że konieczny jest remont silnika, układu wtryskowego lub turbosprężarki. Niestety, nie zawsze jest to trafna diagnoza. Problemy zaczynają się, gdy remont silnika nie przywraca wigoru silnikowi. Wówczas trochę po omacku metodą prób i błędów próbuje się znaleźć przyczynę i w końcu podejrzenia padają na zatkany układ wydechowy. Najczęściej jest to zatkany katalizator, chociaż zdarza się również, że zatkaniu może ulec tłumik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #6 Napisano 18 Lipca 2010 Tu masz kolego racje dlatego mój passek szybko machnika niezobaczy chyba ze będą to usterki do których będe musiał mieć kanał . Wtedy odwiedze machanika . Bo w innych ustarkach jakioś sobie daje rade może nie odrazu ale jak narazie idzie mi coraz lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciejka Zgłoś #7 Napisano 22 Października 2012 Witam. Dzisiaj w drodze do pracy mój pasek zgasł mi na skrzyżowaniu. Ledwo odpalił ,choć nigdy z tym nie ma problemów, i dziwnie zaczął pracować. Kompletny brak mocy. Jak ostygł odpalił za pierwszym razem. Czego objawem może to być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciejka Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2012 Wymieniłem świece,kable i cewke zapłonową a tu ciągle to samo. A w którym miejscu jest ten czujnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #9 Napisano 26 Października 2012 Czujnik znajduje się z boku na dole od strony / pod kolektorem plastikowym AHL / a kabel idzi pod zbiornik płynu hamulcowego . Uwaga !!!! wtyczki są dwa rodzaje owalna i prostokątna trzy bolce . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2013 Witam wszystkich podpinam się i prosze o malą podpowiedź w związku z moim passkiem jest to b5 kombi '99 1,6 arm benz, po shamowaniu dowiedziałem się, że uciekło mu 11 kucyków z firmowych 101 zostało mu 90 stał się dużo słabszy, a nie wspomnę jak włączy się klime to muł na maxa stało się to ok 2 m-cy temu wymieniłem już świece, przewody, filtry paliwa, powietrza, oleju wraz z olejem i nadal mu brakuje 11 kucy komputer nie pokazuję żadnych błędów związanych z silnikiem. Co może być jeszcze powodem spadku mocy, co ew. jeszcze mogę wymienić, sprawdzić itp. ? pomożcie proszę dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach