ric0 Zgłoś #1 Napisano 12 Maja 2010 mam taki problem z ktorym nie moge sie uporac z nim juz od pol roku,plyn chlodniczy ucieka mi pzez laczenie plastikow w chlodnicy, ale nie zawsze , jest to zadkie i najczesciej sie to staje po trasie i co dziwne wtedy kiedy juz wylacze silnik,czy cos z cisnieniem jest czy nie tak, dodam ze korek wymienilem i jest to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 12 Maja 2010 dodam ze korek wymienilem i jest to samo Czy ja czegoś nie kumam czy ..... ,plyn chlodniczy ucieka mi pzez laczenie plastikow w chlodnicy, Wymienisz chłodnice i problem odejdzie razem ze starą chłodnicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #3 Napisano 12 Maja 2010 mam taki problem z ktorym nie moge sie uporac z nim juz od pol roku,plyn chlodniczy ucieka mi pzez laczenie plastikow w chlodnicy, ale nie zawsze , jest to zadkie i najczesciej sie to staje po trasie i co dziwne wtedy kiedy juz wylacze silnik,czy cos z cisnieniem jest czy nie tak, dodam ze korek wymienilem i jest to samo dolej sobie uszczelniacza ale nie polecam lub poszukaj dokladnie skad ci cieknie ! i postaraj sie uszczelnic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #4 Napisano 12 Maja 2010 plyn chlodniczy ucieka mi pzez laczenie plastikow w chlodnicy chodzi Ci o te szybkozłączki?? jeżeli tak spróbuj je docisnąć, rozpiąć i od nowa założyć, u mnie pomogło dociśnięcie pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 12 Maja 2010 chodzi Ci o te szybkozłączki?? jeżeli tak spróbuj je docisnąć, rozpiąć i od nowa założyć, u mnie pomogło dociśnięciepozdr jemu chodzi chyba o boki chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ric0 Zgłoś #6 Napisano 12 Maja 2010 dokladnie nie wiem ale to leci z boku z tych plastikow, ale czemu nie leci caly czas tylko kiedy go najdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 12 Maja 2010 dokladnie nie wiem ale to leci z boku z tych plastikow, ale czemu nie leci caly czas tylko kiedy go najdzie wymiana chlodnicy lub dolanie uszczelniacza albo troszke twoich checi moze to cieknie z zaciskow jak kolega pisze i pojawia sie na boku chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ric0 Zgłoś #8 Napisano 12 Maja 2010 mechanik wsypal mi proszek uszczelniajacy i tez nie pomoglo, kiedys mialem te plastiki zdejmowane i uszczelniane przez mechanika, bo mialem olej w chlodnicy i ja plukalismy, ale po sklejeniu bylo dobrze az do teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 12 Maja 2010 kiedys mialem te plastiki zdejmowane i uszczelniane przez mechanika, bo mialem olej w chlodnicy i ja plukalismy, ale po sklejeniu bylo dobrze az do teraz Aż tu teraz nadszedł czas wymiany. Nawet nie rozbierana chłodnica kiedyś się kończy, a nie wspomnę o rozbieranej. Tutaj nie ma nad czym debatować tylko wymienić i nie będzie płyn uciekał. A jak Ci się kiedyś rozsypie, to możesz przegrzać silnik i zamiast 200~300 za chłodnice to zapłacisz 1000 albo 2000 za poważniejszą naprawę. Wiem że liczysz na to że ktoś Ci powie " olej to " samo się naprawi, ale tak niestety nie będzie. Będzie coraz gorzej, i dojdzie do tego że będzie zużywał więcej płynu chłodniczego na 100 km niż PB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #10 Napisano 12 Maja 2010 Aż tu teraz nadszedł czas wymiany. Nawet nie rozbierana chłodnica kiedyś się kończy, a nie wspomnę o rozbieranej.Tutaj nie ma nad czym debatować tylko wymienić i nie będzie płyn uciekał. A jak Ci się kiedyś rozsypie, to możesz przegrzać silnik i zamiast 200~300 za chłodnice to zapłacisz 1000 albo 2000 za poważniejszą naprawę. Wiem że liczysz na to że ktoś Ci powie " olej to " samo się naprawi, ale tak niestety nie będzie. Będzie coraz gorzej, i dojdzie do tego że będzie zużywał więcej płynu chłodniczego na 100 km niż PB. No i niestety to jest sedno sprawy kolego wyraźnie chłodnica do wymiany. U mnie też wyciekało raz więcej raz mniej aż w końcu tak zaczęło ciec że przestałem jeździć passkiem. Powodem mojego zwlekania był termin na który musiałem czekać. Jeśli możesz to nie czekaj, bo skończy się wydmuchaniem uszczelki a wówczas to droższa naprawa a chłodnicę i tak będziesz musiał wymienić i tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baxior Zgłoś #11 Napisano 15 Maja 2010 miałem ten sam problem i skończyło się wymianą chłodnicy :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lammel Zgłoś #12 Napisano 15 Maja 2010 tak jak koledzy mówią wywal chłodnice będzie oki :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach