Skocz do zawartości
greggi

Maglownica czy wybita ?

Rekomendowane odpowiedzi

Już jakiś czas temu mechanik przy okazji wymiany wahacza mówił że dobrze by było zregenerować maglownicę.

 

Nie mam widocznych luzów na kierownicy a wspomaganie działa równomiernie choć pompę słychać już głośniej niż dawniej.

 

Ale wczoraj przy zmianie kapcia trochę się przeraziłem. Mam wyczuwalne luzy na dwóch kołach w pionie. i nie są to końcówki drążka czy gałki. To pochodzi jak mi się wydaje z maglownicy. Jeśli chodzi o płyn do wspomagania dolewam żadko i niewiele. Ale przy przejeżdzie przez tory kolejowe czuję drgania po podłodze auta ale nie przenoszą sie one na kierownicę. Myślałem że to znowu któryś z wahaczy.

 

Mam pytanie do użytkowników czy warto regenerować czy kupić używkę maglownicy ?

 

Przeglądam posty i nie widzę jednoznacznych opinii.

 

No i czy rzeczywiście czy to przekładnia a może co innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś dziwne jak masz luz w pionie bo tak pracuje koło na amortyzatorze chyba ze żle zrozumiałem , jak jestes pewny ze to magiel to ja bym radził regenerowaną przynajmniej masz gwarancje a używka to niewiadomo, moze po tygodniu tez bedzie stukać pukać i kasa pójdzie w błoto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja swoja regenerowalem...wywalily sie plastikowe tuleje na koncach maglownicy i dostala wlasnie "luzu pionowego"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

greggi jeżeli masz wyczuwalne luzy na kole w pionie to prawdopodobnie masz do wymiany lozyska. Jeżeli luz byłby w poziomie to mogą być drążki,końcowki lub magiel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łożyska nie bo wyczuwam spore luzy pomiędzy drążkami a maglownicą. Łozysko wymieniałem niecały rok temu na orginalny więc raczej nie ono.

Zamówiłem już regenerowaną za 650zł z drążkami i gumowymi osłonami. Mechanik chce za wymianę wziąć 150zł. Myślę że nie dużo, co wy na to ?

 

Link z aukcją maglownicy może ktoś zna gościa:

 

http://www.allegro.pl/item1035925067_przekladnia_maglownica_vw_passat_b5_audi_a4.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a moze mi podpowiecie, wiadomo maglownica bez odpalonego silnika bedzie stukas tj gdy nie bedzie cisniena, ale u mnie wali jakby ona gdy rozkrecilem drazki kierownicze oba i podczas trzymania raz z 1 raz z 2 strony przy wyl silniku krecilem lekko kierownica raz w lewo raz w prawo i stuk byl taki jak podczas jazdy autem po wybojach, wychodzi na to ze to ona stuka, ale tak ma podobno byc przy zgaszonym silniku, odpalam autko fakt stuki ustepuja, ale na wybojach wiadomo ze szarpniecia sa mocniejsze i teraz pytanie, czy moga stukac tzw JABLKA tj nie koncowki drazkow tylko same drazki czy jakos tak to się nazywa...? dodam ze cale zawieszenie mam wymienione a stuka tylko z magla ;/ prosze o porade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności