Skocz do zawartości
ramon_chapter

TDI kopci i rzuca silnikiem ...bardzoo!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Dzisiaj w drodze do pracy po przejechaniu około 20 km nagle zaczeło drzec mi auto podczas przyspieszania (najbardziej na 5 biegu ), przy stałej predkosci wszystko bylo ok.Po dojechaniu na miejsce zgasilem auto i poszedłem do pracy...Na fajrant odpalam samochod i widze oblok siwego dymu a do tego rzucało samochodem:/momentalnie zgasiłem silnik.I teraz pytanie do Was? RZucanie silnikiem mozna wytłumaczyc padnieta dwumasa ale dlaczego zaczął kopcic? Do tej pory było wszystko cacy.Obroty nie falowały i były na stałym poziomie podczas tego fenomenu, ktory ujzałem dzisiaj.Prosze o pomoc!silnik to 1,9 tdi AHH 90 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa,wtryski,przestawiony rozrząd [pasek]

To do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wymienionym rorzadzie przejechałem 30 kkm i mozliwe jest zeby sie przestawil?pasek wyglada jak nowy.a co do pompy i wtrysków mozliwe jest zeby z minuty na minute cos padło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest mozliwe. jak masz możlwiośc podłączenia vag-a to podepnij i zobacz co sie dzieje. zwróć uwagę również na turbine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale możliwe.

Pasek jak żle napięty przy wymianie mógł przeskoczyc o 1,2 ząbki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli najgorszy scenariusz jest taki ze dostał po zaworach??co w takim razie moglo ulec uszkodzeniu i jakie koszta by były ewentualnie? silnik odpala normalnie i obroty nie faluja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zaworach raczej nie dostał jeśli odpala.Napięcie paska do sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzej bym celował we wtryski lub nastawnik w pompie. tak czy siak bez podpiecia kompa nie ruszysz i sprawdzeniu parametrow na postoju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw bezpieczniki,obowiązkowo te na podszybiu pod pokrywą tam gdzie komputer,z rok temu komuś z naszego forum padł tam bezpiecznik od sterowania kompem a już chciał remont silnika robić-objawy podobne kopcił jak parowóz.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogłbys podrzucic ten temat?? dodam ze po odkreceniu korka od wlewu oleju wydostaje sie dym.....:/

Edytowane przez ramon_chapter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli normalne :) jezeli nie sa to spaliny a tylko drobiny oleju + normalny przedmuch ze skrzyni korbowej to nie ma sie czym martwic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli normalne :) jezeli nie sa to spaliny a tylko drobiny oleju + normalny przedmuch ze skrzyni korbowej to nie ma sie czym martwic

 

 

raczej to nie jest normalne.kilka dni predzej odkrecałem korek i nie było zadnego dymku.wszystko zaczeło sie tak nagle i niespodziewanie, ze az jestem załamany.obroty sa na 900 rpm i sa na stałym poziomie.jedyny objaw to kopcenie na siwo i rzucanie silnikiem:(:(:(po całym dniu postoju odpalił od strzała.........Bezpieczniki od kompa podmieniłem od ojca z auta i dalej to samo było:(

A żeby podłaczyc do VAG to nie mam mozliwosci obecnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wyżej pompa i wtryski do sprawdzenia również turbo i przewody do ic.

Więcej nie można wywróżyć

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item1020323347_interfejs_vag_kkl_usb_vw_seat_audi_skoda_promocja.html

 

co powiecie na tego VAG'a?

 

 

na VAG pokaże ze coś jest nie tak z tymi podzespołami?

Edytowane przez ramon_chapter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja stawiam na przedmuchaną uszczelkę pod głowicą między cylindrami... Kiedyś Ojciec miał podobne objawy tyle że w benzynie+wrozamet...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rzucało kiedy miałem przerwę na pompowtrysku. Do tego samochód kopcił niemiłosiernie,- dało się wyczuć niespaloną ropę. Jak później się okazało było to skutkiem rzekomo uwalonego pompowytysku. Do tego dochodził problem luźnej wtyczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba uszczelka pod głowicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po podpięciu pod komputer sprawdź przepływomierz.

U mnie co prawda silnikiem nie rzucało ale zasłona dymna była niemiłosierna... i taki swędzący, drażniący dym...

 

Auto przy jednym zapaleniu kopciło, potem nie... ale jazdy nie było i jechało się jak maluchem.... z dużą przyczepką :)

 

Po wymianie przepływomierza wszystko wróciło do normy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek albo wtorek bede miał vaga to podłacze i zobaczymy co jest grane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności