Skocz do zawartości
Gość budzik27

Spadające obroty=gaśnięcie!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość budzik27

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Otóż przejrzałem forum i poczytałem co nieco o problemie, który i mnie dotyczy, a dokładnie mojego Passata 1.6 benzyna (niezgazowany) '98.

Chodzi o to, iż jestem "zielony" w temacie Passatów, gdyż jestem jego szczęśliwym właścicielem od tygodnia. I tu zaczyna się problem. Na początku to bagatelizowałem. Tłumaczyłem sobie, że musze go wyczuć, ale chodzi o to, iż przy jeździe szaleją mi obroty. Chodzi dokładnie o sytuację, gdzie używam sprzęgła,

tj. 1. dojeżdżam do przeszkody, hamuje, wciskam sprzęgło, spadają obroty, auto gaśnie;

2. dojeżdżam np. na czwartym biegu do zakrętu (powiedzmy wjeżdżam w boczną alejkę), zwalniam, wciskam sprzęgło, redukuje bieg do trzeciego, obroty spadają, auto gaśnie :kwasny: .

Zaczyna mnie to martwić, gdyż przy jeździe po mieście jest to dokuczliwe i nie pozwala mi w pełni się cieszyć nowym zakupem :D .

 

Domyślam się, że zaraz mopże być odpowiedź "na początku przeczyść przepustnicę". Dobrze, a co dalej. Jaki jest powód takich zachowań Paska.

Proszę o wszelkie porady. Pozdrawiam :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taka zasada, jeśli istnieje już temat z problemem występującym u Ciebie, to w tymże temacie zadajesz swoje pytania ;)

http://www.forum.vw-passat.pl/viewtopic.php?t=282

http://www.forum.vw-passat.pl/viewtopic.php?t=631

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość budzik27

Tak napisał MrWho - "A ja napisze że witam w klubie ( jest już nas 3osoby ) spadajacych obrotów Czyszczenie przepustki nic nie da problem lerzy gdzie indziej no ale życze powodzenia".

Właśnie gdzie leży ten problem ponieważ nie ma tam odpowiedzi. Jak nie przepustnica to co?? Mam jechać do mechanika i dać się podłączyć pod komputer za 150 zł??

 

I z góry przepraszam za dublowanie tematu :vw: