MURGEN Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2010 Zrobil mi sie dosyc duzy luz na skrzyni biegow, tzn np jade czworka, puszczam gaz i slychac stukniecie, dam gazu i tez stuknie, na kazdym biegu czuc ten luz i stukanie przy dodawaniu i puszczaniu gazu. To na pewno nie sa luzy na poduszkach i przegubach, sprawdzilem. Czyli pozostaja luzy na satelitach, i tu moje pytanie, czy da sie je wymienic bez wyciagania skrzyni z auta, czy od razu lepiej zalozyc skrzynie urzywke bo czesci do naprawy w aso beda drozsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2010 mam identyczny problem, ale raczej będę wymieniał skrzynkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) Czyli pozostaja luzy na satelitach, i tu moje pytanie, czy da sie je wymienic bez wyciagania skrzyni z auta, czy od razu lepiej zalozyc skrzynie urzywke bo czesci do naprawy w aso beda drozsze. Mam pytanie: jak chciałbyś wymienić coś w skrzynie nie wyjmując jej? Rozumiem, że przeguby wewnętrzne też zostały sprawdzone... Z tego co wiem, to jeśli chodzi o tego typu mechanizmy to nie wymienia się pojedynczych trybów, bo są zużyte w konkretny - specyficzny sposób i włożenie na ich miejsce mniej, ale inaczej zużytych elementów nie jest prawidłowym rozwiązaniem. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #4 Napisano 30 Kwietnia 2010 Tak sprawdzilem wewnetrzne przeguby,maja luzy ale minimalne, no myslalem ze moze da sie:dolamam, czyli wymiana na urzywke pozostaje. Dzwonilem do aso jaki koszt czesci to mnie przestraszyli...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach