coyot Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) witam jako że ciepłosie zrobiło to zabrałem sie za zmiane kółek /wiem że późno/ i co sie okazało, w jednej tarczy z tyłu mam przeciągniety gwint a raczej zerwany, i tu moje pytanie, jak to tam jest z tymi tarczami, koło jest przykręcane do tarczy a tarcza trzymasie na łożysku ?? czy może tarcza jest dokręcena do piasty tak jak to z przodem sie prezentuje, musze wymienić tarcze czy cos jeszcze ?? czekam na szybka odpowiedź bo może bym to na weekendzie zrobił PS. Ma może ktoś rysunek z etki jak to wygląda??bede wdzięczny za każda podpowiedź Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez coyot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2010 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2010 hmm o ile mi wiadomo to gwint jest w tarczy (przynajmniej u mnie i mysle ze w wiekszosci) Wiec gwint do rpzykrecania kol jest w tarczy , nastepnie jest czop a miedzy czopem a tarcza lozysko. Czop przykrecony jest to belki na 4-5 srub(nie pamietam) Wiec chyba jasno i wyraznie ze kolo trzyma sie na tarczy ktora trzyma sie czopu na lozysku. Co innego w nowych b5 gdzie jest tak jak z przodu czyli jest osobna piasta i do niej sie przykreca tarcze a co kupic oczywiscie tarcze i ja bym kupil takze lozyska i klocki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #4 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) hmm o ile mi wiadomo to gwint jest w tarczy (przynajmniej u mnie i mysle ze w wiekszosci)Wiec gwint do rpzykrecania kol jest w tarczy , nastepnie jest czop a miedzy czopem a tarcza lozysko. Czop przykrecony jest to belki na 4-5 srub(nie pamietam) Wiec chyba jasno i wyraznie ze kolo trzyma sie na tarczy ktora trzyma sie czopu na lozysku. Wtopa z mojej strony. Gwint faktycznie jest w tarczy. Pomyliłem z Audi B3, gdzie jest to oddzielnie. Poprzedni post skasowałem. W takim razie trzeba kupić nowe tarcze, klocki i powinno się wymienić łożyska. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyot Zgłoś #5 Napisano 29 Kwietnia 2010 no to własnie tego chciałem sie upewnić :0 bo wiem że różnie to w samochodach bywa i na moje oko wyglądało to że gwint jest w tarczy, ale wolałem sie upewnić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #6 Napisano 29 Kwietnia 2010 od razu mowie jak chcesz wymieniac tarcze to zaopatrz sie w porzadny imbus 8 do odkrecenia jarzma i porzadnie opukaj te sruby mlotem 2 kilowym ja musialem je ciac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyot Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2010 nie mam czasu na zabawy samemu, oraz nie mamw tej chwili garażu wolnego, zawioze na warsztat co sie tym zajmuje, biorą za robote 100 zł za wymiane tarcz i łożysk /cena za cała oś/ tarcze u nich już wymieniałem 3 lata temu, jedna jakaś sie trafiła felerna i gwint wydarło /tarcze mają zrobione jakieś 30000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #8 Napisano 29 Kwietnia 2010 biorą za robote 100 zł za wymiane tarcz i łożysk /cena za cała oś/chyba otworzę warsztat, 100zł za max 45 min pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyot Zgłoś #9 Napisano 29 Kwietnia 2010 wiem że niedługo to schodzi, ale pod blokiem nie bede tego rozdzierał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nd022 Zgłoś #10 Napisano 29 Kwietnia 2010 Tak, często jest problem z odkręceniem tych śrób imbusowych. Ja u siebie też miałem problem. Skończyło się to tym że wymieniłem śrube:) Co do łożyska to nie wymieniłem bo nie wiedziałem o tym że to jest razem z tarczą. Ale zabrałem ze starej i jakoś działa już 2 rok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #11 Napisano 29 Kwietnia 2010 Dołącze sie do tematu śrub jarzma,wiem że tam jest drobnozwój,ale jaki rozmiar bo też chce wymienić te śruby za jedną robotą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #12 Napisano 29 Kwietnia 2010 kurcze jedz do VW kupisz te sruby za grosze ja bralem 2 sztuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach