Gość zwrot Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2007 witam jakis czas temu kupilem Paska, lecz dopiero niedawno zorientowalem sie ze mam chyba za niskie zawieszenie. Jest napewno twardsze od seryjnego. Przy 4 osobach na pokładzie podwozie jest ok .10-11 cm nad ziemią (sprawdzalem miarką miedzy drzwiami kierowcy i pasażera). Prowadzi sie super ale zimą na osiedlowych uliczkach gdzie wyjeżdzone sa koleiny a po środku snieg nie przejade bez szorowania podwoziem). Nawet na niektorych progach zwalniających jesli nie wyhamuje do 0 wale podwoziem. Jak mozna rozpoznać jakie ma sie zawieszenie? Nie ukrywam ze jezdzi sie super, na oponach 205 15" 140km w zakret i bez problemu sie trzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmag1 Zgłoś #2 Napisano 13 Lutego 2007 Musisz zmienić spręzyny na klasyczne Wybór należy do ciebie.Albo komfort,albo sport.Wybór jest tym prostszy że wielowachaczoe zawieszenie łączy w sobie Sport i Komfort jazdy.Czyli jest miękkie,a auto w zakrętach zachowuje się idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #3 Napisano 14 Lutego 2007 jeśli chcesz sprawdzić czy jest obniżony to sprawdź kolor sprężyn i symbole oraz amortyzatory i napisz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sebekk Zgłoś #4 Napisano 14 Lutego 2007 ..może chcesz sprzedac zawieche, bo zapewne wymienisz na serie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 14 Lutego 2007 o to samo chcialem zapytac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kaczorr Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2007 U mnie cale podwozie jest zaorane przez to ze mam za niskie zawieszenie, Passat b5 99r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zwrot Zgłoś #7 Napisano 4 Marca 2007 Widzę ze ty nawet nie masz osłony dolnej silnika, co w przypadku nisiego zawieszenia chyba jest koniecznościa bo najwyzej rozwalisz osłone a nie sptrzęt. a co do zawieszenia wiosna nadchodzi opony na 215 i tylko sie cieszyc z jazdy az do zimy i do powrotu lodu i kolein. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ali-g Zgłoś #8 Napisano 4 Marca 2007 Oczywiście zajrzyj na amortyzatory i sprężyny, przetrzyj szmatką żeby było widać kolor bo jesli sportowe to na pewno będą żółte lub czerowne (ewentualnie niebieskie). Jeśli interesują Cie szczegóły to juz trzeba na kanał i poszukać symbolu (ewentualnie odkręcić koło). Ja też mam sportowe zawieszenie FK (takiego kupilem z DE) i owszem trzeba uważać na muldach itp. przeszkodach, ale auto jedzie jak po szynach i sie prezentuje rewelacyjnie. Też myślałem nad zmianą na standard (a raczej ojciec), ale jak narazie zdrowy rozsądek wygrywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefan78 Zgłoś #9 Napisano 4 Marca 2007 Oczywiście zajrzyj na amortyzatory i sprężyny, przetrzyj szmatką żeby było widać kolor bo jesli sportowe to na pewno będą żółte lub czerowne (ewentualnie niebieskie).quote] Sprężyny nie koniecznie muszą być tylko w takich kolorach, ja mam założone sprężyny Eibach i są w kolorze grafitowym, kolorystycznie jak są brudne nie wyglądają na sportowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ali-g Zgłoś #10 Napisano 4 Marca 2007 Może faktycznie z tym kolorem nie jest tak do końca, ja jak miałem do czynienia ze sportowym zawsze były takie kolory, ale są na pewno wyjątki. Czyli trzeba poszukać markę i model U mnie cale podwozie jest zaorane przez to ze mam za niskie zawieszenie, Passat b5 99r Wg mnie te fotki świadczą o jednym, ktoś nie umie/umiał jeździć na takim zawieszeniu, no chyba że jest taka ekstremalna gleba i sie nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #11 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam -Dołączam do tematu Passat B5 1998r. 1,9TDI Kombi.. Generalnie mam bardzo nisko przód ...jadąc teraz w zimę cały czas walę w kule śnieżne na jezdni albo trę zawieszeniem. Dzisaj jadąc musiałem zajecha do mechanika bo osłona silnika już się opuściła pod nabijającym śniegiem i jechałem jakpługo nabijając śniego do silnika (oczywiście osłonę mam już do wymiany) . Opony mam 185/65/15 dopąpowane, amortyzatory przednie sprawdzone (sprawne na 75%) Sprężyny świeżo wymienione na oryginalne KAYABA.. i nie mam już pomysłu co może byc Może ktoś z forumowiczów wie o co kaman Dzięki za podpowiedzi Pozdrawiam Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #12 Napisano 28 Stycznia 2010 ooo widze ze kolega wyzej tez ma podobny problem co ja. mam za nisko przód. amorki sa ok. sprezyny jakies czerwone ale wszystko ok podniosłbym sobie przód o jakies 2-3 CM da sie to jakos zrobic bez wymiany spręzyn i amortyzatorów?? PS: w moim albumie widac na 2 zdjeciu jak mała jest przerwa miedzy nadkolem a opona w przodzie. porównac mozna z tyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 28 Stycznia 2010 To wymień springi Innej opcji niema...Czerwone-ciekawe jakie masz.Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #14 Napisano 28 Stycznia 2010 Jesli wymienie spręzyny to czy musze jednoczesnie wymienic amortyzatory?? czerwone..jakies niemieckie mechanik mowil.nie pamietam nazwy chyba cos na K bylo... caly komlet mam na tyle równiez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2010 Czyli jest możliwe obniżenie w Twoim autku skoro z tyłu też są Nie wiem jakie masz amortyzatory-jak by była seria to przy wymianie springów nie musiałbyś ich zmieniać.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #16 Napisano 7 Lutego 2010 Mierzyłem odleglość od sróby dolnego mocowania amortyzatora do kilelicha i w porownaniu z innym passatem mam tylko 1,5cm różnicy.... czy to moze być przyczyną że przód mam tak nisko ? ..... Sam nie wiem czy mam się szykować do wymiany amortyzatorów bo na teście wyszło ze są OK .... ale moze by się podniosł ... Dzieki za podpowiedz Pozdrawiam Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #17 Napisano 17 Marca 2010 Wymieniłem spręzny i amortyzatory i nadal zawieszenie jest NISKO 2 osoby z przodu - przejeżdzam hopka (lezącego policjanta) i uderzam podłogą w niego Może ktoś ma jakieś cenne podpowiedzi dlaczego to bardzo bym prosił Pozdrawiam Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #18 Napisano 17 Marca 2010 dzis wymienialem olej filtry przy okazji zapytalem sie mechanika czy mozna go podniesc.. konkretnie przód -- tak da sie . trzeba wymienic sprezyny i amory aby byl podniesiony. maajeranek to ja nie wiem na jakie wymieniles w takim razie..chyba te same co miales tylko nowe z tego wychodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #19 Napisano 17 Marca 2010 sprezyny dalem KYB a amortyzatory Monroe .....zaczyna wq....mnie ten samochod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #20 Napisano 18 Marca 2010 Wymieniłem spręzny i amortyzatory i nadal zawieszenie jest NISKO 2 osoby z przodu - przejeżdzam hopka (lezącego policjanta) i uderzam podłogą w niego Może ktoś ma jakieś cenne podpowiedzi dlaczego to bardzo bym prosił Pozdrawiam Mariusz Rozumię że wymieniłeś na nowe,pewnie ten sam model springów co miałeś wcześniej w aucie...Na to wskazuje wysokość Twojego zawiasu,przynajmniej z tego co napisałeś.Czy tak?Nie zapominaj że są różne długości i twardości sprężyn do Pasiastego... ---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:51 ---------- zaczyna wq....mnie ten samochod Chętnie go przyjmę Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach