Skocz do zawartości
dzidek1988xx

Falujące obroty AKN - po wymianie rozrządu i filtrów gorzej.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeczytałem kilka tematów związanych z falującymi obrotami, niczego konkretnego nie znalazłem, poza tym większość jest mowa o 1.9. Wcześniej, przed zmianą rozrządu gdy odpalałem autko z rana po nocnym postoju to obroty od ok. 1000 spadały systematycznie w doł, bez falowań choć bardzo powoli, co i tak mi się nie podobało, więc na zmianie rozrządu w zeszłym tygodniu poprosiłem w ASO o sprawdzenie dawek wtrysku dla poszczególnych cylindrów - panowie mi powiedzieli, że wszystko w normie, choć przy badaniu nie byłem. Wracając do teraźniejszości - we wtorek odebrałem auto, wymieniony został rozrząd z pompą wody, olej, wszystkie 4 filtry, w ciągu dnia wszystko cacy, nawet turbinka inaczej świszcze przez zmianę f. powietrza. Jednak problem dotyczy obrotów silnika zimnego, rano :/ teraz to one konkretnie falują, najpierw są powyżej tysiąca, później lekko opadają i nagle zaczynają skakać dosłownie tak jakbym naciskał pedał gazu i puszczał ale rękę, bo noga raczej ciężko byłoby tak :/ zresztą zamieszczam filmik, proszę o obejrzenie całego. Martwi mnie to, autko jeździ zajebi...ście ale te obroty, mogą oznaczać coś niezbyt dobrego... Z góry wszystkim dziękuję.

 

link: [ame]http://rapidshare.com/files/379095672/passatV6obroty.mp4.html[/ame]

 

Ps. wrzuciłem na rapidshare bo mam problemy na youtube - wiem, że to dodatkowy problem ściągać ale wieczorem coś spróbuje innego. Nie mam konta premium na rs, film można pobrać tylko 10 razy dlatego gdy ktoś go ściągnie to proszę o wrzucenie go gdzieś indziej. dziękuje za pomoc

 

link: [ame]http://rapidshare.com/files/379095672/passatV6obroty.mp4.html[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro robilo Ci to ASO - reklamuj usługę. Efekt falowania obrotow jest ewidentny wiec nie bedziesz mial problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało prawdopodobne aby to była ich wina. Pisałem że przed zmiana rozrządu i filtrów problem również występował lecz w mniejszym stopniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwalilbym to na nich :) A tak powaznie to nie wiem co jest odpowiedzialne za utrzymywanie obrotow na biegu jawolym - jest to jakis czujnik. Nie wiem tez jakie jest u ciebie sterowanie gazem,przepustnica itd. Jest bardzo duzo elementow mogacych byc za to falowanie odpowiedzialnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się. Poniżej link

 

[ame]

[/ame]

 

proszę o pomoc ( o ile jest w czym pomagać) znawców i ludzi którzy mają podobne problemy. Pozdrawiam.

 

Ps. To cykanie w tle to spalony przekaźnik od awaryjnych.

Ps2. Możliwe aby jakaś świeca lub świece spaliły się miesiąc od wsadzenia?

(nówki Bosch Duraterm)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obrotomierz faluje, fakt, ale silnik chodzi normalnie, albo źle słyszałem. A to walenie to naprawdę przekaźnik? Nie wiem czy świece mają znaczenie przy obecnych temperaturach..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zle slyszales, silnik takze faluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli korekcje wtryskow masz ok ,proponuje zalac jakis preparat np stp do czyszczenia wtryskow ,objechac cały bak i zobaczyc czy cos sie zmienilo.Jesli nie to czeka cie chyba pompa wtryskowa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik też faluje - dosłownie tak jakbym dodawał gazu. świece? no rano jest temp 3-5stopni więc nie za ciepło. Gdyby siadała pompa wtryskowa to oznak jej zużycia byłoby chyba więcej niż tylko falujące obroty. Prawda? stp lalem 3tys. Temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie do konca jesli nastawnik daje ciala a w tych pompach padaja sterowniki na potege z tego co wiem objaw ktory jest u ciebie moze byc poczatkiem konca pompy :/ choc wcale nie musi... jesli dzieje sie to tylko na zimnym motorze to faktycznie sprawdz swiece zarowe ot chocby dla swietego spokoju i eliminacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silnik też faluje - dosłownie tak jakbym dodawał gazu. świece? no rano jest temp 3-5stopni więc nie za ciepło. Gdyby siadała pompa wtryskowa to oznak jej zużycia byłoby chyba więcej niż tylko falujące obroty. Prawda? stp lalem 3tys. Temu
poczytaj to o swiecach http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14405&highlight=swiece+zarowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojta, ten temat o świecach czytałem już przed wymianą świeć jak i po wymianie, chyba nawet się w nim wypowiadałem. Nic tam dla mnie nie ma, "coś przeoczyłem"? Jak można sprawdzić pompę? Podłączając do kompa raczej nie, prawda? Trzeba ją wykręcać? A może po prostu poczekać aż zaczną się problemy z odpalaniem czy innego oznaki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To doradzi mi ktoś co mogę zrobić z tym problemem? Jak sprawdzić pompę wtryskową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pomóc Ci z tym tematem nie pomogę ale u mnie jest podobny problem, wydaje mi się że nawet trochę gorzej, bo u mnie gdy dojeżdżam na 'luzie' to obrotomierz lata od 0.8 (gdzie wcześniej regularnie był) aż do 0.4! bywa że po 3,4 takich wychyłach się uspokaja, a bywa także że dopiero gdy ruszę dalej. Auto mam już 3 miesiąc, koleś przed zakupem mówił że podobno pomału będzie trzeba świece wymienić, tylko że nic wcześniej takiego się nie działo, a zaczęło gdy ostatnio mi akumulator siadł..

---------------------------------------------------------------------------

Wydaje mi się że znalazłem odpowiedź tutaj 'http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=148&highlight=obrotomierz&page=2' trochę będzie zabawy z tą przepustnica hehe sorki za zamieszanie

Edytowane przez mmaciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a zaczęło gdy ostatnio mi akumulator siadł..

 

sobie poczytaj o adaptacji przepustnicy, być może w tym tkwi problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możliwe. Najgorzej jest na zimnym silniku zauwazylem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze o pomoc mam to samo w moim passacie jezdze od mechanika do mechanika i nic nie wiedza poprostu obraoty mi faluja na zimnym a jak pochodzi z 2 min wszystko wraca do normy czy ktos zna przyczyny prosze o pomoc czekam z gory pozdr

---------- Post added at 02:04 ---------- Previous post was at 02:01 -----

Edytowane przez martinez83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Martinez odpisałem tobie na PRIV, a jeśli chodzi o problem pompy wtryskowej to u mnie to nie jest ona. Miałem ostatnio podłaczany komp pod sterownik pompy (nie komputera) i zero błędów. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie tez mam tez sam problem obroty falują na zimnym a pochodzi 2 min i jest ok vag wykazał zero błędów. Ktoś pomoże??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności