Pierzasty Zgłoś #1 Napisano 17 Kwietnia 2010 Witam. Nie znalazlem wiec pytam. Mam kłopot, chcę wymienić ślizg prawy tylny zderzaka, ale za cholere nie mogę zdjąć zderzaka. Są śruby od dołu trzymające oraz od przodu zderzaka trzymające go do ślizgów. Problem jest w miejsu zatrzasków. Od wewn. strony zderzaka na całej długości jest chyba 6 lub 8 zatrzasków, które ni cholery nie wiem jak odczepić, żeby zdjąc zderzak. Pomożecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #2 Napisano 17 Kwietnia 2010 Prościej będzie jak odkręcisz te 4 śruby w bagażniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierzasty Zgłoś #3 Napisano 17 Kwietnia 2010 Tzn? a to nie są przypadkiem od haka po bokach 2 na kazda strone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #4 Napisano 17 Kwietnia 2010 To sa od zderzaka, bo hak masz razem z belka zderzaka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierzasty Zgłoś #5 Napisano 17 Kwietnia 2010 Ok, wiec jak tylko sobie sam poradze to jade z koksem, dzieki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierzasty Zgłoś #6 Napisano 20 Kwietnia 2010 Uało mi sie wymienić tylny boczny ślizg mocujący zderzak tylny w moim kombi (podejrzewam, że w sedanie bedzie podobnie). Wbrew pozorom jest to bardzo proste i nie potrzeba demontować zderzaka. W celu ułatwienia sobie dostepu należy odkręcic śrubę mocującą zderzak od dołu tuż przy kole. Wewnatrz bagażnika otwieramy schowek boczny i wyjmujemy z nigo wszystko, łącznie z korytkiem, które seryjnie jest tam umiesczane. Mamy na widoku białe osłonki wystające do wewnatrz schowka. Odchylamy na zewnatrz zderzak i cienkim śrubokrętem bądz czymś sztywnym wciskamy do środka kołeczki, które znajdują sie w kołkach rozporowych trzymających ślizg. Na pierwszy rzut oka może ich być nie widać, więc trzeba przetrzeć z kurzu. Kołeczki wyjdą w środku właśnie przez te białe osłonki (kapturki), w których jest schowany kołek rozporowy. Powstanie niestety dziurka po wepchniętym kołku, ale można ich z powrotem użyć. Inaczej sie nie da. Wyjmujemy do zewnatrz kołki rozporowe i tym samym zdejmujemy ślizg. Analogicznie, zakładamy ślizg, wkładamy w otwory kołki rozporowe i wciskamy z powrotem w nie kołeczki, które wycisnęliśmy śrubokrętem do wewnatrz. Zakładamy zderzak w ślizg, mocujemy jedna śruba do ślizgu, a drugą do osłony nadkola na dole zderzaka. Mysle, że może sie przydać, wiec prosze o dodanie do warsztatu. Jest to dość proste więc raczej nie potrzeba fotek, aczkolwiek trafiłem na to przypadkiem bo mało kto o tym wie, nawet dwóch lakierników pytałem, doradzali zdjęcie zderzaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2010 Podepnę się tutaj Po stłuczce mam podgięty do wewnątrz tylny zderzak. Zdjąłem go, zdemontowałem belkę haka, ale za nic nie mogę oddzielić metalowego wzmocnienia od plastiku. Są tam zatrzaski, tylko jak je pokonać nie uszkadzając? Poniżej zderzak z zaznaczonymi zatrzaskami. Chcę zdjąć tą metalową belkę żeby móc naprostować zderzak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2010 Ściśnij te zatrzaski, plastik jest sztywny po tylu latach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mayya Zgłoś #9 Napisano 14 Grudnia 2010 Proszę o podanie numeru części - chodzi o podłużną listwę plastikową (lewą) przykręcaną do karoserii, a służącą do montażu zderzaka tylnego w B4 kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #10 Napisano 14 Grudnia 2010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach