Skocz do zawartości
animalx

Przy raptownym dodaniu gazu dławi się?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zauważyłem,że przy gwałtownym dodaniu gazu auto przydławia się nawet jeśli na postoju,pod maską szybko wcisnę gaz (na lince przy przepustnicy) jest tak samo.Słychać wtedy taki stłumiony,buczący odgłos gdzieś w okolicach filtra powietrza,a bynajmniej tak mi się wydaje.Przepustnica wyczyszczona,świece nowe cewki też raczej ok,przepływomierz mierzy dobrze,sonda również.Sprawdzałem wzrokowo dolot powietrza ,też wydaje się ok(dociągnąłem opaski) i nie wiem co dalej.Pojawiał mi się błąd przekroczenia dawki mieszanki,ale po założeniu gazu już nie wyskakuje.Pali trochę za dużo i w początkowej fazie ruszania nie ma jakiegoś specjalnego odejścia(czasem mam wrażenie,że zwykły 1.9d dałby mi radę ze startu) później jak turbinka załączy jest lepiej.Doradźcie,bo nie wiem jak i co jeszcze sprawdzić lub jeszcze raz sprawdzić.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę brak pomysłów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam pomysł...wyszukiwarka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi,że nic już za bardzo nie mogę znaleźć i dlatego też brak mi pomysłów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem. przy raptownym dodaniu gazu silnik się dławi. Wyjąłem cały kolektor ssący aby sprawdzić czy gdzieś nie ma jakiegoś pękniętego przewodu. Jedyne co znalazłem to uszkodzone cięgło od podciśnienia kolektora ssącego(grucha z boku kolektora).

Po zakupie gruchy i wymianie niestety nic się nie zmieniło:(. Oddaje w tym tygodniu auto do przekładki, po odbiorze zajmę się tym problem...

Jeżeli przez ten czas znajdziesz odpowiedz co powoduję te dławienie daj znać.

Może ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika? Bo pewnie nie obejdzie się bez tego.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Powracając do swojego starego problemu zauważyłem iż przy gwałtownym dodaniu gazu silnik przydławia się. Dzieje się to na benzynie jak i na gazie gdy jest zimny. W miarę rozgrzewania się silnika jest coraz lepiej. Co może być przyczyną takiego zachowania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuje wyczyścić przepustnice i sprawdzić przepływomierz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica czysta jak łza,przepływomierz sprawny,logowany-wskazania dobre.Co dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda posiadam 1,6 ale problem mam identyczny, z tą tylko różnicą, że u mnie przydławia się tylko wtedy gdy pracuje na gazie. NA benzynie tego nie ma i jest to niezależne od temperatury silnika. Byłem u gazownika poprawił, było dobrze kilka dni i dalej jest lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mogę dodać że przy hamowaniu silnikiem na zimnym czuć szarpanie,oczywiście w miarę rozgrzewania się objawy ustępują ale nie w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc po podpięciu pod vag wyszedł błąd z którym się borykałem a który dawno nie występował i myślałem że już będzie wszystko ok-00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent ,no i znowu to samo.Brak mi już pomysłów?!Pozdrawiam.

 

Drodzy Koledzy i Koleżanki czy miał ktoś podobne objawy lub gdzie szukać ich przyczyny.Pozdrawiam.

Edytowane przez animalx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem praktycznie wszystko nie mam pojęcia gdzie mogę jeszcze zajrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź układ dolotowy, może jest gdzieś jakieś pęknięcie, nieszczelność. Obejrzyj interooler czy nie ma w nim dziurki, węże podciśnienia również do sprawdzenia. To samo z całym układem wydechowym. Sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie przy wtryskach i wtryskiwacze też, wyjąć i do sprawdzenia. Przepływomierz też.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności