Gość siwy1981 Zgłoś #1 Napisano 8 Lutego 2007 Witam Dosłownie przed chwilka wrocilem z garażu i uzupełnialem płyn hamulcowy. Poprosiłem brata zeby dolal płynu a ten wlal okolo 100-150ml ale do tego małego zbiorniczka obok zbiornika płynu do spryskiwaczy. Co to wogole jest za zbiorniczek i jakie tego moga byc konsekwencje. U mechanika moge byc dopiero w sobote a jutro przedemna droga około 150km. Mój samochod to Vw passat 1.9tdi 110KM. Co to jest za zbiorniczek i czy nic sie nie stanie jak przejade taka trase???? Please o odpowiedź. Dodoam ze po nalaniu plynu juz przejechalem jakies 4km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 8 Lutego 2007 To jest zbiorniczek z płynem hydraulicznym od wspomagania kierownicy A konsekwencje pomyłki?? Nie mieszałem takich płynów, ale skutki mogą byc następujące (tak mniemam): zatrzeć sie moze pompa wspomagania, oba płyny moga wejść ze soba w reakcję... i nie wiem co jeszcze - ale pomyłka jest z pewnościa fatalna ps: Bolesne to jest - ale ..... WYMIEŃ JAK NAJSZYBCIEJ PŁYN OD WSPOMAGANIA !!! Tylko jeszcze sprawdź jaki kolor tego płynu był - zielony czy czerwony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #3 Napisano 8 Lutego 2007 No to stoisz kolego. Wybij sobie z głowy jutrzejszą jazdę. Pogratulować braciszka Jest lepszy od blondynki i tematu 710 / OIL. Kurde, żeby nie rozróżniać diagramów na nakrętkach to szczyt. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #4 Napisano 8 Lutego 2007 Dosłownie przed chwilka wrocilem z garażu i uzupełnialem płyn hamulcowy. Poprosiłem brata zeby dolal płynu a ten wlal okolo 100-150ml ale do tego małego zbiorniczka obok zbiornika płynu do spryskiwaczy. przyznaj się że sam dolałeś spoko, pomyłka niezła, musiałbyś na szybkości zmienić płyn od wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siwy1981 Zgłoś #5 Napisano 8 Lutego 2007 Ile taka wymiana kosztuje i ile to może potrwać!!! Albo ja jestem daltonista albo ten płyn był żółty???? Taki sam kolor jak od hamulcowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 8 Lutego 2007 No z tego co mi o uszy się obiło to tam koło 2 litrów chyba wchodzi - czyli dwie buteleczki. Nie wiem ile żółty - ale ja za zielony (mineralny) płaciłem 24 zł/szt. Za wymiane ci gość tak do 50 zeta skasuje - chyba, ze sam wymienisz. A jak już HHA wcześniej wspominał - to jeździć na tym co masz teraz - to nie próbuj ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margorz Zgłoś #7 Napisano 8 Lutego 2007 kumpel miał podobna sytuacje - zanim kapnął się ze zły płyn wlewa to dwie pompy uszkodził (lepszy był od blądynki) sugerował bym jeszcze przedmuchanie (przepłukanie) układu aby zminimalizować ryzyko pozostania resztek tej "mikstury" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość diger Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2007 ja wymienilem ten plyn u siebie i z ledwoscia wlazlo mi 1 litr - nawet chyba nie caly - uklad zostal odpowietrony - przedmuchany - i po próbie uzupelniony - a i tak nawet litr nie wszedl - sprawdzalem po wymianie od czasu do czasu czy poziom plynu utrzymuje sie na takim samym poziomie i jest git - czy ja mam jakis mniejszy uklad hydrauliczny - czy co ??? P.S. jak mechanik sie zabieral za wymiane to tez powiedzial ze wejdzie z 1.4-1.8 litra - a tu dupa fakt ze starego plynu zlecialo mi moze z 500ml i byl brązowy jak olej - tak mi sie przynajmniej zdawalo - a ten kórego nalał ( nowy) tez jakis taki brązowawy był - nie zielenoy ani czerwony, w fordzie jak wymienialem to faktycznie czerwien az biła w oczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefano Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2007 Mało ci zleciało bo nie zeszło z tłoczyska, trza poluzzować jeszcze te dwie rurki co idą do obudowy tłoczyska i poruszać kierownicą w jedną i wdrugą stronę do oporu, kilka razy, to zleci to co ci brakowało. Czyżby następna pomyłka ?! Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siwy1981 Zgłoś #10 Napisano 9 Lutego 2007 Witam Dzis rano odwiedzielem mechanika i kosztowało mnie to 60zl za wymiane i 65 zł za 2litry płynu. Digger masz racje tam wchodzi nie cały litr, ale mechanik kazal mi kupic 2litry. Najpierw wylal stary plyn, przedmuchał całą instalacje, potem tym dodatkowym litrem przelal caly układ i znowu przedmuchal i na końcu zalal świerzutkim płynem i to na tyle. Podczas zalewania uruchomiłem silnik i kazal mi pokrecic kierwonicą . I tyle sie z tego nauczylem i jestem bogatszy o nowe doświadczenie i biedniejszy o 125zl Dzieki wszsytkim za pomoc i pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #11 Napisano 9 Lutego 2007 iiii tam..Moja kumpela(nonblondie) wlala 5 ltr plynu do spryskiwaczy(zimowego) do......wpustu oleju .Bylo to w motorze 2,5 TDS(BMW) Nastepnie uruchomila i odjechala.Udalo sie zrobic na tym cale 5km. Co dziwne ,silnik potem nie wymagal remontu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czesiek_nh Zgłoś #12 Napisano 9 Lutego 2007 iii tam..Moja kumpela(nonblondie) wlala 5 ltr plynu do spryskiwaczy(zimowego) do......wpustu oleju .Bylo to w motorze 2,5 TDS(BMW) Nastepnie uruchomila i odjechala.Udalo sie zrobic na tym cale 5km. Co dziwne ,silnik potem nie wymagal remontu _________________ O takich pomysłach, to ja jeszcze nie słyszałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach