murawpio Zgłoś #1 Napisano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam. Czy układ paliwowy odpowietrza się sam? Jeśli nie to czy można to zrobić samemu? Edytowane 21 Listopada 2011 przez murawpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #2 Napisano 8 Kwietnia 2010 Nie można doprowadzać do tak niskiego poziomu paliwa , bo padnie pompa paliwowa. Układu się nie odpowietrza, bo to nie diesel. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #3 Napisano 8 Kwietnia 2010 A moze poprostu nie sciaga paliwa do zera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #4 Napisano 8 Kwietnia 2010 Nie można doprowadzać do tak niskiego poziomu paliwa , bo padnie pompa paliwowa.Układu się nie odpowietrza, bo to nie diesel. Pozdrawiam. A skąd wiesz że tam są 4 litry ? jeśli faktycznie są to musisz odjechać Kolego a gdzie wyczytałeś że dizle się same odpowietrzają ? Bo to dla mnie nowość ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:33 ---------- A i w sprawie tego odpowietrzenie jest jedna metoda stosowana przez mechaników po wymianie filtra paliwa jak auto nie chce zaskoczyć ale nie jest ona humanitarna Należy wcisnąć plaka do przewodu którym leci powietrze do silnika oczywiście za filtrem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1980 Zgłoś #5 Napisano 8 Kwietnia 2010 Przy wymianie filtra paliwa wystarczy kupić paliwa na stacji z literek w czystą butelkę zalać filtr i niema żadnego problemu z odpaleniem. Diesel też się sam odpowietrza, wymieniałem filtr paliwa i go nie zalałem i odpalił tylko po prostu trochę dłużej to trwało i trzeba go bardziej męczyć rozrusznikiem, ale także zaskoczy jak nie to pompa wtryskowa jest do d...y. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2010 Diesel też się sam odpowietrza, wymieniałem filtr paliwa i go nie zalałem i odpalił tylko po prostu trochę dłużej to trwało i trzeba go bardziej męczyć rozrusznikiem, ale także zaskoczy jak nie to pompa wtryskowa jest do d...y. I tu sie z Tobą zbytnio nie zgodzę, pompa w dieslach jest smarowana paliwem, i jak bedziesz krecił sobie bez paliwa to ją w końcu zatrzesz, lepiej poluzować przewody do wtrysków żeby jak najszybciej paliwo dotarło do pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1980 Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2010 Zgadza się że jest smarowana paliwem ale lepiej jest zalać filtr paliwem jak luzować przewody paliwowe wg mnie to jest najlepszy sposób i najbezpieczniejszy dla pompy wtryskowej. A samostart odradzam widziałem co potrafi takie cudo narobić z silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #8 Napisano 8 Kwietnia 2010 Ale z drugiej trony to pomyśl na jakim poziomie w baku znajduje się pływak jeżeli nawet są tam te cztery litry(chociaż nie wierzyłbym VAG-owi tak do końca) więc bardzo łatwo może zassać powietrza.... Proponowałbym zalać więcej paliwa do baku a i do filterka też bo z doświadczenia wiem jak już tu koledzy pisali że się sprawdza,a zawsze w dieslach wymieniam filterek paliwa,zalewam go do pełna i jak najszybciej zakładam przewody żeby się to paliwo nie cofnęło do baku i pali na dotyk i nawet nie parsknie Pozdrawiam ---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:32 ---------- A co do paliwa to bardzo różnej jakości mamy na różnych stacjach a nie wiadomo też co miałeś na dnie w baku może Ci po prostu syf zassał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ja.Krzysiek Zgłoś #9 Napisano 9 Kwietnia 2010 Wymieniłem ostatnio filtr paliwa w 1.8 benzyna. NA pewno się zapowietrzył bo wyleciało z przewodów z pół litra. ale po założeniu nowego za trzecim razem zaskoczył i już nie zgasł. Trwało to może ze 30 sekund. Może masz problem z czymś innym. Kiedyś padła mi pompa paliwa w scenicu. Objawy były takie, że raz odpalał, a raz nie. Aż e końcu nie odpalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach