Skocz do zawartości
Gość agusia102

Automatyczna skrzynia biegów - silnik 90 KM nie za słaby?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość agusia102

Jestem tu nowa, od dwóch dni studiuję to forum by znaleźć odpowiedż : kupić nie kupic.

A więc tak mamy do kupienia passata kombi 1,9TDI 90KM z automatyczną skrzynią biegów, rocznik1999, no i właśnie czytając trochę to fotum martwi mnie to 90Km, czy oby nie za mułowate. Może własciciele tych aut mi cos poradzą i napisza jak się tym jeździ.

Aga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Ci, któzy mają 90KM to z miejsca robią modyfikacje i podniesienie mocy.

Z 90-koni wskakują na 120-koni i można jeździć ale to kosztuje z 1000zł najmniej.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
martwi mnie to 90Km, czy oby nie za mułowate

 

Oj owszem - muł jakich mało :rotfl: ale jak wspomniał kolega hha, lekka modyfikacja silniczka i będzie dobrze.

Ja już się nie mogę doczekać wiosny, kiedy to planuję podnieść moc w swoim pasku. :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość phans

90km z reczną szkrzynią biegów to może mieć ponad 13 s do setki ale z automatyczną skrzynią z 15 sek a taka wartość to już jest wg mnie mułowata.

Ja mam ok. 12 s.(fabrycznie 12,4) do setki i nie zdecydowalem sie na tuning bo tyle mocy mi wystarcza na jazdę po warszawie i okolicach (samochod rodzinny i przeważnie brak długich tras) :-)

 

Co do tuningu z automatyczną skrzynią to najpierw sprawdź w firmie tuningowej na ile mogą ci go podkręcić. Aha - znajdź inf. dot. serwisowania i zawodności automatycznej skrzyni 90km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach