Skocz do zawartości
hatysz

Demontaz skrzydel wycieraczek / wymiana podszbia passat b6

Rekomendowane odpowiedzi

Musze wymienic lewa czesc podszybia (od str kierowcy). Musze do tego zdemontowac skrzydla wycieraczek i tu jest problem bo po odkrecenu srub okazalo sie ze sa bardzo mocno osadzone, wiec jak je zdemontowac zeby nie uzkodzic szyby itd it. Moze powinienem sie czegos jeszcez wystrzegac? Porsze o porady koledzy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego potrzebny ci specjalny ściągacz. Są dostępne na allegro. Mam nadzieję że wiesz jak ustawić wycieraczki w tryb serwisowy ? Wyciągasz kluczyk i pukasz w dźwignię wycieraczek w dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info! nawet nie iwedialem o trybie serwisoym wycieraczek heheh :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inaczej nie na się wymienić piór. Jak pukniesz dzwigienkę w dół to "staną dęba", jeśli zakończysz pracę z nimi, wkładasz kluczyk i jeszcze raz pukasz w dół. Wycieraczki połozą się w pozycję 0. Jako ciekawostkę dodam, ze jak otworzysz maskę to wycieraczki nie działają. Nawet jak jest zamknięta na 1wszy zamek.

 

Wniosek taki, jesli bawisz się wycieraczkami to lepiej kluczyka do stacyjki nie wkładaj. Zawsze to bezpieczniej dla maski i szyby ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inaczej nie na się wymienić piór. Jak pukniesz dzwigienkę w dół to "staną dęba"

Co oznacza "staną dęba"? Czy mają się przesunąć do pozycji pionowej na szybie czy może mają się lekko unieść w pozycji spoczynku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mają się przesunąć do pozycji pionowej

 

dokładnie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie aja mam pytanie czy istnieje jakiś sposób zresetowania lub ustawienia wycieraczek ponieważ ustawiając 1 położeniu w górę gdzie maja działać z sensorem który jest na szybie zaczynają mi wtedy wariować w czasie deszczu, działają jak chcą przełączanie czułości na manetce nic nie pomaga

-przy niedużym deszczu i wolnej jeździe 2-3 razy ruszą z przerwami a później najczęściej wskakują na najwyższe obroty i chodzą cały czas -nie mam już siły do nich (nie ma jak to w starym poczciwym b5 z 1999 roku gdzie była czasówka a nie sensor).proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności