kaduceusz Zgłoś #1 Napisano 9 Marca 2010 po wymianie przegubu z prawej strony napotkałem na problem a mianowicie półoś mi wypada z przegubu i niewiem co jest nie tak czy podczas wymiany moglem przeoczyć jakąś czynność i dlatego tak się dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 9 Marca 2010 po wymianie przegubu z prawej strony napotkałem na problem a mianowicie półoś mi wypada z przegubu i niewiem co jest nie tak czy podczas wymiany moglem przeoczyć jakąś czynność i dlatego tak się dzieje tak... zawleczkę mogłeś uszkodzić (albo założyć starą) i teraz jak nabijesz przegub na półoś, to będzie wypadać na zakrętach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaduceusz Zgłoś #3 Napisano 9 Marca 2010 czy zamiast tej zawleczki moge uzyć obejmy dokręcanej chodzi mi oto czy nie bedzie kolidować podczas obracania się?? nie mam mozliwości kupna nowej zawleczki ponieważ jestem zagranicą a oni tutaj wiedzą tylko co to jest komplet czyli musiałbym kupic drugi raz przegub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LUCAS_KA Zgłoś #4 Napisano 9 Marca 2010 w serwisie vw kupisz zawleczke. Zakładasz nową, dokładnie nabijasz przegub ( GŁĘBOKO) i nie ma praw wypadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #5 Napisano 9 Marca 2010 Nie możesz,bo to jest pierścień który znajduje się w rowku na półosi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #6 Napisano 16 Września 2011 (edytowane) odgrzewam kotleta i pytam czy gdzieś można kupić ten pierścień zabezpieczający półoś przed wysunięciem z przegubu ? kurde pękła mi jak zdejmowałem przegub żeby wymienić osłone a w zestawie z osłoną nie było tego i miałem problem bo w ASO sam pierścień nie występuje jedynie w zestawie z osłoną za jedyne 100 zł na allegro szukałem ani jednej sztuki na szczęście znajomy mechanik poratował mnie za piwko ale chce kupić na zapas bo jeszcze raz bede zdejmował ten jeb... przegub Edytowane 16 Września 2011 przez Ziewal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #7 Napisano 16 Września 2011 http://www.lozyska-akcesoria.pl/index.php?kategoria=6&PHPSESSID=343fb8pp1v6anco778cun9qel6 Będziesz potrzebował tylko wymiary, ale myśle że wiesz gdzie spytać dziwne że w motoryzacyjnych takiej części nie mają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #8 Napisano 16 Września 2011 dzięki Piotr ale to nie takie proste bo trzeba to dobrze zmierzyć a ja nie mam jak np obwodu zmierzyć a chodzi mi dokładnie o takie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #9 Napisano 16 Września 2011 (edytowane) miałem problem bo w ASO sam pierścień nie występuje jedynie w zestawie z osłoną za jedyne 100 zł Dziwne(nie mówię ,że nie prawdziwe) ale Etka podaje nr i cenę,a gwiazdka(*)przed nr-em mówi,że jest to część oferowana RÓWNIEŻ w zestawie naprawczym... Edytowane 16 Września 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #10 Napisano 17 Września 2011 tak ale zestaw naprawczy kosztuje w ASO około 100 zł więc lekka przesada a w zestawach tańszych z allegro tej zawleczki brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #11 Napisano 17 Września 2011 tak ale zestaw naprawczy kosztuje w ASO około 100 zł więc lekka przesada a w zestawach tańszych z allegro tej zawleczki brak Chyba mnie nie zrozumiałeś...z Etki wynika,że ta część jest dostępna, osobno i w zestawie naprawczym.Zestaw Lobro kupiony w sklepie-35zł(oczywiście komplet, z tym zabezpieczeniem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #12 Napisano 17 Września 2011 Chyba mnie nie zrozumiałeś...z Etki wynika,że ta część jest dostępna, osobno i w zestawie naprawczym.Zestaw Lobro kupiony w sklepie-35zł(oczywiście komplet, z tym zabezpieczeniem). 35 to nie 100 więc juz lepiej a co do zawleczki to w ASO gość powiedział mi że tylko z zestawem naprawczym więc chyba w poniedziałek zadzwonie do innego ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #13 Napisano 17 Września 2011 Ostatnio wymieniałem kompletny przegub, wydaje mi się, że był również ten pierścień którego nie wymieniałem. Jutro sprawdzę w garażu jak mam to odsprzedam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #14 Napisano 17 Września 2011 dzieki Darek ale ja juz mam i chciałem na zapas kupić ale Tomek napisał że samą dostane w AS0 więc spoko znajde gadzine gdzieś w końcu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #15 Napisano 17 Września 2011 dzieki Darek ale ja juz mam i chciałem na zapas kupić ale Tomek napisał że samą dostane w AS0 więc spoko znajde gadzine gdzieś w końcu Jedziesz do ASO i bez problemu zamawiasz koszt tego to 1.70 ja tyle płaciłem w ASO w WAWIE. POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
89Bartezz Zgłoś #16 Napisano 18 Września 2011 Jak ktoś chce to została mi gdzieś ta spinka albo i 2 bo wymieniałem oslony przegubów i były gratis. tylko muszę poszukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #17 Napisano 19 Września 2011 no dobra w innym ASO w Sopocie u Gajosa okazało się że faktycznie można kupić same zabezpieczenie koszt 4,80 zamówiłem dwie na zapas numer części to 441 407 297, dzięki za pomoc chłopaki a Plichte będę omijał szerokim łukiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3kreciki Zgłoś #18 Napisano 20 Września 2011 Panowie miałem podobny problem. Okazało się że mechanik (jakaś niemota) który wymieniał przegub odwrotnie założył profilowaną podkładkę (lekko stożkowata nasuwana na półoś i dociśnięta przegubem) i to właśnie ona była przyczyną wypadania półosi z przegubu podczas mocniejszego skrętu kół np. na parkingu a zawleczka była ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #19 Napisano 26 Września 2011 no i du.pa bo pierścień nie jest okrągły tylko jakiś dziwny a po dokładnym sprawdzeniu w etce ma być ten N90818201 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #20 Napisano 27 Września 2011 Ten pierścień nie powinien być okrągły, bardziej w kształcie litery " C " . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach