Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

sachs kayba

Nie przypominam sobie, żeby te firmy bawił sie w takie pierdoły

Co do Lemfondera to sie zgodzę a oprócz tego to Febi.

wymieniał ktoś

Na forum jest foto porada jak się te "cuda techniki" wymienia, poszukaj i poczytaj;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja maialem Febiego 5 lat jezdzily i sprzedalem potem belke i jezdza jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniał ktoś jakiej firmy polecacie chciałbym to zrobić i mieć święty spokój tylko takie znalazłem na allegro co powiecie?
Lemfonder kolego najlepsze albo Corteco.A tu masz filmik jak się wymienia expresowo tuleje

 

---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:25 ----------

 

Dodam tylko że tuleja była w zamrażarce na noc a belka jak widać podgrzana palnikiem.Super sprawa i nawet nie trza wyciągać belki.Wcześniej miejsce osadzenia tulejki wyczyszczone ładnie żeby zadr nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lemforder i po klopocie. co do filmiku to wlozenie nie jest megatrudne przydalby sie filmik jak wyjąć stare

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lemforder i po klopocie. co do filmiku to wlozenie nie jest megatrudne przydalby sie filmik jak wyjąć stare

wycinasz nożem lub wypalasz środek gumowy a dalej to już młotek.Dodam tylko że wyciągałem je za pomocą śrubokręta i młotka wbijając śrubokręt miedzy tuleje a ściankę gdzie jest osadzona.Zaginałem tuleje do wewnątrz z 2 stron a jak jest juz zagięta to delikatnie młotkiem i idzie jak masełko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tdi1982 dobrze gada ;),jesli mocniej przyrosly to po usunieciu resztek gumy mozna przeciac pierscien zewnetrzny brzeszczotem i wtedy srubokretem zaginac do srodka-tez to przerabialem...co do wsadzenia nowych to wytoczone 2 miseczki stalowe,pret gwintowany M10 i dwie nakretki z podkladkami i wciskasz poprzez gwint

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić także tuleje firmy Moog.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tdi1982, jakiej firmy zakładałeś silentblocki?

szukałem i znalazłem tylko dwuczęściowe a ty jak widzę dorwałeś takie w jednym kawałku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukałem i znalazłem tylko dwuczęściowe a ty jak widzę dorwałeś takie w jednym kawałku?

Poszukaj w IC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tdi1982, jakiej firmy zakładałeś silentblocki?

szukałem i znalazłem tylko dwuczęściowe a ty jak widzę dorwałeś takie w jednym kawałku?

W passacie B3 i B4 w tylnej belce są montowane dwuczęściowe tulejki, wymiana nie jest aż tak trudna. Samo wyjęcie ich z racji tego, że są podwójne jest najłatwiejsze( dwa strzały w kołnierz tulejki i po niej ). Wystarczy dobry młotek i jakaś przedłużka, natomiast wciśnięcie nowych to już zabawa:) Bez kanału lub podnośnika nawet bym się za to nie brał, chyba że mamy ochotę wyciągnąć całą belkę na zewnątrz. Belka na filmiku jest z golfa 3 tam były pojedyncze tulejki, tam to trzeba było się namachać młotem, żeby ją wyciągnąć:) Patent z włożeniem zaj...sty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tdi1982, jakiej firmy zakładałeś silentblocki?
bo to jest akurat belka od Golfa 2
Patent z włożeniem zaj...sty
mówię wam że na aucie bez wyciągania belki można to zrobić tym sposobem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli auto do góry i belkę odkręcam tylko przy tulejach a na amorach sobie wisi i wtedy działam tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na amorach sobie wisi i wtedy działam tak?

Odkręcasz amora przy belce i wtedy sobie działasz ;) Tylko uważaj, żeby nie zerwać przewodów hamulcowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli auto do góry i belkę odkręcam tylko przy tulejach a na amorach sobie wisi i wtedy działam tak?
Amorki też trzeba odkręcić, żeby belka odpowiednio nisko opadła. Belkę wtedy trzeba zabezpieczyć kobyłką, żeby nie zerwać przewodów hamulcowych i dobrze jest też usunąć zabezpieczenia (blaszki) trzymające przewody przy belce lub całkowicie je rozłączyć- dojdzie odpowietrzanie hamulców. Wtedy uzyskamy jeszcze dodatkowych kilka centymetrów do opuszczenia zawieszenia, a i przewody nie będą aż tak napięte. Edytowane przez darkaz1250

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak nie odkrece amorów to nie opadnie wystarczająco?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem bez odkręcania, potrzebny kanał i można to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak nie odkrece amorów to nie opadnie wystarczająco?

Robiłem bez kanału dwa razy, ale bez odkręconych amorów nie opuścił bym belki na tyle żeby wybić i wprasować nowe tuleje. W pracy zrobiłem sobie fajny przyrząd do wprasowania tulei

 

zdjcie004nz.th.jpg zdjcie005sj.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na upartego to nie potrzeba kanału... Odkręcasz śrubę od gumy, śruby od amorów i jazda;) Ja wymieniałem jak samochód był na lewarku, bez kanału;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności