Skocz do zawartości
Gość kojot

odglos przelewajacej sie wody w kratakach nawiewu powietrza?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kojot

witam, mam pytanie co to moze byc ze slysze jak woda sie przelewa w kratkach nawiewu powietrza na radiem ...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracująca klimatyzacja

W ostateczności stojąca woda w komorze akumulatora z powodu zapchanego odpływu pod aku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kojot

Ale klima nie chodzila, zaraz sprawdze co z ta woda tam jest ...dzieki za info ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U kilku z nas takie bulgotanie, przelewanie było objawem padniętej uszczelki pod głowicą.

Płynu Ci czasem nie ubywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyszekwww
U kilku z nas takie bulgotanie, przelewanie było objawem padniętej uszczelki pod głowicą.

Płynu Ci czasem nie ubywa?

 

 

 

A ja słysze takie bulgotanie i ubywa mi plynu chlodniczego, takie bulgotanie slysze zaraz po odpaleniu i przy wiekszych obrotach albo przy przechodzeniu obrotow, co to moze byc i jak sie tego pzobyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to moze byc i jak sie tego pzobyc

No tak jak pisałem - stawiam na szkodzoną uszczelkę pod głowicą. Tylko wymiana.

Ale sprawdź oczywiście czy gdzieś z układu nie leci. A węże układu chłodzenia twarde?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja słysze takie bulgotanie i ubywa mi plynu chlodniczego, takie bulgotanie slysze zaraz po odpaleniu i przy wiekszych obrotach albo przy przechodzeniu obrotow, co to moze byc i jak sie tego pzobyc

 

miałem to samo, ale tylko przez jakieś 5 minut... a stało się to po wymianie czujnika tepmeratury cieczy chłodzące, do obiegu dostało się troche powietrza podczas wymiany i tak sobie bulgotało chwile, ale po paru kilometrach już wszystko zamilkło...

 

sprawdź wężyki które idą od zbiorniczka, może któryś przepuszcza i przez to ubywa Ci płynu i do układu dostaje się powietrze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arq

Mam identycznie , tez od czasu do czasu musze z 0,5l dolac, weze zawsze twarde , co ciekawe zrobilem z tym tak z 80.000KM !!! i dalej to samo , termostat wymieniony juz dawno temu , jesli to uszczelka to jak dlugo da się na tym jeździć ? :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam identycznie , tez od czasu do czasu musze z 0,5l dolac, weze zawsze twarde , co ciekawe zrobilem z tym tak z 80.000KM

Ja zrobiłem tak kilka tysięcy - na krótkich trasach (do 100 km) też dolewałem tak jak Ty, ale po dystansie ok. 600 non stop zapaliła mi się kontrolka płynu - wtedy już więcej.

jesli to uszczelka to jak dlugo da się na tym jeździć ?

Im szybciej to naprawisz tym lepiej, inczej można załatwić głowicę, a to już koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ten odgłos słysze jak dojade na miejsce i zgasze silnik, słychać go jeszcze przez kilka sekund, a płynu nie ubywa wcale :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kojot

ktos kiedys napisal ze chyba ten typ tak ma ...zreszta juz przestalo sie przelewac wiec nie wiem skad przyszla mysl na wymiane uszczelki pod glowica ..pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słysze takie bulgotanie i ubywa mi plynu chlodniczego, takie bulgotanie slysze zaraz po odpaleniu i przy wiekszych obrotach albo przy przechodzeniu obrotow,

U mnie nie ubywa, ale bulgotanie zaczelo wystepowac od razu po wymianie termostatu. Szczegolnie slyszalne przy zmianie obrotow silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie nie ubywa, ale bulgotanie zaczelo wystepowac od razu po wymianie termostatu. Szczegolnie slyszalne przy zmianie obrotow silnika.

 

Układ chłodzenia jest odpowietrzony po wymianie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Układ chłodzenia jest odpowietrzony po wymianie

Zastrzel mnie ale nie:)

Po zlozeniu pozniej poczytalem jak sie odpowietrza i nie chcialo mi sie w to bawic.

Po zatym czytajac porady odnosnie termostatu.czujnika temp uzytkownicy pisali ze uklad sam sie odpowietrzy.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastrzel mnie ale nie:)

Po zlozeniu pozniej poczytalem jak sie odpowietrza i nie chcialo mi sie w to bawic.

Po zatym czytajac porady odnosnie termostatu.czujnika temp uzytkownicy pisali ze uklad sam sie odpowietrzy.

 

Może w Twoim przypadku jest inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam tak samo przy zmianie obrotów i jak to sprawdzic czy to uszczelka pod głowica czy coś innego płynu nie ubywa ale w naczynku wraz zbiera sie powietrze moze ktos cos doradzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam tak samo przy zmianie obrotów i jak to sprawdzic czy to uszczelka pod głowica czy coś innego płynu nie ubywa ale w naczynku wraz zbiera sie powietrze moze ktos cos doradzi

 

całkowicie zimny silnik, najlepiej po nocy -> odkręcasz korek i zakręcasz,

potem troche poużywać autka i odstawić na noc.

całkowicie zimny silnik -> odkręcasz korek, jeżeli jest nadciśnienie to znaczy że kompresja dostaje się do układu chłodzenia, innej możliwości nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie u mnie po nocnym staniu cisnienia brak w ukladzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość miodek44

witam, zgadzam sie z opinia, ze to uszczelka pod glowica raczej na 100% gdyz mialem takia same objawy wczesniej i okazalo sie, ze padla w/w uszczelka

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odwiedziłem dzisiaj fachmena i zrobił pomiar w zbiorniczku zawartosc spalin okazuje sie ze sie nie przedostaja podmieniłem korek i jest tak samo czyli jak sie przelewało tak sie przelewa moze to stadium poczatkowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności