53th Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2010 Witam. Dzis wkoncu wziolem sie za wymiane uszczelki pod miska olejowa.Po kilku dluzszych chwilach udalo mi sie wkoncu zrzucic miske.Okazalo sie ze mam zalozona pelna,gumowo-metalowa uszczelke.A nowa jest...mysle ze z korka:pCo wazne jest tez bardziej cienka i nie pelna. i teraz pytania... 1.Czy ta nowa jest dobra?? 2.Czy grubosc starej uszczelki mogla wplywac na chwilowe zapalanie sie kontrolki oleju?? 3.CZEMU MAM NATRYSK NA DENKO TLOKA W SILNIKU 1Y?? 4.Czy moze byc to przyczyna strasznego mulenia???(kompresja, silnik turbo bez turbo;)) Pozdrawiam Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2010 Czemu tak się dziwisz? Natrysk na denko tłoka jest po to żeby go chłodziła dodatkowa dawka oleju. Co ma wspólnego "mulenie" silnika z dodatkowym natryskiem oleju na denko tłoka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
53th Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2010 Ano dziwi mnie to bo w ksiazce pisze ze tylko doladowane silniki maja natrysk na denko tloka...i wiem do czego ono sluzy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2010 Jeśli już to jest NAPISANE. W silniku 2E, który miałem w vento także był natrysk oleju na denko tłoka. Jeśli chodzi o tą uszczelkę to rozumiem, że zmieniałeś ją bo przepuszczała olej. Dziwi mnie pytanie dlaczego nowa uszczelka ma być zła? Chyba tylko dlatego, że jest od innego modelu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2010 1.Czy ta nowa jest dobra?? Powinna być dobra. 2.Czy grubosc starej uszczelki mogla wplywac na chwilowe zapalanie sie kontrolki oleju?? Nie. 3.CZEMU MAM NATRYSK NA DENKO TLOKA W SILNIKU 1Y?? Tego akurat nie wiem. Nie zawsze to co w książce jest zgodne z prawdą. 4.Czy moze byc to przyczyna strasznego mulenia???(kompresja, silnik turbo bez turbo) Nie. 68 KM więc szału nie będzie. Ot taki traktorek - ale nie do zajeżdżenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
53th Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2010 Dobrze..wiec w ksiazce jest NAPISANE ze 2e ma natrysk na denko tloka.Wiec mnie to nie dziwi.Wazniejsza jest dla mnie kwestia uszczelki poniewaz stara byla z blacha spietrzajaca,a nowa ktora sprzedano mi w sklepie DO TEGO MODELU tej blachy nie posiada...uszczelka tylko po obwodzie.I tak powodem wymiany byl wyciek.Jakbym mogl kupic taka sama uszczelke jak stara to niezakladal bym watku. Poprawniej nie moge:dolamam Pozdrawiam Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2010 Uszczelka metalowo gumowa czy tylko gumowa to różnica tylko cenowa. Ta z blachą ma zaletę tego typu, że nie pozwala gumie rozłazić się na boki i źle dopasować do podłoża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
53th Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2010 Wiec zakladam korkowa:lol DZieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2010 Nie chodzi o wkładkę metalową w uszczelce tylko o blachę ograniczającą falę oleju. Gość w sklepie wciska ci uszczelkę od 1.6td która nie ma tej blachy. W 1.9 powinna być. Miska jest praktycznie taka sama - myślę że chodzi o odmę która w 1.9 jest umieszczona obok miski i bez tej blachy będzie tam wywalać olej. ---------- Post added at 20:02 ---------- Previous post was at 20:01 ---------- 3.CZEMU MAM NATRYSK NA DENKO TLOKA W SILNIKU 1Y??Chyba większość 1Y go ma mimo obiegowej opinii że nie nawet edward mówi że był fabrycznie montowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
53th Zgłoś #10 Napisano 3 Marca 2010 Gosc w sklepie juz dawno wcisnal mi ta uszczelke..niby wedlug ksiazki:debil.Teraz juz nie wiem czy ja zakladac.Musze miec 100% pewnosci ze bedzie spoko.Jutro zadzwonie do znajomego mech.Mam nadzieje ze rozwieje watpliwosci:D pS.Niedawno rozkladalem SB i uszczelka wlasnie byla po brzegach. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin16 Zgłoś #11 Napisano 3 Marca 2010 tak jak właśnie napisał kolega ormowiec jest przekładka blachy można dać dwie uszczelki zwykłe i między nie tą przekładke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiskater Zgłoś #12 Napisano 3 Marca 2010 ja w swoim zalozylem jedna zwykla uczelke gumowa bez tej blachy i jak dotad nie zauwazylem zadnych negatywnych tego skutkow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
53th Zgłoś #13 Napisano 3 Marca 2010 Dzieki!Na taka odpowiedz czekalem:D Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin16 Zgłoś #14 Napisano 3 Marca 2010 tylko to nie pomaga jak lubisz szybciej pojeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #15 Napisano 3 Marca 2010 Uszczelka z blacha troche kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #16 Napisano 3 Marca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19842&highlight=uszczelka+blacha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel89 Zgłoś #17 Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) Do 1Z, Elring met-gum 85zł, wczoraj wymieniałem, tyle że płaska, tylko na rant miski. Edytowane 3 Marca 2010 przez Daniel89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #18 Napisano 4 Marca 2010 Sam niedawno wymieniałem uszczelkę pod miską. Z zakupem nowej uszczelki poczekałem do czasu zdjęcia miski. Były uszczelki z blachą spiętrzającą aby olej się nie chlupał zbytnio i aby w skrajnych przypadkach pompa oleju nie pracowała na sucho i zwykłe uszczelki tylko po obwodzie. U mnie nie było tej blachy ale na koszu ssącym pompy miałem założony deflektor (takie skrzydełka, które robią mniej więcej to samo co ta blacha). W sklepie miałem do wyboru uszczelkę tekturową za 12 zł lub gumowo metalową za 60 zł. Jako że odkręcenie miski to jest jednak trochę roboty to kupiłem gumowo-metalową. Bez silikonu, i trzyma już dosyć długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach