cienio Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2010 Witam was.pisze bo szukam i nic konkretnie nie znalazłem, a ręczę mi opadają ,,,mam passat b5 1.6 ahl,,sekwencja, i tak z wolnych obrotów jak daje gazu łapie dola i dopiero chodzi..za każdym razem łapie dola i chodzi już na obrotach.obroty falują,a przyspieszenia zero trzeba dawać na obroty o mniejsza polowe ma przyspieszenie,,podpinałem pod vag i pokazało mi błąd 520 przeplywka i 537 sonda lambda wymieniłem przepływomierz kupiłem od kumpla ale od 1.8 silnika mówił ze będzie dobry ale znów wpiąłem pod vag i znów przeplywke pokazuje mi patrzyłem tak 3 razy..sondę dzisiaj wymieniłem na 2.dalej tak samo ..z dialem przepustnice 2 razy ale jak wkładałem nie smarowałem silikonem może zrobiłem, błąd może łapie tam powietrze lewe.sprawdziłem wszystkie rury od filtra.jak idzie rura od filtra powietrza co zasysa powietrze miałem gąbkę włożona teraz ja wy jolem.na paliwie troszkę lepiej z obrotami ale tylko troszkę a mul tez jest.i jak odepnę wtyczkę od przepływomierza jest lekko lepiej z obrotami jakby miał troszkę większa sile.co to może być za powód..czy przeplywka jest źle do brana do mojego silnika czy tez walnięta jest..czy to przepustnica może robić ze nie mam kopa.a jeszcze do kolektora ssącego jest wpięty jakiś czujnik odpinam wtyczkę i chodzi tak samo.ale vag nic nie pokazał o czujnikach..kolektor mam aluminiowy.,,,a co to znaczy bo vag tak pokazał,,,520 przepływomierz powietrza g70/g19 czujnik przepływu masy g19 i g70...i lambda 537 regulacji z sonda lambda kontrola czujnika tlenu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 2 Marca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74416&highlight=520+przep%B3ywomierz+powietrza+g70%2Fg19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #3 Napisano 2 Marca 2010 :Dwitam ja tez tak miałem i okazało się ze jednak przepłyka a sonde wymieniłem niepotrzebnie i jusz chciałem oddać do sklepu ale jusz niechcieli jak by kolega potrzebował to mam hahaha:637: ---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:58 ---------- aha i jeszcze przepustnice musiałem wymienić tesz wiem kto ma tanio hahaha:637: ---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 20:59 ---------- na 100% przepływke masz zła jusz sam to przerabiałem mi dopiero 3 trafiła się ok ciężko znaleść dobrą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #4 Napisano 2 Marca 2010 A pytanie co do tej przepustnicy jak ona jest walnięta to nie będzie mocy? Czy tylko problemy z obrotami...? ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:10 ---------- Jaka cena za przeplywke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #5 Napisano 2 Marca 2010 problem z obrotami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #6 Napisano 2 Marca 2010 Dzięki wam już zamówiłem przeplywke na allegro wymienię i zobaczymy co i jak.dam znać.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #7 Napisano 2 Marca 2010 ja płaciłem 150zł za przepływke i spokój mam ale na zapas tesz mam haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #8 Napisano 2 Marca 2010 Ja kupiłem teraz za 100zl zobaczymy co dalej...a tamta oddam mu jak nie pasuje od 1.8 do 1.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szycha903 Zgłoś #9 Napisano 16 Maja 2011 witam też mam podobny problem . mam na 100% walniętą przepływkę ale mam taki efekt jak jadę 90km/h to tak co 10s co 5s szarpie go i jest strasznie zmulony . raz odpalę jadę jest ok a czasem robi się strasznie mulasty i długo tak jeżdzi co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #10 Napisano 16 Maja 2011 (edytowane) najlepiej logi dynamiczne zrób i wrzuć na forum ale jak piszesz że walnięta przepływka to to może być przyczyna albo pompa paliwa lub filtr paliwa zabrudzony Edytowane 16 Maja 2011 przez kiler1410 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #11 Napisano 16 Maja 2011 witam też mam podobny problem . mam na 100% walniętą przepływkę ale mam taki efekt jak jadę 90km/h to tak co 10s co 5s szarpie go i jest strasznie zmulony . raz odpalę jadę jest ok a czasem robi się strasznie mulasty i długo tak jeżdzi co to może być Sam kolego napisałeś że przepływomierz szrot.Dla pewności odepnij wtyczkę od niego i się przejedz,jeżeli będzie poprawa w mocy to kupuj nową bez zastanawiania się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szycha903 Zgłoś #12 Napisano 18 Maja 2011 witam ponownie koledzy odpinam przepływkę i zero efektu dalej bardzo słabo się wkręca . przepływkę mam szrot ponieważ wkręca mi się tylko do 4000obr a jak odepnę to kręci się na max . tylko w tym problem że jest strasznie zmulony . a jeśli zgaszę silnik i poczekam aż zrobi się zimny i zapalę go np rano to jest ok a przejadę 10 km na gazie i zaczyna przerywać i robi się mulasty i nie ma różnicy gaz lub benz musi ostygnąć do zera a czasami musi być naprawdę zimny żeby było git . nawet jak zakręcę mu gaz na butli to i tak to nic nie daję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #13 Napisano 21 Maja 2011 przepływka przepływką sprawdz moduł cewkowy oraz czujnik połozenia wału miałem 1.6 potem 1.8 a potem sprzedałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2czarny Zgłoś #14 Napisano 10 Października 2011 witam mam byćmoże problem z przepływomierzem. Po odpaleniu obroty opadają i gaśnie,przy 60km/h delikatne drgania,falujące obroty.Problemy zaczęły się jak podpiąłem zbyt dużą przyczpkę.(wymieniłem do tej pory,czujnik położenia wału,czujnik położenia wałka,przepustnice,świece i przewody dla pewności no i filtr paliwa) ktoś podpowie.....????????????(trzech speców już mi podziękowało, ten ostatni tłumaczył się że nie ma czasu na zabawę tylko trzeba pieniądze zarabiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 10 Października 2011 ten ostatni tłumaczył się że nie ma czasu na zabawę tylko trzeba pieniądze zarabiaćto nie mechanik a "fachowiec a co do kłopotu to dziury w dolocie poszukaj przepustnice wyczyść i sprawdź błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 10 Października 2011 (wymieniłem do tej pory,czujnik położenia wału,czujnik położenia wałka,przepustnice,świece i przewody dla pewności no i filtr paliwa) Na jakiej podstawie to wymieniłeś? Pokazało ci jakieś błędy na komputerze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #17 Napisano 10 Października 2011 Ten silnik ma w ogole jakąkolwiekmoc? Moze jechales innym autem i przesiadles sie do AHL-a ktory nawet jak byl nowy mocy nie mial. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #18 Napisano 11 Października 2011 demon szybkości to to nie jest Na podstawie własnych obserwacji: przyspieszenie od 0-100 km/h to 12sekund, natomiast prędkość maksymalna jaka udało się osiągnąć tym wozidlem to 195 km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2czarny Zgłoś #19 Napisano 11 Października 2011 jeździłem wcześniej 126p więc przesiadka na paska nawet 1.6 to dla mnie duży skok.szybka jazda mnie nie kręci bo już raz budziłem się po dwóch dniach a mam dla kogo żyć. a mechanicznie- przepustnica była myta.wymieniłem i niestety zaadaptować się nie może... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #20 Napisano 12 Października 2011 Nie robi ci adaptacji bo zwyczajnie sie jej nie da zrobic przy naszym ahl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach