murawpio Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2010 (edytowane) Próbuję odpalić mojego VW Passat B5. Niestety bezskutecznie. Jeżeli ktoś ma pomysł co jeszcze można sprawdzić uprzejmie proszę o poradę. Pozdrawiam. Edytowane 21 Listopada 2011 przez murawpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2010 może rozrząd się przestawił lub kąt wyprzedzenia zapłonu a jak z akiem rozrusznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murawpio Zgłoś #3 Napisano 25 Lutego 2010 Rozrusznik kręci standardowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2010 ale słychać ze chce ruszyc czy tylko sam rozrusznik kręci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2010 Na początek podepnij VAG. Wyświetli błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #6 Napisano 25 Lutego 2010 a jak pokrecisz chwilę rozrusznikiem to świece po wykręceniu są mokre czy suche? daje jakiekolwiek oznaki ze cos sie tam spala w komorach? strzela parska itp.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 25 Lutego 2010 czytaj kolego 77Marek dokładnie napisał murawpio Vag nie wskazuje żadnych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 25 Lutego 2010 Przewody WN mniemam, ze masz podłączone prawidłowo. Świece dają iskrę przy rozruchu. Sprawdzałeś wtryski i przy kręceniu - podają paliwo. Błędów w komputerze - brak. Filtr paliwa - nowy. Rozrusznik kręci. bezpieczniki i przekaźniki sprawne. To wszystko się zgadza? Jeśli tak, to teraz dwie opcje: 1. Gdy raz mi zabrakło paliwa to choć to benzyna, to się zapowietrzył i dopiero na linkę odpalił. Próbowałeś tego sposobu - no i się nie udało. Więc.... 2. Sprawdź po kręceniu rozrusznikiem, czy masz mokre świece od paliwa. No i od razu zobacz, czy przewody paliwowe masz dobrze założone - nie zamienione miejscami. Mi kiedyś zamienili miejscami te gumowe co nakłada się na metalowe i zarżnęliśmy 3 akumulatory, ciągaliśmy linka i Du....a. A okazało się, że nie miał prawa zapalić bo powrót był zamieniony z zasilaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #9 Napisano 25 Lutego 2010 Może teraz pokazać błędy po tych nie udanych próbach uruchomienia silnika. Ja tak miałem w vento. Przyczyną był moduł, którego wcześniej VAG nie wykrył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 25 Lutego 2010 no jak ci świece zalewa to to właśnie jest to "coś" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 25 Lutego 2010 (edytowane) no jak ci świece zalewa to to właśnie jest to "coś" Zastanów się co piszesz. Skoro świece wyjęte - iskrzą, a po kręceniu są mokre - czyli iskra jest i paliwo też jest podawane. A wszystkie cztery wtryski nie mogą lać - bo to niemożliwe i powinien wtedy nawet na trzech zapalić. Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki: 12, 28, 29, 32, 34 Sprawdź przekaźniki na pozycji 12 i 13. Dolny rząd - dwa ostatnie gniazda. Przekaźnik blokujący rozrusznik i przekaźnik blokady rozruchu (przekaźńik blokujący rozrusznika (wyłącznik pedału sprzęgła). A najlepiej zrób sobie z kawałka kabla i żarówki - próbnik i sprawdź na włączonym zapłonie wszystkie bezpieczniki - Dotykaj z obu stron bezpiecznika na te wystajace końcówki. Wtedy będziesz miał pewność, że jest na nich przejście. Edytowane 25 Lutego 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murawpio Zgłoś #12 Napisano 25 Lutego 2010 (edytowane) Przewody paliwowe też są prawidłowo założone. Bezpieczniki sprawne. Edytowane 21 Listopada 2011 przez murawpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2010 sprawdź kopułkę i palec - może jest tam coś wypalone. Miałem tak przy daewoo espero - był wypalony "węglik" (nie wiem jak to się dokładnie nazywa) który przekazuje prąd na palec - iskra była ale za słaba i nie było szans na rozruch silnika. wymieniłem kable świece i na końcu zajrzałem do kopułki:)) Sprawdź również kolejność przewodów wysokiego napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murawpio Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2010 (edytowane) Przewody zapłonowe są włożone w odpowiednij kolejności. Edytowane 21 Listopada 2011 przez murawpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #15 Napisano 25 Lutego 2010 Na linkę to ryzykowne. Uszkodzisz rozrząd albo katalizator. A może filtr benzyny masz zapchany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 25 Lutego 2010 No co za uparte bydlę Ten silnik oczywiscie. Najgorsze jest to, że błędów żadnych nie pokazuje. A weź spróbuj odkręcić i poczyscić styki MASOWE silnika - wszędzie gdzie dasz radę siegnąc. Ktoś kiedys też miał problem i właśnie niedostateczna MASA na silniku była. Stał 3 miesiace , wiec równie dobrze gdzies coś zaśniedziało lub COŚ przegryzło gdzieś kabelek. Ale jaki i gdzie - to pojęcia nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #17 Napisano 25 Lutego 2010 Jutro pewnie się okaże że to był drobiazg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2010 Zobacz jak wygląda ta kopułka. Jeśli nie daje oznak życia i masz zalane świece to iskra jest za słaba. Jeśli iskra byłaby ok to do czasu do czasu przy tym kręceniu powinien przynajmniej strzelić, parsknąć itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #19 Napisano 25 Lutego 2010 Darek dobrze podpowiada. Iskra może być zbyt słaba. Przyczyna wypalona kopułka albo tak jak u mnie w vento moduł do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 25 Lutego 2010 a czujnik halla palec i sama kopułka czujnik wałka rozdządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach