irift Zgłoś #1 Napisano 19 Lutego 2010 Witam. Od jakiegoś czasu kiedy jadę i skrecam, po czym puszczam kierownice aby wróciła na proste koła czuc takie jakby pulsowanie. Nie wiem jak to dokładnie opisac, jak puszcze to lekko po chwili cieżej i taki puls ogółem. Nie wiem co jest tego przyczyną? Dodam że troszke piszczy mi pompa wspomagania przy skrecie na postoju na maxa. Acha i ten pul wystepuje tylko jak jade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 19 Lutego 2010 jaki stan oleju kiedy wymieniany? czy pompa już długa tak piszczy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Burcyk Zgłoś #3 Napisano 19 Lutego 2010 u mnie kierownica tak pulsowala ze nie bylem wstanie jej utrzymac, okazalo sie ze to wina juz dosc mocno zajechanego przegubu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 19 Lutego 2010 u mnie kierownica tak pulsowala ze nie bylem wstanie jej utrzymac, okazalo sie ze to wina juz dosc mocno zajechanego przegubu i co mogłeś jeździć bo jak mi przegub się odezwał to już nawet do garażu nie wjechałem odrazu zerwało go i kicha a co do problemu kolegi to stawiam na brak odpowiedniego ciśnienia w układzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #5 Napisano 19 Lutego 2010 hmhm czy piszczy dlugo to nie wiem, nie zwracałem zbytnio uwagi na to. A co do płynu to od kąd go mam nie wymieniałem natomiast ostatnio musiałem troszke dolac, zauwazyłem ze przewodu idące od pompy są wilgotne prawdopodobnie od oleju ichrolera wie... jutro wjade na warsztat i zobacze może gdzieś jakaś srubka nie jest dociągnieta... A co do ciśnienia to czego może byc to wina ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 19 Lutego 2010 no właśnie pompy mówiącej papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #7 Napisano 19 Lutego 2010 =] chorlera no trudno najwyzej sie wymieni ;d pozostaje mi tylko poczekac do jutra i obejze to z bilska. dzieki za wypowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #8 Napisano 20 Lutego 2010 A więc sprawdziłem te wycieki i w zasadzie są nikłe, a i po skrecie na maxa pompa nie piszczy ale raczej słychac głośny szum albo jakby coś tarło taki dźwięk.. i kurde nie wiem czy juz zamawiac tą pompe. Płyn uzupełniłem a puls dalej jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #9 Napisano 20 Lutego 2010 Płyn uzupełniłem a puls dalej jest...Uzupełnienie płynu nic nie da. Albo pasek wspomagania już potrzebuje wymiany albo jak Rafał zauważył pompa zdycha. Dla pocieszenia powiem ci że mam to samo. Tylko u mnie rusza się kierownica w trakcie jazdy prosto również. Na razie myślę nad przyczyną i u mnie biorę też pod uwagę niedoważone koła. Ale zobaczę jak wymienię opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #10 Napisano 21 Lutego 2010 (edytowane) Uzupełnienie płynu nic nie da. Albo pasek wspomagania już potrzebuje wymiany albo jak Rafał zauważył pompa zdycha. Dla pocieszenia powiem ci że mam to samo. Tylko u mnie rusza się kierownica w trakcie jazdy prosto również. Na razie myślę nad przyczyną i u mnie biorę też pod uwagę niedoważone koła. Ale zobaczę jak wymienię opony. Słusznie Jacku, dzięki. Sprawdze pasek a jak nie to coz zostanie pompa ;d Tylko u mnie rusza się kierownica w trakcie jazdy prosto również. heh też mam tak, tak delikatnie chodzi na boki ... Edytowane 21 Lutego 2010 przez irift Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Capulet Zgłoś #11 Napisano 21 Lutego 2010 Ja tydzień temu też miałem podobny problem, diagnoza w ASO uszkodzony któryś z przegubów. Pojechałem do znajomego mechanik zamienił koła tył z przodem i po problemie ! Uszkodzona była opona ! ASO zawiodło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #12 Napisano 26 Lutego 2010 odświerzając temat. samochód stał 5 dni, dzisiaj wróciłem z Niemiec i co odrazu przejazdzka ku mojemu zdziwieniu puls niemal znikł, aczkolwiek jest wyczuwalny... i nie wiem co robic? bo najśmieszniejsze jest to że mam obok siebie nową pompe wspomagania ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #13 Napisano 27 Lutego 2010 wogóle tak piszecie że pompa pada a przecież wspomaganie mam kreci sie normalnie lekko to jest tylko jak puszcze kiere. Chyba jakby nie było odpowiedniego ciśnienia to nie miałbym wogóle wspomagania chyba że się mylę ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #14 Napisano 27 Lutego 2010 U mnie buczy pompa po przekręceniu kierownicy do oporu. Będzie tak buczała aż coraz ciężej będzie chodziła aż umrze. Wiem bo przerabiałem to w Busie. Na razie jeżdżę, ale szykuję się na wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jim Zgłoś #15 Napisano 27 Lutego 2010 miałem takie pulsowanie w corrado kiedy pompa się kończyła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #16 Napisano 5 Marca 2010 huh pompa nowa, wymieniłem dzisiaj i nie dosc ze na poczatku głosno chodziła (ale juz w sumie normalnie) to jeszcze puls może i mniejszy ale jest.... sprawidzi sie chyba najgorsze-magiel uhhh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #17 Napisano 6 Marca 2010 spróbuj przełorzyc opony z przodu na tył i zobacz czy masz to samo. Bo byc może opona sie wyząbkowała i masz taki efekt. Albo felga minimalnie zwichrowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sugestia Zgłoś #18 Napisano 6 Marca 2010 coś mi to wygląda na maglownicę, u mnie jest podobnie pompa suchutka, pulsuje przy skręcie. Sprawdź czy w okolicach maglownicy nie ma malutkich wycieków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geba923 Zgłoś #19 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) Mam podobny problem u mnie też pulsuje kierownica ale przy gwałtownym skręcie w prawo lub lewo. Potem troche pojeżdzę i jest mniejszy puls. Dodam jeszcze że słychać przegłub,a i ściąga mnie na prawo to chyba wina zbieżności. Edytowane 7 Marca 2010 przez geba923 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #20 Napisano 7 Marca 2010 to chyba wina zbieżności. Fajnie byłoby gdyby u mnie też tak było:) jeszcze pojezdźe ale powoli trzeba się szykowac na magiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach