cienio Zgłoś #1 Napisano 18 Lutego 2010 Witam.pytanie mam mam passat b5 na sekwencji i jak jadę na gazie strasznie ubywa mi paliwa.miałem jakieś 15litrow i minęło 4 dni i mam rezerwę czy jak jadę na gazie jak jest zimny to pobiera gaz i paliwo...????????/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2010 to masz uwalony zawór odcinający PB i jedź z tym do gazownika a poza tym jest o tym na forum poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #3 Napisano 18 Lutego 2010 Ok.poszukam dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkbd2 Zgłoś #4 Napisano 18 Lutego 2010 Nie koniecznie. Ja mam podobnie. Tzn. jak jest ponad rezerwa i jeżdze na gazie to wskazówka paliwa opada (ostatnio opadła prawie do zera) Ale po zatankowaniu okazało sie że paliwo nie ubywa. Narazie kwestia nie wyjasniona przyczyny opadania wskazówki paliwa . Więc na początek zatankuj pb i zobacz poziom czy rzeczywiście ubywa czy tylko wskazówka opada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #5 Napisano 18 Lutego 2010 Witam.pytanie mam mam passat b5 na sekwencji i jak jadę na gazie strasznie ubywa mi paliwa.miałem jakieś 15litrow i minęło 4 dni i mam rezerwę czy jak jadę na gazie jak jest zimny to pobiera gaz i paliwo...????????/ Poczytaj to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=69326&highlight=ubywa+paliwa+gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 18 Lutego 2010 mkbd2 u ciebie może być czujnik paliwa walnięty lub coś w zegarach i to nie ma związku z LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #7 Napisano 18 Lutego 2010 Dodam ze na zimnym silniku mam mniejsza moc.po jakiś 15 minutach jazdy już mam .nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 18 Lutego 2010 no ma wspólne bo bierze z 2 źródeł i w efekcie zalewa silniki który traci przez to moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #9 Napisano 18 Lutego 2010 Tak sobie myślałem to prawdopodobnie ten zawór walnął a gdzie on jest zamontowany i czy drogi jest nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 18 Lutego 2010 to zależy od montera i instalacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #11 Napisano 18 Lutego 2010 A gdzie jest za montowany...dzięki wam za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 18 Lutego 2010 może jakbyś napisał jaką instalację masz to może koledzy pomogą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #13 Napisano 18 Lutego 2010 Zenit czy jakoś tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 18 Lutego 2010 może te tematy coś pomogą http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63223&highlight=pobiera+LPG http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=49764&highlight=LPG+zenit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #15 Napisano 18 Lutego 2010 (edytowane) Zenit nie posiada korekcji po temperaturze,więc go zamula .Do momentu kiedy kontrolki centralki nie przestaną migać jedziesz na Pb.Po przejściu na LPG(czyli uzyskaniu odpowiedniej temp.ustawionej w programie).Nalezało by sprawdzić czy reduktor nie ma spadków ciśnienia pod obciążeniem,gdyż to może być przyczyną pobierania Pb.W taki właśnie sposób komputer LPG ratuje się,gdy coś jest nie tak(zazwyczaj zbyt uboga mieszanka spowodowana niskim ciśnieniem),np.dwa wtryski chodzą na Pb dwa na LPG. Edytowane 18 Lutego 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #16 Napisano 18 Lutego 2010 A zastanawia mnie czemu pierw jest za mulony a po jakim czasie jazdy jest wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 18 Lutego 2010 podepnij VAG i zczytaj błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #18 Napisano 18 Lutego 2010 A zastanawia mnie czemu pierw jest za mulony a po jakim czasie jazdy jest wszystko ok. Właśnie dla tego że "podpiera się PB" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #19 Napisano 18 Lutego 2010 A to potem już nie pobiera paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #20 Napisano 18 Lutego 2010 Podbiera je zazwyczaj przy przyspieszaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach