Skocz do zawartości
leonpolarny

Kierunkowskazy. Problem po wymianie przełącznika.

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy. Pomocy.

 

Miałem problem z nierówno pracującymi kierunkowskazami. Pojawiło się to w zeszły piątek. Rano zauważyłem, że pracują nierówno. Sprawdziłem żarówki. Były okay. Bezpieczniki też. Przeszukałem forum i następnym tropem był przełącznik. Rozebrałem go, ale nic nie wskórałem. Przełącznik zdechł.

 

Dziś rano kupiłem w serwisie nowy. Kierunkowskazy działają jak włączane są manetką przy kierownicy, ale nie działają awaryjne.

 

Co może być nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż przewody na pinach od strony kostki. Może jakiś być uszkodzony. Albo to co ja kiedyś miałem. Zaśniedziały pin "plusowy" i przerywacz we włączniku nie pracował bo nie dostawał pełnego napięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega pisze sprawdź kostki do włącznika awaryjek i piny w nich bo jeśli masz nowy włącznik to raczej nie powinien sie spalić ale teoretycznie jest możliwość taka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie.

 

Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Piny w kostce jak nowe. Kable całe i żadnego otarcia na nich.

 

Zastanawia mnie czy może to być jakiś błąd komputera?

Pojadę jutro na VAG-a i sprawdzę. Podjechałem właśnie do serwisu sprawdzić czy ten przełącznik na pewno jest okay. Sprawdzili w ETCE że musi grać.

 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ze sprawdzili w etce to nie znaczy ze fizycznie jest ok rozbierz go i sprawdź czy ma przejście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy przełącznik mam rozbierać?

Innych nie ma. Ten sam jest do 3B i 3BG.

Edytowane przez leonpolarny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowy przełącznik mam rozbierać?

Innych nie ma. Ten sam jest do 3B i 3BG.

 

Zawsze możesz sprawdzić stary ;) Jest jak najbardziej naprawialny,przerabiałem już to.Jak go rozmontujesz to są tam cienkie blaszki(takie wąski)trzeba je odpowiednio podgiąć i poczyścić-pamiętaj-muszą być idealnie równe żeby równo migały kierunki.Nic nie tracisz przy starym a może akurat uda się naprawić.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat do zamknięcia.

 

Przed włożeniem nowego przełącznika wkładałem stary i wywaliło mi bezpieczniki. Kierunkowskazów i jak się okazało również bezpiecznik awaryjnych. Dziwne było to, że bezpiecznik ten był tak przerwany, że nie było tego widać. Na pierwszy rzut oka wyglądał, że jest okay.

 

Po wymianie bezpieczników awaryjne na nowym przełączniku ożyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy nie wiem co sie stalo przy wymianie lamp kierunek lewy nie dziala(w reflektorze) ale to moze byc wina lamp ale prawy wlaczam i pali sie nie migajac na konsoli a na zewnatrz swiatelka wogole nie migaja ani sie nie pala co to moze byc ?

 

 

_scalone

 

---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 17:56 ----------

 

juz ok tylnia zarowka zle byla wkrecona a kierunki przednie tez juz dzialaja lajzy co robia reflektory poprostu na odwrot wlozyly blaszki zanim doszedlem minelo ze 2 godziny ale teraz :hurra

Edytowane przez kazio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja również mam problem z tym ze u mnie z dnia na dzień same sie przepaliły próbowałem podmieniać bezpieczniki ale nadal przepalało(awaryjne i kierunki)zamowiłem nowy przerywacz z febi zamontowałem 3 tygodnie było ok i dziś znowu to samo przepaliło mi obydwa bezpieczniki.jeśli ktoś miał cos podobnego prosze o pomoc niedługo mam długa trase 2 tys km i muszę mieć kierunki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem, a mianowicie nagle zdechły mi kierunki i awaryjne, sprawdziłem bezpieczniki i okey, wiec diagnoza padła na przerywacz, a że akurat miałem takowy w piwnicy (używany) więc wymieniłem, wszystko wróciło do normy:) no prawie wszystko, a mianowicie przy wyłączonych jakichkolwiek światłach, włączam awaryjne to zaczyna migać podświetlenie prędkościomierza, climatronika, radia, włączników szyb itp, gdy tylko włączę chociażby światła postojowe to problem ustaje. PROSZĘ o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej87

Witam!

Może ktoś mi pomoże a mianowicie po wyłączeniu kierunków przerywacz jeszcze chwile tyka ale kierunki nie mrugają wtedy.Przy załączaniu wszystko jest ok tylko jak się wyłącza jeszcze przez chwile przerywacz tyka. Przerywacz kupiłem nowy i zero poprawy. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mógłby ktos odpowiedziec na post kolegi bo mam u siebie ten sam problem... jechałem ostatnio do szkoły i nagle zaczał mi tykac przerywacz ;/ ale kierunki sie nie palą wszystko jest ok tylko wlasnie czasmi sam z siebie zacznie tykac i zawsze jak juz wyłacze kierunek pare razy tyknie pomózcie bo juz mi rece opadaja...dodam ze wymieniałem z 4 dni wczesnie aku ale mysle ze chyba nie ma tu wiekszego znaczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności