Skocz do zawartości
marcink

Ile wytrzymało Wam oryginale sprzęgło w B5 1.9 TDI ??

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim padło i jakie objawy były dla Was początkiem końca Waszego sprzęgła? Wymienialiście od razu z dwumasą czy tylko komplet sprzęgła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wlasnie dzis padlo. 256 000 przebiegu, zero jakichkolwiek objawow, poprostu padlo jak zmienialem z 2 na 3 szarplo i po sprzegle.dodatkowo do wymiany łozysko i simering - koszt 1500 pln z robocizna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi łapie dopiero przy koncu i jest strasznie miękkie czy to też jest wina padającego sprzęgła? (czasami mi też przez to zgaśnie-czego to moze być wina)

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymienie jak padnie, teraz ma 179 na blacie i czasem sie ślizgnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

280 i czuć dwumas, ale jeszcze jeździ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj 2mass wytrzymał 220000km, podczas uruchamiania auta potrafiło telepać budą... pewnego dnia po uruchomieniu auta, nie było już sprzęgła :D

 

2mass odszedł w nie pamięć, teraz jest w aucie 1mass + Nowy Docisk i Tarcza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest 205kkm i przy ruszaniu (odpuszczaniu sprzęgła) auto chwile drży, nie wiem czy robić samo sprzęgło czy od razu dwumase?

 

Boje się aby te drgania nie uszkodziły czego innego czy można tak jeszcze pojeździć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej norma, u mnie tez twarde dlatego moja kobita nie lubi jezdzic moim paskiem, a ja nie lubie tez jej go dawac :D :D więc pasuje :D...

Kiedyś próbowałem dosiąść A3 1,9 TDI 110 tez z AFN i odziwo tak miekkie było to sprzęgło jak gaz u mnie. Nie wiem czemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w tej chwili 330kkm i dalej jeszcze jezdzi, choc powiem ze sprzeglo juz bardzo miekko chodzi i bierze przy koncu, ale dwumasy jeszcze nieslychac. Czy jakas dobra dusza moze mi powiedziec, albo jeszcze lepiej zrobic zrzut z Etki z wyszczegolnionymi elementami co powinienem wymienic jak mi juz padnie sprzeglo. Chcialbym wymienic kompletnie wszystko zeby miec znowu spokuj na jakis czas tzn. sprzeglo, dwumas, docisk, uszczelniacz, co jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie 266 tyś. km i delikatnie zaczynam czuć że coś nie jest "pierwszej młodości"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AWX - chipowany, sprzęgło z dwumasem wymienione przy 170kkm - tarcza ślizgała się podczas przyspieszania między 2000-3000 obr/min na biegach 3, 4 i 5.

 

ironderek - sprawdz tu: http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/PA/2003/404/49/3940065/

login i hasło: vento-fan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ja jako laik pragne zapytac : jak wyczuc slizgajace sie sprzeglo w 2000-3000 obr ? w innych obszarach także - generalnie na co powinienem zwrócić uwagę zeby dowiedzieć się czy sie ślizga czy nie ?

 

rok temu osobisty mech sie przejechał pasztetem i rzekł : liche to sprzęgło , mimo to od roku po jego oświadczynach jeżdżę jak jeździłem i .... no właśnie "i". nafurkane 265 na liczniku , bóg raczy wiedziec ile w rzeczywistości :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak obroty rosną, a samochód nie przyśpiesza to sprzęgło się ślizga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko z tej online etki chyba nie ma wszystkiego, bo jakos nie widze dwumasy. Z tego co tam jest pokazane to co mam wymienic: tarcze sprzegla, docisk, to lozysko oznaczone nr4 tez czy nie, a co z uszczelnaiczem nr 10? Czy oprocz tego jest jeszcze cos co nalezy wymienic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej to wszystko i bedzie banglac pare latek o ile nie bedziesz za mocno szalal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi wytrzymało już 8 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi własnie dzis przekroczył 200 tys. Oryginalne na 100% Na razie odpukać nie było zadnych problemów ze sprzęgłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprowadziłem z niemiec passata kombi 1.9 tdi 90 km z przebiegiem 193 tys.

Po zrobieniu 1 tys. słyszałem, że coś jest nie tak z dwu masem. Pojezdziłem do 197 tys. i nie mogłem biegów zmieniać. Dopiero jak zgasiłem silnik i jeszcze raz zapaliłem to mogłem. Zamówiłem nowe sprzęgło koszt około 700zł + dwumas używany z silnika 130 km koszt 500zł + robocizna koszt 300zł. Od wymiany wszystko gra :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 286 tyś. i jak na razie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja swoje wymieniłem przy 199 tysiącach.dwumas juz niedomagał a tarcza jeszcze się nie ślizgała ale czesto jezdze po mieście i aż noga bolała bo brało juz bardzo wysoko więc wymieniłem i mam święty spokój;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności