Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie mi gdzie ten koles ma tutaj Przepływomierz jak można go obejśc ?:confused:

 

e43fef474aa89f16.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpiąć go

a jest chyba zaraz za ta rurą srebrną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Ok tyle to i ja wiem hehe ale czy silnik bedzie chodził normalnie ?? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak będzie tylko spalanie większe będzie i równe obroty w okolicy 1000 1200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak będzie tylko spalanie większe będzie i równe obroty w okolicy 1000 1200

Jesteś pewny??

W PF i PB bez przepływki nawet nie uruchomisz auta(chyba że na lpg), wydaje mi się że w 2E będzie to samo

A na zdjęciu nie ma przepływomierza, jest tylko blos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2e bez przepływki nie pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze jeżdzi tylko na lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie 2E bez przepływki nie zapala, właśnie sie niedwano przestraszylem, ale to normalne ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde jak nie pali ?? :confused: przeciesz Engine na fotce jest 2e ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290269 kolega opisuje problem z tym silnikiem i pidze ze na ODPIĘTEJ przepływce zrobił 15 km więc można odpalić i jeździć

Zapomniałeś tylko doczytać ze jeździł na gazie z odpiętą przepływką. I cytat z tamtego forum.

Faktycznie niezależnie od tego czy emulacja jest wpięta czy też nie, silnik chodzi tak samo. Ostatecznie silnik pracuje poprawnie (tyle co rano zrobiłem z 15 kilometrów) na odpietej przepływce. Jak się okazało walnięty był przekaźnik ECU- trzeci od lewej w górnym rzędzie- oznaczony u mnie jako 30, i sterownik nie dostawał napięcia na piny 36 i 38, pracował ciągnąc napięcie przez zawór biegu jałowego, dlatego jego odpięcie powodowło zgaśnięcie silnika nawet przy otwartej przepustnicy. Nie wiem dlaczego w pierwszych próbach napięcie do sterownika docierało, ale widocznie taki pech, żeakurat musiał zadziałać przekaźnik- obecnie jest podmieniony na sprawny. Co do trzymania obrotów, na TPS przy zamkniętej przepustnicy mam 0,9 V, spotkałem się w różnych materiałach z zakresem dla zamkniętej przepustnicy z przedziałem 0,5-1,5 , książka mówi o zakresie 0,3-1,7 V- czy działać jakoś na TPS aby obniżyć jeszcze napięcie czy to 0,9 V jest ok.? W sumie do gazu odpieta przepływka mi nie przeszkadza, ale jak się zrobi benzynę to pewnie by się przydała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Noo ale przeciesz ten silnik na zdjeciu to (2e) i niema przepływki to jakim cudem on chodzi :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niema przepływki to jakim cudem on chodzi

wystarczy poczytać ze zrozumieniem

nie uruchomisz auta(chyba że na lpg)
moze jeżdzi tylko na lpg
ze jeździł na gazie z odpiętą przepływką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzien temu przepływomierz mi padł i na gazie tylko szlo jezdzic (benzyna odpada) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robiłem takie próby. Silnik pracuje odpinam przepływke- gaśnie i nie odpala.

na lpg 2 generacji to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na odpiętej chodzi, no ale fizycznie musi być. U mnie jest tak że nawet mała nieszczelność za przepływką i silnik nie pojedzie na żadnym paliwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo dostaje za dużo powietrza i za mało paliwa i dlatego nie odpala każdy PBbek tak zrobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje 2E działało na benzynie i odpiętej przepływce. jak coś to spróbujcie zablokować klapę w przepływomierzu w pozycji otwartej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy poniewaz on ma zalozone Digi 1 ktore nie ma przeplywomierza tylko czujnik powietrza w dolocie.

 

Czyli digifant z g60.

Edytowane przez ManiekGLS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest silnik 2E prawda. Ale żeby chodził na benzynie bez przepływki to nie możliwe, chyba że ktoś nieżle przy nim modził. pezecierz przepływomierz na skutekprzepływu powietrza kture zaysa silnik przez to że klapka pomiarowa odchyla sie w nim daje sygnał przez namostek pomiarowy do EJS (elektrycznej jednostki sterującej) ktura steruje wtryskiem paliwa jego czasemidługością, a jak nie będzie sygnału że jest powietrze to i nie będzie wtrysku paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności