Skocz do zawartości
lopee

Potrzebuje rozpiske przewodów od awaryjnych B3 1991 RP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebuje rozpiske przewodów z dwoch wtyk ktore sa w kierownicy po lewej stronie, ida one m.in. na włącznik świateł awaryjnych. Chce przerzucic u siebie włącznik awaryjnych na srodkowa konsole z użyciem włącznika awaryjnych z golfa2/jetta2.

Moze ktos ma tak zrobione u siebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz to moge ci wyslac schemat elektryczny auta bo mam ksiazke o passacie na kompie

chyba passat b3 sam naprawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TEż o tym myślałem, bo oryginalna lokalizacja tego włącznika jest smutna. Tylko że nie ma wyłącznika awaryjnych w stylu B3 i darowałem sobie :/

żeby włączyć awaryjne musisz zewrzeć biało-czarno-zielony z biało-czarnym i czarno-zielonym w kostce wyłącznika kierunków. Musisz tylko pamiętać że wszystkie przewody muszą zostać rozłączone w momencie wyłączenia awaryjnych, bo inaczej nie będzie poprawnie działał kierunkowskaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też to zrobie chyba metodą "prób i błędów" na włącznik od golfa II

Ormo, a co z podświetleniem włącznika? Po zwarciu tych kabli bedzie migał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby migał ten za kierownicą musiałbyś wyciągnąć dodatkowy przewód z przełącznika zespolonego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozbieralem przelacznik zespolony i ciezko mi bylo sie polapac co jest do czego, skorzystam z podpowiedzi ormowca i zobaczymy czy sie uda, moj wlacznik od awaryjnych przestal mi odbijac i mi robi jakies dziwne akcje, wiec kwestia przerobienia tego na konsole srodkowa nie musi byc zbyt trudna, dzieki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy sie chodziło mi o to żeby ten za kierownicą właśnie nie migał, a podpiąć podświetlenie do tego na deskę.

Wczoraj też rozebrałem te całą manetkę kierunkowskazów i z tego co widziałem, to nie opiera sie to na 3 kablach tylko musiałoby być ich około 7/8 żeby wszystko (kierunkowskazy też) działało jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sebam od manetki nie odcinasz żadnych kabli, tylko wpinasz się w już istniejące. Jest ich 13 (dwa złącza) wszak w manetce masz oprócz kierunków przełącznik drogowe-mijania i pozycyjne prawo/lewo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no no ... wiem o co loto, tylko podejżewam że nie wystarczy podpiąć sie pod 3 kable i dać na nowy włącznik, żeby wszystko działało.

Z tego co widziałem, to włącznik awaryjek jak wyłączony to zwiera jakieśtam powiedzmy 4 kable, a jak włączysz go, to zwiera 2 z nich + ze 4 nowe.

Ja se ten temat narazie daruje.... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rszocinski

Szanowny kolego Piotrze,jestem na forum nowy,chętnie skorzystam z twojej pomocy w uzyskaniu schematu elektrycznego do VW B3 rocznik 1991 kombi z automatyczną skrzynią biegów,jestem posiadaczem paska od tygodnia a w nim trochę ktoś pomajstrował i chcę doprowadzić autko do świetności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności