shadowpicture Zgłoś #1 Napisano 24 Stycznia 2010 Panowie... Mój wóz caly czas jest garażowany i tak naprawdę mróz widzial tylko na trasie:) Z racji tego, że nie jestem u siebie postal cala noc na zewnątrz.. odpalilem go dzisiaj z rana, zacząlem skrobać szyby... wsaidam, chce jechać, a na komputerze wielkie STOP i mruga na czerwono lampka od wody:mad: Zrezygnowalem z jazd, zabralem Aveo Teściowej z garażu a na jego miejsce wstawilem passata:) Byly jakieś komunikaty po nimiecku " Anulieren... " ale jak go odpalilem w garażu nie chcą się pojawić... W garażu czuć teraz drażniący dym... Mial ktoś podobny przypadek?? płyn chłodniczy byl zmieniany w tym roku, oczywiście na G12 - zmienialem go w sierpniu przed wyjazdem na wakacje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #2 Napisano 24 Stycznia 2010 A sprawdziłeś czy masz dość płynu chłodniczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 24 Stycznia 2010 zczytaj błędy i sprawdź do jakiej temp wytrzymuje twój płyn powinien w okolicach 33 *C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 24 Stycznia 2010 Jak go za mocno rozcieńczyłeś, to zamarzł. Ja właśnie jestem po takim przypadku i w ciagu dwóch dni się dowiem, czy mi pompka wodna powiedziała PAPA... Trzeba było jeszcze odkręcić korek od zbiorniczka i sprawdzic czy grudki lodu nie pływają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shadowpicture Zgłoś #5 Napisano 24 Stycznia 2010 Nie, grudek lodu nie ma w zbiorniczku, sprawdzilem poziom i OK prawie pod MAXem tyle ile wlalem w sierpniu... Poczekam jeszcze parę godzin niech sie ogrzeje biedaczyna i pojade gdzie na VAGa... PS. może ktoś z Rzeszowa pomóc? Akurat tutaj sie zatrzymalem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #6 Napisano 24 Stycznia 2010 Węż go odkręć i zrób bełta,pewnie czujnik się zabrudził! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #7 Napisano 24 Stycznia 2010 Węż go odkręć i zrób bełta,pewnie czujnik się zabrudził! I przy okazji zmierz do ile masz ten płyn może jest na granicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #8 Napisano 24 Stycznia 2010 (edytowane) Godzinę temu miałem identyczna sytuację, pomogło wyciągnięcie i powtórne włożenie wtyczki czujnika poziomu płynu chłodniczego który znajduje się pod zbiorniczkiem wyrównawczym - były zabrudzone styki. Jeśli masz właściwy poziom płynu ( oczywiście niezamarzniętego) to masz to samo co ja. Edytowane 24 Stycznia 2010 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shadowpicture Zgłoś #9 Napisano 24 Stycznia 2010 Wrócilem... skoro plyn nie byl zamarznięty.. nie bylo grudek lodu w zbiorniczku, myślicie że będzie ok?? Podjadę jutro na stację sprawdzić do ilu stopni mam G12... może za slaby jest:/ Odpalilem go teraz i juz nic nie wyskakuje... skąd mógl być ten smród po odpaleniu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robercik Zgłoś #10 Napisano 25 Stycznia 2010 Ostatnio byłem w ASO po płyn chłodniczy. Koncentrat, który jest u nich do kupienia nie rozcieńczony jest do -36 stopni więc teoretycznie do tej temperatury płyn nie ma prawa zamarznąć aczkolwiek nigdy nie wiadomo co robił poprzedni właściciel auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 25 Stycznia 2010 Ostatnio byłem w ASO po płyn chłodniczy. Koncentrat, który jest u nich do kupienia nie rozcieńczony jest do -36 stopni No to muszę cię zmartwić, bo był rozcieńczony, skoro do -36 miał wytrzymałośc. Nierozcienczony płyn ma krzepliwośc dopiero przy -52 stopniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 25 Stycznia 2010 dokładnie teraz dostaniesz już gotowce tylko wlewasz do układu i nie musisz rozcieńczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #13 Napisano 25 Stycznia 2010 Mam takie pytanko jak rozpoznac jaki jest płyn???Czy to g12 czy np Dynagel czy stare dobre borygo???bo mam u siebie taki rózowy jak wiekszosc a chciałbym dolać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #14 Napisano 25 Stycznia 2010 ja dzis z ciekawosci odkrecilem nakretke od płynu i miałem korzuszek taki u góry w zbiorniczku...mam zalanego PRESTONA... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmo_1 Zgłoś #15 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) Witam. U mnie też pokazał się komunikat, który mniej wiecej oznacza niską temperature płynu chłodzącego, wraz z komunikatem STOP!!! autko garażowane i temperatura otoczeniemogła nieć maks. -15stopni. tak więc od razu zobaczyłem do zbiorniczka wyrównawczego ,a tu wszystko dobrze, zalany płyn to FEBI do -35, żadnych oznak krzepnięcia, wężyki mięciutkie, więc zaryzykowalem jazde. trasa wynosiła ok.7km niestety, dopiero po przejechaniu ok3 km. zaczął nabierać temperature. gdy pierwszy raz zapaliłem i pokazał się w/w komunikat, zgasiłem auto i uruchomiłem ponownie, komunikat nie pokazał sięm ale bywa i tak, że i po kolejnym rozruchu się pojawia... co o tym myślicie, błąd czujnika??? KERMIT FEBI który stosuje też jest różowy, a słyszałem że serwis najczęściej go stosuje, ile w tym prawdy, nie wiem. Edytowane 26 Stycznia 2010 przez widmo_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach